Elektromotorů bych se asi moc nebál. Pokud se nepletu je celý elektrický pohon bezúdržbový. Sice to není úplně srovnatelné, ale v předchozím GS300 mi za 10 let provozu neodešlo z elektriky vůbec nic (s výjimkou žárovek na rádiu). Konec konců ojeté hybridní Priusy patří k nejspolehlivějším vůbec a to je pořád jiná liga.
Ceny originál servisu jsou u nás podobné, tedy blíže těm 65E/hod. Nicméně celkem rychle jsem přešel na normální servis s cenou v přepočtu 12E/hod. Na minulou generaci GS jsem sehnal všechny 4 kotouče + destičky za 200E. Od servisu Lexusu jsem měl na ně rozpočet 1000E. Rozvody(nyní již nejsou potřeba) 120E. Rozpočet Lexusu 600E. Vše z druhovýroby ale kvalita bez problémů, rozvody jsem měnil 2x vždy po 90tis km. Nejjasnější rozdíl byl vidět v xenonové výbojce. Lexy používají Philips v té době za cca 50E. Ten samý v "originálu" 320E. Potíž je samozřejmě s něčím co v druhovýrobě neseženeš, výfuk například. V minulé generaci mi prorezla střední část cca 1,5m dlouhá. Je na ní jeden ze tří katalyzátorů, cena 800E. Stalo se to však až po 10ti letech v 300tis km.