Neřekl jsem si za ní mnoho, faktem je, že jsem klidně mohl chtít víc. Cenu zveřejním možná až po prodeji, z dnešního podledu je to cena směšná. Já ji kupoval za 70tis před 3roky. Něco mi to vydělalo, něco jsem do toho vrazil. Takže asi tak, se ziskem rozhodně neprodávám. Jen už nemám nervy na to se v tom hrabat :-) .
O protočeným kole toho asi moc neřeknu. Když není zamknutý prostřední diferák tak se jedno kolo ve vzduchu točit může, ale že by se srovnávalo s tím druhým, netuším o co jde.
Životnost diferáků bude podle mě velká, je to pořádný kus železa, nejslabší článek ozubených kol si myslím je diferák v přídavný převodovce a jeho LOCK. Přední a zadní hruška je pořádná.
Ano, rachot a hukot je v tom pořádný, provozní vůle jsem od servisáka vyslechl též. Rusi se s tím neserou.
Vím, že na stroj budu rád vzpomínat, protože je to neskutečný pracant. Už nikdy nebudu mít auto kam naložím X kubíků dřeva vím že dojedu kdekoli. Ale zase budu míň zabahněnej, spotřebuju míň vody na očistu sebe a stroje. Ušetřím mnoho tisíc za výměnu pneumatik a nebudu muset jednou týdně benzínem čistit parkovací stání od kapek oleje :-) .
Kdyby stroj nereznul, nechám si ho. Na furt. Protože je to primitivní nástroj opravidelný kladivem. Nová GAZelle mě zatím neláká. A na kolem domu do lesa a podobně mám traktor, kterej nerezne :-)