U toho setrváku asi fakt dost záleží na tom jak se s tím jezdí. Moje auto podle všeho jezdilo převážně dálnice. Pokud se vezme v úvahu to, o čem se tady taky bavíme, tak se není čemu divit, že to prostě odešlo okolo těch 140t. Ta šestka by tam byla víc než vhodná.... FAP tam je, od 2005 (facelift) ho mají všechny C5. Životnost byla taky těch 120t km, ale jak to tak bývá, tak bylo až na mě abych jej nechal zregenerovat. Cena okolo 7tis i s doplněním aditiva + 2 dny v servise... Novější 1,6 mají mám ten dojem životnost už 200t.
Vzájemné poměry 1. a 2. rychlosti mě taky trochu vadí, jsou moc daleko od sebe. Je fakt že na tu jedničku se vůbec nic neděje a o rychlejší rozjezd jsem se ano nepokoušel, nemá to podle mě s takovou "redukcí" ani smysl >:D