Děkuju! Dneska narazit na slušné auto s poctivým šestiválcem je dost umění. Tedy za předpokladu, že to má být něco novějšího. Downsizing se rozšiřuje jako mor a i takové automobilky, u kterých bych to čekal nejméně (BMW za všechny), nasazují jeden přeplňovaný čtyřválec za druhým. Škoda no...
S tim letadlem to bylo myšleno jako vééélká nadsázka :-)
Věděl jsem, že je to celkem rarita, ale že až taková, to tedy ne. A je to škoda, protože tenhle motor má v podstatě to nejlepší ze všech kategorií (čistě můj názor) = kultivovanost a tichost benzínu, zvuk a projev šestiválu, spotřebu (v menších uvozovkách) čtyřválu.
Na 4C podvozek jsem slyšel jen samou chválu. Ikdyž osobně jsem neměl možnost ho vyzkoušet. Popravdě si ale říkám, že je to jen další nákladná věc, která se potenciálně může rozbít. Takže zas tak moc nelituju, že to v autě nemám.
Já se těch kilometrů vůbec nebál. Jednak po prostudování historie vozu a druhak taky po zjištění, že můj předchozí Passat měl místo tachometrových ±160.000km nalítáno určitě přes 400.000km a sloužil 2 roky téměř bez problémů. Nějakou cifru na palubní desce jsem přestal brát jako posouzení (ne)kvality vozu.