To SrandistaSK:
trochu jsem patral po tom o cem mluvis, nez jsem zjistil ze sis cerstve poridil Corollu TS. Doufam ze sem na ni das brzo recenzi! Taky skoro zamackavam slzu v oku nad tim ze techhle relativne nizkonakladovych aut s charakterem ubyva, dneska uz snad jenom Toyota GT 86/Subaru BRZ, kde uz ale zase nejde o prakticky HB ale coupe, takze vuz s trochu jinym urcenim.
TypeR je jeste o hodne min kompromisni nez tvoje TS, vcetne vyse otacek a prubehu vykonu. Ostry rezim vacky se spina u 8. generace uz v cca 5500 ot./min. Kdyz radis tesne pod omezovacem, otacky nespadnou ani na 6500, takze udrzet se v tomhle rozmezi je snadne.
Kazdopadne neni ani jedno z nasich aut urcene primarne pro dalnicni presuny. O delsi sestce jsem neuvazoval ani ja, a to nemam "tak dlouhe" prevody a takovy skok mezi 6kou a 5kou jako ty, vzhledem k rezimu motoru. Radsi to hned zavrhni ;-) Jak sam rikas- neni problem podradit. Pri vyssich otackach, kdy mas uz na kolech dostatek vykonu, nema smysl vysi krouticiho momentu zminovat vubec. Corolla je vyrobena pro relativne prijemnejsi cestovani a nizsi spotrebu, ja si zase pri normalnim jezdeni (ktere teda neumim, ale proste i kdyz se snazim) neumim predstavit ze by slo jezdit pod 10 l./100.
V profilu (napriek slovencine :-) ) uvadis ze jsi nekde od Brna, je to pravda? Napis mi kdyz tak SZ, kdyby ses chtel s auty potkat. Obcas se tam objevuju.