Originální díly rozhodně nejsou jen výrobek nějaké jiné firmy s logem VW a za přemrštěnou cenu. Origo díly splňují kritéria, které po dodavateli požaduje automobilka. Díly z aftermarketu od toho samého dodavatele rozhodně nejsou stejné. Setkal jsem se s tím několikrát. Výrobce je pro aftermarket dělá levnější, aby obstál v konkurenci levných dílů. Neoriginální dodavatel netlačí výrobce ke standardům kvality ale k ceně. A to má právě vliv na kvalitu.... Kup si například rozvodovou sadu na 2.0TDI od Contitechu a tu samou sadu od VW (taky Contitech). Vsadím se, že už od pohledu poznáš ze 2 metrů rozdíl v materiálech a v pletení řemene (hádej který je levnější)...
To že někdo je výrobce dílů pro automobilku ještě neznamená, že neumí ten samý díl vyrobit pro aftermarket hůř a laciněji... pokud si to myslíš, tak bys mě rozesmál... Můžeš mi věřit. Pohybuji se docela dlouho v této branži. A ano, existuje dost značek, které umí lepší díly, než originály, tyto se ale rozhodně nepodbízí cenou ;-)
P.S. Nových brzd už jsem zajel několik, jediné problémy jsem měl s těmi, co jsem popsal a nic z toho, co popisuješ ty, jsem na nich neměl/neviděl. Několikrát po ostré jízdě se mi z brzd valil dým, což jsem zjistil až po zastavení, tak jsem je ještě dochladil volnou jízdou a nikdy se nezkroutily. Jen ty jedny "sportovní" a to se z nich nikdy ani nekouřilo... >:D