Nechci to řešit. Samozřejmě, že můj kolega kupoval auto nové. Já osobně jsem se s tím už vyrovnal přesto, že jsem tenkrát dal za vůz 603 000,- Kč ( po 13 % slevě). Důkazem mých slov je to, že ač vím, že ceny aut šly razantně dolů, tak tenkrát cena Octavie byla na stejné úrovni jako Peugeot 307 Break 2.0 HDi, dnes je to o kvalitě. Cena Octavie je dnes však úplně stejná jako tenkrát, na rozdíl od Peugeotu, to o něcěm svědčí. Kdybych tenkrát kupoval auto za dnešní cenu Peugeotu, tak bych asi dnes také nenadával, bral bych to jako zboží za nízkou cenu, a tak se na to musím dívat . Mě se to auto tenkrát také líbilo, praktické, prostor jako v Passatu, ale ta kvalita. Od té doby nemám Francouze rád (a není to tím, že mi při cestě do Španělska odmítli prodat naftu, protože jsem mluvil anglicky), myslím tím auta. Když jsem před 15 lety řídil Peugeot 205 1.0, byl jsem nadšený. Mezi tím se však hodně změnilo. Svět šel dál. Francouzi však zůstali sví. O něčem svědčí následujíící, když jsem přijel do autorizovaného servisu Peugeot v Praze 10 a stěžoval jsem si na kvalitu auta, slyšel jsem tuto odpověď - pane ,pokud jste chtěl kvalitního Peugeota, měl jste si koupit 309, to bylo poslední kvalitní auto. Uznávám, že jsem asi dostal nepovedený kus, také říkám, že kvalita servisů je o lidech, protože mám velice dobré zkušenosti s panem Bitmannem v Číněvsi, tam dělají co mohou, ale já jsem po těchto zkušenostech s Peugeotem skončil. Omlouvám se, ale k autům mám vztah a v případě mého auta bych se na místě Fancouzů raději věnoval výrobě kvalitních vín a sýrů. Německá (a česká) auta často nejsou moc hezká, ale kvalitní.
PS: Pokud by jste znal servis, kde by byli schopni a hlavně ochotni mi pomoci, sem s ním. Ale moc tomu nevěřím, můj kolega reklamoval ve značkovém servisu vyvážení gum na 308, po přezutí na zimní to však bylo úplně stejné (kmitání volantu). Stálo ho to maličkost, 1500,- Kč. Já sám jsem dal za neustálé převažování gum cca 4500,- Kč, navíc jsem ve servisu k smíchu, jsem jeden ze tří lidí ve městě, kteří mají zimní gumy na ráfcích a přesto pokaždé vyžadují převážení gum (všichni máme Peugeot 307). V životě jsem uděl spoustu chyb, ale člověk se má z chyb vždy poučit. Promiňte, ale sedělo to ve mě dlouho, a musel jsem se Peugeotu revanšovat. Pokud byste chtěl znát seznam všech závad a problémů mého auta, odpovězte mi. Dám vám svůj e-amil. P.J.