Jo to Vialle musí mít vlastně své vlastní čerpadlo, na to jsem úplně zapomněl. A jsou zatím nějaké zkušenosti s tím, že to opravdu vydrží jen tak málo kilometrů? Nějak se mi to nezdá, že by ta výdrž byla tak malá.
Jsou to zajímavé počty, to ano. Předpokládal jsem, že to toho benzínu potřebuje daleko více než jen 1,3 l/100km, slyšel jsem, že to chce tak 30-50%, takže ten tvůj výsledek je opravdu výborný.
Jen to Vialle prý má brát jen snad o 5% více než benzín. Budu to ještě sledovat, ale jestli je tomu tak, že se auto chová velmi dobře i s 1,4 TSI na LPG, tak je to opravdu zajímavá možnost :yes: Průběžně informuj, uvítal bych i spritmonitor, docela mě to zajímá :-)
Teď jezdím na LPG, příští auto mě při cenách benzínu na benzín neláká, hotovky od výrobců typu Škoda jsou na LPG lemry (1.6 MPI a jiné atmosféry) a nafta... no... přežil bych to s ní, ale třeba 1.4 TSI mi sedí více.
A jak se k tomu postavili u Škodovky se zárukou? Motor asi nevyreklamuješ, ale co zbytek? Už máš nějakou zkušenost?
A jak ti udělali hrdlo, v nárazníku nebo u benzínu? Uměli to už udělat včetně napojení na pal. PC tak, jak to dělá škodovka továrně?
A díky za odpověď.