Prave, pri tak brutalnich vykonech jako ma treba GTR uz jde o prenos vykonu na vozovku, okolo 200k jeste problem nebyva. On nemusi byt ani u podstatne vykonnejsich aut, vem si treba predokolky co "nelogicky" vyhravaji sprinty bez rozdilu kategorie- ale to uz je rec o specialech a ne tovarnich vozech. 4x4 u tak kratkeho sprintu (pokud se porad bavime jenom o "nasi" kategorii aut) prave spis brzdi nez aby pomohl.
K tvemu predchozimu prispevku- top speed asi nema cenu u hot-hatchu resit, na to nejake dalnicni "zavodeni" po rovine je podle me uplne jina kategorie aut. Vymenou staleho prevodu mozna usetris par deci paliva a zvysis maximalku, auto ale trosku zlenivi. Nakonec i petikvalt muze byt poskladany dobre- s vylozene dalnicni dlouhou petkou, ale tady asi ne a v tom bude zakopany pes. Ale zase kdy jedes tak rychle.