Nebudu hodnotit tvoje zkusenosti s dealerem, ale s autem klidne muzu.
Mas ve svem dlouhem prispevku nekolik nepresnosti.
1. pri kontrole a nastaveni ventilu se motor u H6 154kW vyndavat nemusi, je to popsany v manualu. U novejsich 180kW ano. Hydrostely nema kvuli sirce, proste je to neco za neco.
2. koroze a vule - veskera koroze co na mym aute je je pouze povrchova. Mam najeto na OB skoro 190 tisic a vule nejsou na podvozku zadne. Po 9ti letech uplne zkorodoval posledni dil vyfuku.
3. vymena svicek na 3 hodiny? No, tak to asi souvisi s pristupem dealera/servisu. Navic se meni po 100tkm, tudiz s kontrolou ventilu.
4. osvetleni klimatizace a dalsich ovladacu je plynule regulovatelne otocnym ovladacem na pacce blinkru
5. nepochopil jsem kritizovani paky razeni pri vypnutym klicku. To bylo u aut normalni a ja v tom zadnej problem nevidim - copak u manualni prevodovky nejaky auto blokuje radicku?
S chovanim klimatizace souhlasim, to je opravdu stupidni.
Nejak se tu v posledni dobe rojej "chytry" prispevky uzivatelu, co maji cerstvou registraci a o tom, ze na moje.auto maji prdlacku ani nemluvim...