Ty ceny za garančky by měly být všude podobné. Já se na to tady ptal a první garančka po 30 t vychází na 4500 Kč, z toho ale stojí materiál 4000 Kč, mají hrozně předražené oleje na naftové motory. Tady v Boskovicích mi říkali, že olej můžu mít vlastní, i filtr, ale doporučovali filtr od nich, že co nekoupím tam, to nezapíšou do centrálního registru, že bylo vyměněno, tak ať tam není jen práce bez materiálu.
Limit je pořád nesmyslných 30t km. Bavil jsem se nima v Renaultu a doporučují maximálně 20t km, ideálně 15t km. Tedy on říkal, že pokud na autu chci udělat 200t km a pak mi to je jedno jak bude jezdit, klidně těch 30t km, ale pokud chci auto aby sloužilo 400t km, tak těch 15t km je optimum.
Já měnil pp 15t km, platil jsem 990 kč za práci a materiál (olej vlastní) na 1,6 dCi. Jinak po 30t km bych neměl platit nic, dostal jsem k autu servis pack premium, kdy na 100t km mám servisní prohlídky zdarma, samozřejmě po 30t km, takže ty mezivýměny do toho nezapadjí, ale i tak je to výrazná úspora.
Jinak přeji ať auto slouží! Taky jsem zvažoval tenhle motor do mého grandtouru, ale dostal jsem nabídku připlatit jen 20t za 1,6 dCi, tak jsem to využil a nelituju. Jen bych asi spíše nyní teď zkoušel auto s navigací. Pak napiš spotřebu jak se bude vyvíjet.
Jo a poznámka - myslím si, že sice kombíky jsou tatínkovské, ale sedany za důchodcovské, ideální je HB... a ten kombík od meganu je i docela stylový ;-)