< původní příspěvek < Re: Re: Dat za Rumuna pres 400 000?? No nevim
No, zalezi na uhlu pohledu.
Ja jsem zase toho nazoru, ze nejvetsi nesmysl je si koupit auto ve verzi sedan. S nazorem, ze cim vice elektroniky tim spis se neco pokazi, s tim bych snad i souhlasil (pred 5, 7 lety) dneska uz si to ani nemyslim. Rozhodne bych taky chtel dodat, ze nejsem zadnym skalnim fandou koncernu FW. O tom svedci fakt, ze mame v rodine vyjma jedne Skodovky jeste dalsi 3 Japonce. Takze jsem spise zastancem japonske klasiky. Co se tyce strohosti interieru - mame 2x Suzuki Ignis, coz samo o sebe je auto velice prakticke a uvnitr i strohe. V tomto pripade mne to maximalne vyhovuje a vubec mi to nevadi, protoze porizovaci cena tomu v dobe koupi odpovidala! a s tim jsem do toho sel.
Jinak nemuzu souhlasit s tim, ze koupit si SUV bez pohonu 4x4 je blbost-ba naopak. Nevim, proc bych si mel kupovat a investovat dalsi penize do ctyrkolky. Chalupu mame v Jesenikach, sice je to na kopci a v zime je nekdy problem vyjet, ale zatim jsme vzdy vyjeli-tudiz kupovat si 4-kolku je pro me totalni nesmysl, naopak nechapu lidi, kteri si takove auto s timto nahonem koupi a pritom nemaji chalupu nekde v horach, kde by pripadne tezce vyjizdeli. Proc tedy kopovat SUV ve verzi 4x2. No, odpoved je preci uplne jednoducha:
1)Mam rad vyssi auta
2) Nemusim mit strach, ze urvu predni spojler o obrubnik-coz u Oktavi musim peclive hlidat!
3)Lepsi viditelnost
4) Vyssi podvozek-nemusim mit strach, ze kdyz jedu (pr. na chalupu), ze bych neco dole urval na nezpevne polni ceste
5) Pohodlnejsi nastupovani-vsichni vcetne moji babi si nesmirne pochvalujeme nasedani i vystupovani z takoveho vozu
6) Velikost kufru mi v takovem aute plne dostacuje! Naopak bych urcite nechtel auta typu sedan-to je dle meho nazoru auto uplne na *.. Vzdy se najde nejaka prilezitost neco rozmernejsi prevazet, takze sedan urcite ne. Jasne, kombik je dobre auto pro velkou rodinu. Coz nemusim zatim trebas resit, protoze az tak velka ta nase neni. Co na to tedy rici, vsechny uvedene podminky maximalne uspokojuje v dnesni dobe stale velmi libive SUV v 4x2 provedeni:)
Reknu to jednoznacne, s Ignisem jsem byl a jsem stale maximalne spokojeny. Co jsem si velice oblibil je prave jeho vyssi svetla vyska. Opravdu nemusim mit strach, ze bych neco dole urval plus to jiz zminene vystupovani a nastupovani. Tehda jsme si mohli taky koupit toto auto ve verzi 4x4, ale nac??? Proc bychom to delali. Naopak 4x4 ma obrovskou nevyhodu v tom, ze auto je vyrazne tezsi! choulostivejsi na udrzbu a take vice basti. Tak proc to??
Jinak mnou vyjmenovana auta rozhodne nejsou dvakrat drazsi!!
Soucasna verze VW Tiguan (4x2-jiny pohon me nezajima) v 1.4 TSI vyjde take do 440 000, Kia Sportage v mnou pozadovane vybave (1,6, druhy nejlepsi stupen vybavi vyjde na 513 000, ale da se take sehnat uz od ceny 420 000) A je to auto vne i uvnitr na urovni dnesni doby.
Jasne, kdybych chtel levne, bytelne, auto s pohonem 4x4 (ale to bych musel zit nekde fakt v horach), tak bych mozna , ale mozna fakt nad tim uvazoval. Stejnak bych si ale urcite priplatil, a sel do neceho jineho (momentalne asi do Sportage:)) Me uz jen sokoval pristup prodejce Dacie(Renaultu), ktery mi doporucil, at si ihned po pripadne koupi Dasteru vymenim sterace, jelikoz ty gumicky co do toho davaji, je ausus.
Tak jako pardon, ale rici tohle u auta za nemalch 400 000, to uz o necem svedci. To si radeji usednu za volant Kie v zakladnim provedeni a pripadne nasadim retezy a ozelim pohon 4x4. Zatim jsem vzdycky kam jsem chtel vyjel!!!