Ono pro nekoho je prave hodnota uz to, byt odlisny, nez majorita. A auto je hodne videt. V pripade Renaultu podle mne funguje i stadni efekt ve smyslu: koupil jsem si Renaulta, NEUDELAL SEM CHYBU, nebo koupil jsem si Skodu, NEUDELAL SEM CHYBU a jeste jsem vlastenec, nebo (prosim berte s mirnou nadsazkou spise pro pobaveni): koupil sem si HYUNDAI, UDELAL SEM CHYBU, ale jsem vlastenec:-). Proste za koupi Renaulta bude clovek vetsinou okoli pochvalen, jakoze uvazoval rozumne, Franta ho taky ma (v podstate ho ma skoro kazdej, tak to nemuze byt spatny auto-a pozor: JE TO PRAVDA!). Ale mne prave toto odpuzuje, byt uznavany za to, ze jsem stejny jako velka cast lidi. Renault to s Dacii dela dobre, ale jednu vec si musis uvedomit v porovnani se Skodou a VW. Jedna Skoda priveze do Wolfsburgu nekolikrat vetsi ranecek penez, nez jedna Dacia do Francie. Renault tech aut proste MUSI vyrobit mraky, protoze jeho marze je podle mne MENSI, nez u VW a Skody. V tomto ohledu to VW az tak hrozne neudelal. A rivalita mezi Skodou a VW? Podle mne okrajova zalezitost. Ano, Superb je do urcite miry konkurent Passatu, ale podle mne, kdo presedla z Passatu do Supa, tak dalsi obmena bude v opacnem gardu. Superb jen vyplnil mezeru pro ty, kdo chteji sedet vzadu v Passatu rozvaleni na pohovce. Je to velmi dobre auto, ale Passat je jako celek jinde.