Zdravím,netuším co myslíš tím ,,spritmonitor",jinak k dotazům: ta životnost čerpadla je různá Vialle se moc nedělá takže porovnání je těžké,ale údajně se poslední dobou životnost zvýšila??????????s těmi 5% nevím,ale vzhledem k tomu,že navýšení spotřeby je závislé na výhřevnosti paliv v kg,benzín váží 0,723 lpg 0,564 cca,ale lpg je výhřevnější čili aby litr lpg udělal stejný výkon jako benzín,je třeba cca o 15-20% lpg více a je úplně jedno v jakém stavu je motoru podáváno.Ano jsou deklarovány různé spotřeby resp. navýšení,ale dle mých zkušeností je to spíš dáno typem motoru a jeho stavem,seřízením a hlavně tím co je mezi volantem a sedačkou.Záruku jsem zatím neměl tu čest řešit(naštěstí),ale je to vždy o dohodě s prodejcem,už se k tomu nestaví tak odmítavě jako kdysi.Pokud propálím píst ,tak asi nic neuhraju,ale třeba prasklou kliku na plyn jednoznačně hodit nemůžou.Zapoměl jsem výše uvést,že montáž jsem do obou aut dělal sám,protože se tím živím a přípojku mám u benzinu,ikdyž se to snažím zákazníkům spíš vymlouvat,protože už jsem viděl dost omlácených blatníků od špatně nasazené pistole,která vyskočila z přípojky.Mám to tak ,abych mohl do podzemek,nálepku mám na magnetu a přípojka není vidět.Od připojování k maxidotu se ustoupilo,protože dodatečně montované lpg nelze 100% propojit,obě jednotky si žijí vlastním životem a bezínovka,pokud to nemá z fabriky nastavené jakýkoliv zásah bere jako poruchu.