Ten závěr mě docela překvapil, před ním to vyznívalo, jako bys nějakou osobní zkušenost s novým CRS měl.
Obecně vzato, žádné auto se nemůže zavděčit všem, ale zrovna od hh by se určitý širší/univerzálnější záběr dal logicky očekávat. Častá představa (tím neříkám, že zrovna tvoje), že je hb pro "normální" lidi, ale hh z něj je naopak úzce zaměřený na tzv, petrolheady, mi přijde lichá.
Podle mě by hlavní důvod velmi rozporuplných hodnocení nového CRS mohla naznačovat už otázka v nadpisu. Komu se líbilo dosavadní petrolheadské směrování CRS(C), ten se změnou směřování asi ani nemůže být spokojen, kdo se naopak ze stejných důvodů zatím CRS vyhýbal, bude nový směr logicky spíš vítat. Pro Renault budou měřítkem úspěšnosti změny směru samotné prodeje nového CRS, resp. jejich změna proti předchozí g.
Já to mám přesně naopak, čím více rozporuplných hodnocení o něm slyším, tím jsem zvědavější na realitu. ;-)