Hele po pravde nemam pocit, ze by me to nechalo nekde v terenu ve stichu, co je ale urcite problem je, ze kdyz se neco stane cidlum ABS, jsem v coudu a muzu radit jenom redukci. Coz se mi i stalo kdyz jsem projel asi 50m dlouhou a az 70cm hlubokou kaluz. Pak zkratka bylo potreba pockat az to vyschne.
Co se tyce tech for, problem ktery citim ja je spise opacny, nezaznamenal jsem, ze by se mi nekdy differencial otevrel, kdyz mel byt zamceny(je pravda ze po skalach s tim nesplham), na druhou stranu vnimam problem, ktery pisou ze by mel QDII resit lip nez QDI a to je krouceni pri prudkem zataceni v "trialu". Tam bych rekl, ze dostava cely ten pohonny retezec dost na *.
Jinak co se tyce udrzby ten system bude na udrzbu urcite narocnejsi a ani ty lamely asi nebudou nesmrtelne, ale jelikoz to auto podle me nenajede v terenu(je potreba definovat kde zacina teren :)) ani 1% sveho celkoveho najezdu tak to asi nebude takovy problem.
Mercedes nema moc dobre krizeni naprav a je tezkej jako pr.se. Takze tam kde projede defender nebo wrangler bez potreby zavrit differencialy, tam Gcko zavirat musi. Navic dat 1,7M za G ve specifikaci Professional je podle me naprosty nesmysl. Za cenu jednoho Gcka bych mel me dva GC...