Však jistě, ale jak jistě víš, cílem automobilky nebude vyrobit auto v několika kusech za cenu, kterou si JaWohl bude moct dovolit, ale statisíce za cenu, která je jak výhodná pro JaWohla a automobilku samotnout ;-)
To s tím Seatem a Škodou si nemyslím. To právě VW trochu zvoral oproti Renaultu. Renault od samého počátku Dacii dělá jako naprostá lowend, cenou, konstrukcí, technikou. VW se snažilo ze Škodovky udělat plnohodnotný produkt pro Evropu, to se mu podařilo. Z druhé strany ale Škodovku tak nějak uměle omezuje třeba v paletě motorů (Octavia 1,4 TSI 118 kW prostě není), přitom jsou celkově třeba Golf a Octavia, Passat a Superb až moc rovnocennými konkurenty, takže spousta lidí právě na západ od nás dá přednost Škodovce před VW, protože ušetří a rozdíl ne že není tak markantní, ale dokonce v některých bodech jsou Škodovky i krom image lepší.
To se právě Renaultu nemůže stát, že by sis chtěl koupit Megana a nakonec sis vybral Logana. V tom to Renault udělal chytře, Dacia je úspěch a teď jen VW musí popřemýšlet, co se Seatem nebo Škodou, ale dělat po tom všem ze Škodovky lowend by byla chyba.
Renault teď spíše musí zabojovat s Lagunou. 4C je fajn, na Passata stačí, Mondeu je konkurent, ale přichází 508, je tu C5 a právě Laguně toho hodně chybí (adaptivní tempomat, lepší automatické převodovky).
No uvidíme, rozhodně nutno uznat, že vybírat je dnes stále z čeho a není vyloženě špatná volba.