S tou zvědavostí viz. přípsěvek nad.
Jinak já smysl HH primárně chápu myslím stejně jako ty - jako nadstavbu obyčejného hatche, která je charakternější / zábavnější / výkonnější, ale zároveň bez ústupků pro běžné použití... Takže dá se říci jako velmi kompromisní auto. To že mám rád výsostně funkční věci třeba jako předchozí Clio RS je věc jiná a taky to bude záviset na tom, co každý chápem pod tím spojením "bez ústupků pro běžné použití".
Když navážu na tvůj druhý odstavec, tak přesně na tohle jsem se ptal Ondry jako první - jestli CRS prostě jen netrpí syndromem svého předchůdce a nedívá se na něj kriticky právě v tomto kontextu, přestože ve výsledku to je fajn daily driver. Ale bylo mi řečeno, že ne, že zkrátka dle jeho názoru neumí dobře ani jedno.
A jelikož jedny z největších rozčarování jsem zažil u současného BMW Z4, které neví jestli chce být GT nebo roadster a Corolly TS, která zase má snad nejnesmyslnější komabinaci motoru a podvozku, tak mi z toho co všude čtu tak nějak příjde, že CLio bude asi podobný případ.
Budu si muset někde nějaké sehnat na projetí
:-)