Re: Thanantos: jezdím s Outback r.v. 2011, najeto cca 22 000km, většinou dálniční provoz do 150 km/h. motivace ke koupi takového auta byla jeho robustnost a pohon 4x4 z důvdu častých cest na hory
zkušenosti: spotřeba oleje litr na 3 až 4 000km, když byl motor úplně nový tak litr na 1 000 Km. v žádném případě nejsem sám s tímto problémem - stačí se ptát majitelů těchto vozů na jejich zkušenosti (výměna pístních kroužků, výměny motorů nebo story ze servisů, že si motor "sedne")
spojka zatím drží, ale dvakrát si už zasmrděla při jízdě na horskou chalupu, když nebylo prohrnuto, takže si nejsem jist, zda je to důvod k obavám o její životnosti či nikoliv?
v terénu nejezdím - to auto na to není určené
domnívám se, že vývoj diesl agregátu Subaru stále probíhá a nynější zákazníci jsou pokusní králíci. velice by mě zajímala statistika poruchovosti diesel aut Subaru za celou Evropu
když jsem měl benzínové Subaru, tak při stejném jízdním stylu vše bez problémů a bez poruch, ale spotřeba 10 - 12l
diesel od Subaru už nikdy!