< původní příspěvek < Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
woody: Samozřejmě, svezení by bylo důležité, třeba mojita ukecám.
Dobře chápu smysl DSG a turbomotorů a to především v HH, prostě pro daily car, které umí být "pekelně" rychlé i docela zábavné v hranicích, které dává jeho základ. Ale pak mě docela mrzí to, co tady zmínil legacy, že prostě neumím vystřihnout pěkný meziplyn (mohl bych to trénovat na svém aktuálním weekendovém autě, ale příjde mi to krapet směšné a nepatřičné >:D - ano umím z něj vyždímat i koně, které tam nejsou, ale je to tím, že mám malý pud sebezáchovy >:D ), řízený smyk atd. a to prostě v autě typu GTI či Clio RS je v takových rychlostech, které jsou o hubu. Takže tak nějak jsme se s kolegou (má tady nic BMWE39) shodli, že začneme šetřit na Miatu nebo něco podobného... :-) Prostě prvně se to chce naučit řídit a pak něco rychlého ;-) 325 od D . by mi nevadila, ale bez toho automatu. Celkově najít nějakou zadokolku je problém, jak jsme tak pátrali v paměti...