Ahoj, diky za pochvalu. Hodnotit samozrejme muzes auto kohokoliv, kdyz jsi uz napsal recenzi na svuj vuz. Nezalezi na tom jestli nekdo hodnoti tvou recenzi nebo ne. Kazdopadne ja uz jsem na nejake hodnoceni rezignoval a oboduju jen vyjimecne neco 3x10, pokud me to zvlast zaujme. Spousta lidi si to tu plete s kompenzovanim vlastnich nedostatku nebo sveho auta, tak uz to vazne neresim. Tvuj Legend je ale paradni auto, gratuluju k docela netradicni volbe a predevsim k velmi solidnimu a kvalitnimu vozidlu :yes:
Jakykoli (dodnes atmosfericky) TypeR je charakteristicky mj. prave tim jak jde do otacek, nekde se ten vykon vzit musi. Prevodovka je poskladana vzhledem k charakteru motoru a celeho vozu vhodne a je (musi byt) kratka. CTR neni auto primarne urcene pro dalnice- delsi 6-ka by ustalene rychle jizde po dalnici asi prospela, odstupnovani by ale ztratilo svou plynulost. I kdyz obcas absolvuji i s timhle autem delsi cestu, vydrzet se to da. Ale rve to, skace a po dojezdu je to na Ibalgin >:D Vetsinou k temhle ucelum ale pouziju svou rodinnejsi 2. Hondu- Accord Tourer 2,2i-CTDi (mam tu na nej taky recenzi).
Do kolika jde vytocit 1-icka km/h ani netusim, jestli se ptas na otacky tak omezovac je na 8400 ot/min., jako u ostatnich prevodovych stupnu. Dvojka konci (jako u drtive vetsiny vsech aut s 6-q manualem) tesne pred 100 km/h, takze na realnych 100 km/h uz musis radit 3-ku a ztracis cas. Akcelerace 6,6 sec na tuhle hodnotu je udaj vyrobce u serioveho auta, jako u vsech ostatnich aut je to i tak nadsazene a pod 7 sec se serii nezajel snad nikdy nikdo. S tim malem co jsem na aute zmenil a jeste zmenim to nijak meritelne nezlepsim. Nema vyznam si namlouvat nesmysly, i kdyz je to nejenom tady na serveru docela bezna praxe. Navic proc, malokdo z nas asi jezdi sprinty a jizdni zazitky hledame ruzne jinde :-)