Pravda je, že 2.0i ve 405tce byl famózní motor, měl ho jeden známej z bývalý práce a nedal na něj dopustit. Kupoval ho jako nové myslím v Holandsku, nebo Belgii, pracoval tam, tak na to měl :-) dodnes vždycky vypráví, jak po něm sousedi koukali, když se tady v tý době lidi zmohli tak na Š120, ti zámožní na Favorita ;-) Prodal ho loni jako leštěnku po 20 letech služby a vždycky taky vyprávěl, jak Octávkáři čumí, když jim to na Jižní spojce přišlápne a oni nestíhaj. Bohužel to vyměnil za 406 v 1.8i a už teď lituje, protože šel Peugeot po 98 roce do ho..n. To, že Mazda na antikorozní ochranu sr.la dokazuje i moje auto, zadní lemy už jsou dělány 2x a stejně se to kazí, lak z kapoty už odešel, ale jinak motorově a podvozkem je to dělník k neutahání. Dneska už je možné narazit i na shnilou Mazdu 6, začali to řešit až koncem roku 2004 myslím...