Co to uvést na pravou míru?
Moc nerozumím tomu, proč tu rozhlašujete, že Subaru už nikdy, když jste si postěžoval jen na zrezlý výfuk (což je vada jen kosmetická a vcelku vydrží dlouho) a na prodejce. Jaké jsou tedy další vady auta? Musí tam přeci něco být, ne?
Jinak na EF si stěžuje více lidí, tak jezděte jinam. Jsem toho názoru, že Subaru vstřícností personálu patří k tomu lepšímu. Třeba i díky tomu, že tamější lidé mají často k těm autům vztah. Mimo jiné Subaru pravidleně vyhrává ankety spokojenosti zákazníkuů se servisními službami. Protože jste narazil na jeden z mála horších, neznamená, že Subaru už nikdy, ne? Je to snad chyba auta?
Docela mě rovnež udivuje, že vůbec neoceňujete to, co má tohle auto navíc a hovoříte ve stylu, že RAV4 je to samé, akorát tomu nerezne výfuk a je levnější servis (jak kde). Možná to neregistrujete, nebo si toho všimnete při přesedlání na jiný vůz, nevím. ;-\ Přijde mi opravdu zcestné odsuzovat auto tohoto formátu kvůli výfuku a prodejci. V podstatě jste o tom autě ani nic nenapsal kromě toho, že mu rezne výfuk a klimatizace se snaží víc, než by měla. Moc hodnotný tento článek tedy není.
Jinak RAV4 ani náhodou nemá uzávěrku zadního diferenciálu. Řekl bych, že Feelander s Foresterem jsou do terénu technicky nejlépe vybavená auta, Toyota je čistě silniční SUV, jehož systém 4x4 zdaleka nedosahuje sofistikovanosti S-AWD a které ani nemá cenu kupovat, protože ho nahradí normální kombi.