Poruším zásadu a budu reagovat na netovou debatu... vyhnu se poznámkám například o tom, že většina z vás v tom autě nikdy nejela a suveréně se bavíte o jeho spotřebě stejně jako tomu že 2,8 umí jet za 6,5 litru...
Co se ale týká nižší spotřeby při vyšší rychlosti tak můžu potvrdit.
Mam též e38 ale 4,4 vanos. Při 130 to bumbá cca 12-13 a při 150 asi 11 litrů. Od 150 výš už zase spotřeba roste (nicméňě překvapivě nijak závratně). Je to i dle mě uděláno optimálními otačkami...odpor vzduchu co tady zmiňoval kolega roste opravdu dle známeho vzorce rychle, ale pořád to v těchto rychlostech není taková síla aby to ovlivňovalo auto vážící 2 tuny (lépe energii 2 tunového auta jedoucí 150 kmh) ci aby se jí motor o 300 řechtavcích nějak výrazně zabýval. Popravdě auto celé je dělané spíš na vyšší cestovní rychlost vzhledem k určení (proto ty optimální otáčky - u mne jsou to při 160 necelé 3000). rychlosti pod 150 řidiči připadají jako courání.
jinak autíčko vypadá krásně. přeji mnoho let spokojeného fungování a hlavně jako u všech bmw radosti za volantem. ;-)