< původní příspěvek < Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
Ron: Jasně, chápu, i když teda třeba v tom C-RS jde vyvolat přetáčivý smyk překvapivě snadno. I se zapnutou stabilizací. Poprvé se mi to povedlo, aniž bych nějak chtěl, ještě na vlhku v Mělníce v rychlosti cca 50-60 km/h, když jsem si prudce střihl zatáčku. Taky jsem se potom odvážil stabilizaci vypnout až když bylo úplně sucho. >:-[]
Ale jak píšu, zcela chápu tvé pocity. Jenže vem si můj problém. Poslední moje ojetý auto jaksi jen tak pro srandu byl Jimny. A to je osvědčenej držák dimenzovanej na skutečnej terén. Jinak už ojetinu nechci. Obzvláště ne u "sportovního" auta, které si nikdo nekupuje na projížďky ve stylu doktora z Vesničky střediskové. A když vezmeš pořizovací ceny nových zadokolek, už to tak veselé není. A dát řekněme 700 tisíc za auto jen pro víkendové výukové jízdy, to se mi tedy příliš nechce, vlastně se mi to nechce vůbec. To auto musí fungovat i jinak než pro nedělní blbnutí. A tak za poměrně dlouhé peníze dostaneš jednostranně zaměřené auto a navíc v podstatě slabé. Jakkoliv třeba 200 koní u GT-86 nezní špatně, v reálu to prostě žádná sláva nebude. Čili pro mě tahle cesta nebude ta pravá.