hadXR: co je a vo není tuning na to by se dalo debatit velmi dlouho ;-) k čiré optice na předku, ano vím o drážkách na původních Golfáckých parabolách, ale jak jsem psal tyhle světla jsou i s lepší žárovkou bludičky, takže podle Tebe mám radši jezdit s originál parabolou a v noci do něčeho napálit jo? Světla mám odsouhlasené na STK a u nich tké seřízená. Stejně tak doplňková dálková světla a mlhovky, nikoho neoslňuji. V interiéru jsem měl prasklou půlku žárovek, ledky je nahradili perfektně sehnal jsem i cerzi se starou paticí, pod budíkama a tlačítkama jsou všude samozřejmě bílé led a divil by jsi se jak staré budíky prokoukli. Jinak k modrému světlu vs mapa. Mapu nepoužívám, maximálně navigaci a na nástup či výstup je světlo dost silné ;-) Chip není od nějaké firmičky co to doma dělá na pc a upraví jen lineární křivku nahoru, ale kopie čipu z racing 944 S2 a samo počítám i s dalšími úpravami, které ten chip doplní. Spotřeba samozřejmě stoupla, nerazím ty reklamní slogany pseudo úpravců že zvednou výkon a klesne spotřeba o 10%... spotřeba při N95 vzrostla cca o 1l a u N100 OMV Carrera o 0.8l a po úpravě je auto dynamičtější hlavně v nišších otáčkách, kdo jel v 944 a potom zkusil mou nevěřil jak je auto pružné a dynamické. No a k duchu 968, mám S2 tudíž předek z Turba, zadek z Turba. 968 je jen facelift ale design 911 993. To že chci z auta pouze kliky, zrcátka a kříslo je minimum. Nechci přední, zadní spojler nedejbože přestavět S2 na 968 jak to dost lidí dělá. Tyhle "nové" doplní podtrhnou linie S2. Respektuji Tvůj odlišný názor na věc, já mám také svůj názor na věc