No. Nebo jsem hodně citilivý >:D Ale vážně pokaždé na noc stahuju intenzitu na minimum. Když jedeš po osvětlené Praze, nevadí to tak, ale jakmile jsi na okrsce, kde je tma a ještě taková ta blbá tma, kdy neni vidět ani krajnice a válí se mlha, tak je to nepříjemné. Stejně jsem řešil hodně u bývalé Laguny podsvícení navigace, pořád sem přepínal mezi nočním a denním režimem. Myslím, že v dané cenové relaci a mých požadavcích jsem koupil povedený kousek. A auta se snažím popisovat tak jak je vnímám. Určitě nebudu slepě tvrdit, že je něco nejlepší jen proto že to mam, nebo to řikaj kluci v hospodě:D Ještě chystám recenzi na VW Jetta 1.6, kterou máme doma 6 let a možná se někteří zapřísáhlí koncernisti budou divit, že i VW trpí nemocemi stejně jako francouzi, fordi a jiní... :-)
Mimochodem se mi líbí tvůj ( jak jsem pochopil bývalý) suberb V6, moc se nevidí :-) hezké auto :).
Ještě bych mohl říct, když si s tím jezdil, tak nevím jestli sis toho všiml, ale rozčiluje mne přepínání stanic rádia tlačítkem na volantu. Prostředním tlačítkem lze přeskakovat stanicemi jen dopředu tzn 1,2,3.. ale ne zpět. Buď musím přejet do 10 a pak jde odzonvu, nebo přepnout rádio ručně. Poté mi chybí tlačítko mute. Toto měl Renault vyřešeno lépe :)