Asi zrovna studuješ ty laterální síly že? Jinak si nedovedu vysvětlit, že se tím pořád oháníš. Většina tvých oponentů jsou zkušení řidiči praktici (osobně jezdím 21 let). Já zase mám zkušenost, že ty zácpy na dálnici tvoří právě takoví "fyzici na Matadorech"jako jsi ty, protože si spočítají laterální sílu a pak se diví, že vymetou pangejt. Při svých výpočtech stále vynecháváš sílu odstředivou (asi záměrně), která tu hraje roli zásadní a s vyšším profilem působí na pneu a tím i na běhoun více.
Udělej si jednoduchý pokus ... vem si gumu na gumování cca 1x3cm a výšce 0,5cm a zkus s ní naplocho smýknout po nějakém hrubém povrchu ... třeba smirkovém papíře. Pak si vem tu samou gumu ale vysokou ne 0,5cm, ale třeba 2cm a smýkni s ní stejným způsobem a silou. Opravdu si myslíš, že půjdou posouvat stejně lehce/těžce? Proč gumuješ ve škole s tou gumou na výšku a ne třeba naplocho? Podle tebe a tvé teorie laterálních sil by to mělo jít stejně.
Tvoje poznámky o pokrytcích a ješitech si nech pro sebe, já tě nezačal urážet, jen jsem psal, že jsi ještě kluk, který si koupil Stillo a teď to chce nandat celému světu na silnici i na fórech. Fiat vs zbytek světa. Stačí si přečíst tvoji recenzi a je to každému jasné. Absolutně nic proti tvému autu, RESPEKT pro všechny značky, ale psát, že mít větší gumy valil bys se Stilem 240Km/h a konkuroval vyšší střední třídě ... to je projev nevyježděného "kluka", kterých tu je na fóru tucet do roka.
Co se týká vozů DTM, dal jsem to jako příklad, což věřím jsi pochopil, tak proč píšeš takové nesmysly, aby šly jezdit na české cesty.
Píšeš že to myslíš v dobrém, ale přijdeš na cizí profil, doslova "poflušeš" někomu auto a když se někdo ohradí "myslíš to v dobrém".
Říkáš, že se těšíš až se mnou budeš diskutovat a "smlsneš" si na mně v diskuzi o těžišti apod. Víš na co se těším já? Až jednou vnitřně dospěješ, dostaneš rozum a bude s tebou možné rozumně diskutovat.