s tim turbem s tebou souhlasim, hazis tu na me cisla a vzorce ale mas pravdu a vim ze se toci 100 000 ot/min a vice. Ale klidne si jed po dalnici 130, prijed k benzince a normalne to vypni jako atmosferu, ja ti nebranim. Uvidime, komu dyl vydrzi turbo, resp. komu vydrzi dele stejny vykon motoru, nebot turbo ma na nej nejvetsi vliv.
No a k tomu chipu: se vstrikovacema mas taky pravdu, ale v serii maji rezervy a vpousti kolem 60 - 70 procent paliva, nez by mohly. Chipem se ti prida 3-10 procent, to je vetsinou ten chip, ktery ti delaji vsichni tuneri, zkratka co je motor v pohode skousnout. Pokud uz je to vic, nez tech 10 procent, jde tam vic nafty, ktera se ti nespali, a pali se az ve vyfukovym potrubi a to jsou ti, za kteryma je ten husty cerny dym. pokud chces vic nafty, chce to jine vstrikovace, treba race 520 apod. A ty se davaji pokud chces z 1,9 tdi vymacknout bez vymeny turba za silnejsi treba 150 koni misto 100. To co tam mam ja vstrikovace v pohode zvladnou, turbo taky. ANO, za ten silnejsi pozitek z jizdy a vetsi spektrum pouzitelnej otacek mi to stoji.