hmmm, rovnakej spotrebe IS250 a GS300 neverim. Jednak objem motora, jednak velkost a hmotnost hovoria v neprospech GSka.
Co sa tyka poistky, ja som si vybral poistovnu, ktora stupnuje cenu podla objemu - nad 2400 ccm bola cena jednotna, ale problem by nebol ani podla ocenenia na zaklade vykonu - v technicaku sa v pripade hybridu uvadza iba vykon benzinoveho motora. U nas na Slovensku je to fajn kvoli zavedenemu registracnemu poplatku (novy majitel GS450h takto usetri 420E).
Baterie su stavane na zivotnost 8 rokov. Jasne, ze sa to bude lisit kus od kusu, ale viac mi robia starosti tie dva extra elektromotory. Ak sa rapidne zredukuje kapacita baterii, budem stale mat GS350 s malym kufrom a par kilami navyse. Ak sa ale pokazi jeden z elektromotorov, auto bude hlasit chybu a navsteve servisu sa nevyhnem.
Co sa tyka servisu, v Bratislave pyta Lexus 65E/hod., Toyota v Nitre pyta 45E/hod, co mi pri tych cenach nahradnych dielov az taky rozdiel nepride.