Reakce Martinovi
Kolik jsi si za tu nádheru řekl.Pořád jsou kolem stovky, já to měl taky tak.Následnej servis v tom není.Já s ní denně jezdim do práce,takže ji užiju.Tachometr mi slibuje 76 000 najeto,ale známej v servisu řekl že kdyby to tam neviděl, tak řekne půl milionu.Předtím to měli lesáci a je to vidět.Už se to ale podobá novýmu autu.Ten vztah firemní auto - zaměstnanec to vystihuje.Jejich to není, tak co, buď to vydrží, nebo koupěj nový.
Dneska u mě na žebříku oblíbenosti mocně stoupla.Byl jsem s ní na rybách a jen jsem si na polňačkách lebedil.Taky když jsem pomalu najížděl na asfalt,tak se jedno kolo protočilo a jako kdyby se srovnalo s tím druhým.Jestli není možný ty kola přetočit i přes synchron nebo co to tam je a pak furt hučí diferák jako když se chce srovnat a nemůže.
Mě zajímá živtnost těch diferáků a převodovek a jejich opravitelnost.Dnes populární metoda výměny kus za kus je nerealizovatelná, zejména proto, že za redukční převodovku dáš 50..Na transitu 95 jsem narachtal skoro půl milionu a nechávám si ho na obytnej, protože to nejde oddělat.
Jinak na gazparts jsem se sampzřejmě díval a pěkně jsem se u toho nasral.Min. týden jsem za poslední díl výfuku dal v servisu ...GAZ 2400 a poláci chtěj v přepočtu 1000.Kliky atd. ani nezmiňuju.A alternátor u nás skoro 20 a tam na steyer něco přes 10.
Měl jsem vážné obavy z toho,jak to hučí a vůbec vydává hrozny zvuky, že se to rozsype, ale když jsem ukecal šéfa v autorizovaném servise k projížďce, kterej mi tam mimochodem přišel jedinej normální, tak řekl že je přední diferák trochu slyšet, ale že to 50, 100 nebo taky 10 klidně vydrží.
Takže jsem se uklidnil a zvykl si na to že ten rachot je normální provozní vůle.
S tím motorem co tam mám já, to jede pěkně.Do kopce z kopce za 5 furt 100.A je jedno jestli prázdnej nebo ne.Naopak když vezu třeba kubík dřeva a nějakej beton, tak to přestane rachtat a jede to celkem hezky.
Takže zatím tak.
O.