Poslední mohykán
Gratuluji je koupi... je to jedno z posledních a u Renaultu asi na dlouhou dobu poslední velké poctivě evropské auto s šestiválcem.
Jezdí jich málo, až ti závidím, že se ti ji podařilo sehnat. Já bych v Laguně možná dal přednost 2,0 dCi, asi nebude zrychlovat jako letadlo, ale jel jsem 4C podvozek verze GT a ten je fenomenální, bohužel se šestiválci se nekombinoval.
Co se týče aut. odemykání... Renault už to vyrábí 11 let (mám asi jedno z prvních tříset vyrobených aut, které měly kartu - Laguna II 2001) a už to hlavně umí opravit kde kdo, náhradních dílů z druhovýroby je habaděj a hlavně, od roku 2001 měl Renault dostatek času k vychytaní problémů, takže teď to prý opravdu funguje.
Přeji mnoho šťastných kilometrů a koukám, že jich tam máš již dost... ale nevěšej hlavu, my koupili LII s podobným stavem aniž jsme to tušili a teď mám 310t km a stále jedeme a docela dost dílů je kupodivu původních (zadní tlumiče, výfuky, spojka... ... koroze žádná atd.)