Ten výfuk co mi rezne není až taková tragédie, horší je spíš to jak k tomu přistupuje zástupce značky a výrobce, určitě otom ví a neřeší to, pak se není co divit, že vznikají takovéto diskuze. Toje výhoda internetu a jeto jenom dobře. Subaru bylo hodně předražené, v době kdy jsem kupoval Forestra stál 830.000 kaček, ted je k mání to samé za 709.000 což je docela rozdíl, u Subaru dostali rozum. Neorigo dovozci prodávají nové Forestry za 650, takže auto se už dá koupit za dobrou cenu. Co je ale dost problém je cena za náhradní díly a servis. Ta je pořád hodně mastná a pokud se něco podělá tek většinou stím musíte do origo servisu, boxer dízl skrývá jedno nebezpečí, jestliže odejde vstřikovač, musí ven celý motor a subaráci si účtují horentní sumy za hodinu práce. Vstřikovače jsou atypy, asi by se musel měnit za nový a pokud se to stane po záruce, tak za opravu pomalu koupíte nové auto. Také nový filtr pevných částic stojí majlant, údajně kolem 90000, čelní sklo např 15000, toje dost hodně a žádná druhovýroba není, tak doufám, že se mi nic nepřismolí a výfuk je to poslední co mě potkalo. Já se bohužel setkal u Subaru ve F-M s tou odvrácenou tváři značkových servisů, za garančku - výmenu filtrů a oleje a neprovedenou opravu brzd 11000 kaček. Takhle se fakt zákazníci nezískávají. Mslím si, že Subara jsou dobrá auta, to moje jezdí zatím perfektně a chybička se může vloudit u každého. Co je v česku problém, to je vyčůranost zástupce značky a některých servisů, ti kazí Subaru jméno.