BW: "skodovky som automaticky vylucil, nemam potrebu hladat octaviu na parkovisku pol hodiny ". A ještě ke všemu marně. >:D
C-RS 3 je super drak. Trochu jsem ho vyzkoušel a víš, co mi na něm vadí ? To auto funguje přímo úměrně rychlosti. Tedy myslím na okreskách, na okruhu nevím. Čím rychleji jedeš, tím lépe se dokáže sladit i s rozmlácenou silnicí. Ale v menších rychlostech neřku-li rovnou při vyhlídkové jízdě to je docela otrava. A mě nebaví, když mě někdo do něčeho nutí. Nové Clio dokáže být klidné, tiché a komfortní i při ploužení nebo na dálnici, ale jakmile zatneš ostruhy, změní se doktor Jekyll na pana Hydea. Zlostně fučí, chrchlá do výfuku, střídá tóniny zvuku, dává meziplyny, při správném řazení se motor doslova hrne k omezovači....a v zatáčkách se sice nakloní ale drží, no a když se ti zachce a trochu ho pobídneš, tak ti na požádání vystřihne přetáčivej smyk. A i ta FieSTa, která by se dala považovat za toho správného nástupce Clia RS 3, dokáže být hodným a úsporným přepravovadlem. Jenom ten podvozek holt je tvrdej, je to taková cihla na kolečkách a jezdí na rozdíl od rozevlátého C-RS 4 se zaměřením na čistou stopu. A to má taky svoje kouzlo. FieSTu a C-RS 4 považuji za sobě rovné, byť trochu jiné, soupeře. Clio RS 3 je hodně jednostranně zaměřené auto a třeba jízda po dálnici s ním je pro zlost. Ale jako auto pro radost by to nemusela být vůbec špatná volba. ;-)