1. Devíti z deseti Porsche 911 s prstem v nosem mimo dálnici naloží nejen JAKÉKOLI Evo, ale i třeba solidně odladěný Fiat Coupé Turbo. Nevěřte tomu, že Porsche, Ferrari, Lamborghini a podobná auta kupují závodníci proto, aby s nimi brázdili silnice II a III. třídy. Za volentem v 90% najdete vyplešatělého pupkáče, kterému dělá problém rychle přepnout i rádio, natož se soustředit na rychlou jízdu. Tato auta jsou používána obvykle jako návnady na lov škeblí a ne na rallye.
2. Evo IX je podle mého nejlepší auto, jaké kdy tato planeta spatřila, ale upřímně - jeho úžasné schopnosti prostě NELZE využít ani částečně v běžném provozu. Představa, že někdo bude posílat Evo IX dveřma napřed v běžném provozu, kde proti němu může kdykoli vyjet kloboučník ve svém shnilém Favoritu s LPG bombou za zadními sedadly, mi přijde spíše slabomyslná, než fascinující. Kromě uzavřených rychlostních zkoušek nějak nevidím moc uplatnění pro onu nesporně dokonalou souhru diferenciálů a v principu spíš zjistíme, že je vlastně budeme z 90 % v běžném provozu vozit jako zátěž a zdroj odporu (= zbytečně vysoké provozní náklady). V tomto měru vidím Evo X jako "normálnější" a "civilnější". Tomu pak odpovídá i výbava, kdy například srovnání hlučnosti mezi Evo IX RS a Evo X MR je skutečně velmi citelné, nehledě pak na sedadla a další prvky komfortu (RS je verze určená pro sport a předpokládá se radikální změna interiéru).