Renault Fluence (2014)
6.6.2014Po roce pročítání vašich recenzí, zda které vám děkuji, jsem se rozhodl, také podělit o zážitky s novým autem. Jak jsme vlastně dospěli ke Fluenci. Naše…
Renault Fluence (dadasada)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
grifith 07.06.14 14:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkný
Když se podíváš i o dvě třídy výše, tak vceprvkové závěsy víka zavazadelníku nenabízí ani MB E, výhodu mají jen v tom, že na panty kufru mají v kufru své "domečky" a proto to tak nebije do očí... Šetří se vždy a všude. Jinak jak píšeš vstupní otvor je solidně velký a celkový objem a využití kufru je na karoserii sedan skvělé. -
rohYpnol 07.06.14 13:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: pěkný
Fabia sedan je (na poměry malých sedanů) v podstatě tím nejzdařilejším, co se na našem trhu objevilo. Navíc má solidní objem zavazadelníku s dobrým vstupním otvorem ale hlavně - víceprvkový závěs víka. A to se jen tak nevidí, v této třídě to bylo téměř ojedinělé.
Jediným zdařilejším estetickým počinem podle mě byla Cordoba II, jenže z praktického hlediska měla vsup do kufru horší. -
dadasada 07.06.14 12:54
« Re: Re: Re: pěkný
Kombi je určo praktické, ale já jsem přeci jen chtěl něco jiného. Co se týká hatchbaku, ten se mi moc nelíbil, jak píše kolega dole, ten sedan vypadá, tak trochu líp (z mého pohledu).. Ale musím říct, že ten megan kombi vypadá taky pěkně - dynamicky a né tak robustně, to chválím.. Jinak ty managerské to je fakt je to Passat atd.., ale i tak.. Thalii bych do toho nezařadil, ani Citroen Elysse ani ten Peugeot 301. Ten Fluenc mi přijde víc blíže té střední třídě a v té černé to má šmrnc -
rmt 07.06.14 08:53
« Re: Re: Re: pěkný
Tak to teda nevim od kdy je sedan důchodcovský. Tak nějak si nedokážu představit jak se špatně pohyblivý senior dostává v kufru až k sedačkám. Pro důchodce bych spíš viděl auta joko kia venga atd, ale sedan? Ten platí spíš za manažerský vůz. A souhlas s renault megane combi, ten je fakt dobrej, ale octavka to s tím fotrovským autem musím souhlasit :-) -
Ronault. 06.06.14 23:09
« Re: Re: pěkný
Ty ceny za garančky by měly být všude podobné. Já se na to tady ptal a první garančka po 30 t vychází na 4500 Kč, z toho ale stojí materiál 4000 Kč, mají hrozně předražené oleje na naftové motory. Tady v Boskovicích mi říkali, že olej můžu mít vlastní, i filtr, ale doporučovali filtr od nich, že co nekoupím tam, to nezapíšou do centrálního registru, že bylo vyměněno, tak ať tam není jen práce bez materiálu.
Limit je pořád nesmyslných 30t km. Bavil jsem se nima v Renaultu a doporučují maximálně 20t km, ideálně 15t km. Tedy on říkal, že pokud na autu chci udělat 200t km a pak mi to je jedno jak bude jezdit, klidně těch 30t km, ale pokud chci auto aby sloužilo 400t km, tak těch 15t km je optimum.
Já měnil pp 15t km, platil jsem 990 kč za práci a materiál (olej vlastní) na 1,6 dCi. Jinak po 30t km bych neměl platit nic, dostal jsem k autu servis pack premium, kdy na 100t km mám servisní prohlídky zdarma, samozřejmě po 30t km, takže ty mezivýměny do toho nezapadjí, ale i tak je to výrazná úspora.
Jinak přeji ať auto slouží! Taky jsem zvažoval tenhle motor do mého grandtouru, ale dostal jsem nabídku připlatit jen 20t za 1,6 dCi, tak jsem to využil a nelituju. Jen bych asi spíše nyní teď zkoušel auto s navigací. Pak napiš spotřebu jak se bude vyvíjet.
Jo a poznámka - myslím si, že sice kombíky jsou tatínkovské, ale sedany za důchodcovské, ideální je HB... a ten kombík od meganu je i docela stylový ;-) -
rmt 06.06.14 22:12
« Re: Re: pěkný
A kolik ted mají nastavenej servisní interval, dříve měli 30000km což je masakr. Já měním olej po 10 tisících a nedokážu si představit olej po 30ti. I podle testů olejů co dělal castrol tak i ten longlife ztrácel po 18 isících svoje vlastnosti. Já když jsem ho koupil tak jsem měnil olej v motoru, převodovce, brzdovku, palivovej a ostatní filtry a vyšlo mě to na 7000kč. Což celkem jde na to kolik se toho dělalo. -
dadasada 06.06.14 20:08
« Re: pěkný
Ahoj, jojo sem od ČB :). To se myslím potkáme. Tvou rencenzi jsem také četl :). Ceník od Linharta na mého Flue se pohybuje zhruba okolo 4000 za garančku. Nevím, jak to bude až na to přijde, ale tohle mám slíbeno a plánuji to vymáhat :). Za další práce nevím, zatím neřeším, ale děkuji za ohlasy :).
Ano, veškeré TOP modely jsou sedany, protože slouží k tomu, že do kufru vložíš maximálně sadu golfových holí a to jen opravdu vyjímečně, nikam s vybavením celé rodiny necestuješ, do terénu máš ještě třeba RR... jenže Fluence je auto s cenou od 250t kč, čili cena, kde se kupující musí nutně ohlížet na praktičnost, protože další RR nemá ani služebnictvo, které mu vše přestěhuje.
Netahej sem rally vozy, ty se dělají tak, aby byly co nejlehčí a vycházely z produkční verze, že Lancer je sedan je dáno tím, že je to asijské auto a v asii tolik kombíky nefrčí, auto pro nich musí mít tvar draka - hlava, tělo, ocas, proto taková obliba i malých sedanů.
Každopádně se vrať do třídy kam Fluence patří a jaké jsou jeho schopnosti. Mimochodem díky jiným svárům a jiným materiálům, si bez problémů dovolím tvrdit, že Megane kombi bude mít větší pevnost karoserie než Fluence, protože se na něm tolik nešetřilo...