Co je na tom tuzerské? U takovejhle aut by se asi melo povazovat za tuzersky vsechno co neni originalni. Ale hlavne bys aspon moh uznat ze je to tuning (mozna spis tuzing) a to obhajovat tim ze to je na novejsichmodelech nebo ze to dyl vydrzi.
Taky by me zajimalo jestli si pri istalaci cire otiky uvazoval nad tim ze ty drazky co sou na originalnich sklech slouzej ke spravnymu rozptylu svetla (u modernich aut s originalni cirou optikou tenhle problem resi tvarovani parabol). Nevim jestli modry diodi "podtrhnou" interier ale zajimalo by me jestli se ti ted v noci lip cte mapa. Navic se nepamatuju ze by mi nekdy v interieru praskla zarovicka. Dokazu pochopit ten mensi volant protoze z vlastni skusenosti vim ze sem kolem originalniho mel taky malo mista.
Chiptunig to je stranka sama pro sebe ja osobne ho neuznavam a upravu softwaru bych provadel pouze po upravach na "zeleze" (coz by pak bylo nutny k optimalnimu naladeni) ale urcite ne jen tak samostatne. A uz vubec ne u vozu jako je Porche. Nemyslis ze nekde ve fabrice byla skupina inzenyru ktery ten software vyvyjeli nekolik let a co si budeme povidat asi o tom vedeli vic nez mi nebo nejaka chiptuningova firmicka. Takze i kdyz si tu nezodpovedel otazku jak mas zlepsene parametry motoru podlozene tak tomu budu jako verit rekneme ze ten vykon je vetsi ale musi bejt vetsi na ukor neceho a to bude jednak spotreba ktera je ale u tohodle auta nepodstatna (aspon ze si uznal ze se zvedla narozdil od takovejch co sou chopny tvrdit ze je mensi) ale hlavne to vecinou pokazi prubeh kroutaku.
A nakonec dily z modelu 968 uz ducha 944 a osmdesatejch let zabijou. pokud si chtel moderne vypadajici auto tak sis mel koupit moderni auto. Pokud si chtel 944 tak bys ji mel nechat takova jaka byla.