BUDU NESOUHLASIT
Předně pěkně napsané, jednoznačně pochvala :yes:
S některými skutečnostmi ale docela razantně nesouhlasím, evidentně mi přijde, že byly tebou nepochopeny. A jedná se především o:
1) Climatronic - naprosto geniální klimatizace, o vše se postará sama, neobtěžuje, duální, po půlstupních... jednoznačně skvělá :yes: Na klimatizace jsem velmi náchylný a manuální naprosto nesnesu. Climatronic jsem schopen dokonce ocenit, což je z mého úhlu užívání OBROVSKÁ poklona. A chce to opravdu JEDINÉ - když vlezu do rozpáleného auta, tak zapnu klimu, stáhnu okýnka a horký vzduch vyfoukám, během možná půl minutky je ve voze příjemně, zatáhnu okýnka a ... pak už si jen užívám Climatronic. Nastavení podle stupňů je naprosto ideální, o nic se nestarám. Kroutit kolečkem a nastavovat teplotu vzduchu??? JEN TO NE (nejsme přeci v 90. letech...).
2) turbodíra 8-s ach ty můj bože... ano, v testech není o "turbolagu" ani zmínka a ... de facto ani není proč. Turbo má opravdu mírnou prodlevu, nikdy to nebude přímé propojení pedálu se škrtící klapkou jako kdysi... Ale psát o turboefektu v 1500 ot. 8-s :no: :no: :no: To je naprosté nepochopení a opět špatné užívání. Turbo totiž zabírá někde kolem 1800 ot. , reálně to chce těch 2000 ot.. Co je níž, ale není turbodíra, tam prostě turbo nezabírá! A pokud držím víc jak 2000 ot., tak ta tebou popisovaná turbodíra, ta prakticky neexistuje! A pokud mám 1500 ot. tak to, že turbo zabere třeba po 2 - 3 s... no jistě, protože turbo zabere, až otáčky dolezou na 2000 ot.
To jsou dva body, na které jsem prostě musel zareagovat, protože tam jsi evidentně vůz nepochopil. Jinak ti názory neberu. Snad jen v porovnání s konkurencí - opravdu v jistém směru získáváš víc. Golf je prostě nádherně sestavený a vyrobený vůz. Spáry rovnoměrné, tenké, vše 100% lícuje, vše jemně opracováno. Tohle prostě němci umí. i30 nebo frantíci vedle Golfu působí jako "Žigul" ;-) :-!