Porsche 911 (2009)
24.3.2011v roce 2010 na jaře si koupil kámoš Nissana 350Z v červené. Já v té době vozil Audi S3, předtím z těch sportovnějších jen Golf R32. Silně jsem uvažoval…
Porsche 911 (concorde)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ondřej Šámal 17.05.11 13:38
« Re: radšej nissan GT-R
A proč zrovna GT-R? Oproti 911 je to obézní obluda, která má v sobě víc procesorů, než raketoplán NASA. Ano, Nissan je rychlý, rychlejší než většina aut, ale Porsche (alespoň atmo verze) si člověk nekupuje ani tak kvůli rychlosti, která i tak je hodně slušná, ale hlavně kvůli zážítkům za volantem, což sterilní Nissan s biturbem, čtyřkolkou, automatem a třemi sty kily navíc nabídnout nemůže. S tou údržbou bych si nebyl tak jistý, přece jen všechny ty elektronický hračky a mechanický komponenty jsou namáhány mnohem víc, než u jiných aut, ono po takových 50 tisících km bude asi většina věcí zralá na výměnu, zatímco u Porsche bude člověk vesele jezdit dál.
-
Stanley099 17.05.11 12:44
« radšej nissan GT-R
Má 390kW a dá sa zohnať lacnejšie.
čo je najväčšou výhodou, že náhradné diely sú lacnejšie, servis je lacnejší.
Také brzdy stoja o 1/2 až 2/3 menej ako u porsche.
Viezol som sa v nissan GT-R 2010 a je to iné žihadlo, típek si ho ide dať prerobiť na 770 koní, a vedia ho spraviť až na viac ako 1000 koní.
chviľku som živil M3 2010 a proti nissanu bola spotreba vyššia, ceny vyššie, .... a pritom tá M3 sa nechytá na GT-R.
Neviem koľko dal majiteľ za to porsche, ale myslím, že za nissan by dal menej, aj do udržby, servisu,...
No, ale zas to nie je také na pohľad známe, pre neznalých, ale po odvezení, človek zabudne čo je to porsche,.... -
Mig_35 13.05.11 15:55
« Turbo felgen
Zdar, nevím kde jsi zjišťoval ty ceny, ale na německém ebay se pravidelně objevují nabídky okolo 400 EUR za kolo, originál... já už bych si na auto nikdy neoriginální kola nedal, po opakovaných špatných zkušenostech, neoriginální kola znamenají po sezóně vyhodit, je to měkké jak papír...
150 tisíc stojí nejspíš v Porsche, ale tam upadli na hlavičku...
jó a oprav si ten údaj o zrychlení, ten je trochu optimistický
[odkaz]
-
Dylan McKay 27.03.11 07:23
« Re: Re: Re: Najnvanvan
911 Carrera, když odmyslím dodávky, je auto s nejnižší spotřebou co jsem kdy měl. Ne že bych hlídal spotřebu, ale kvůli MACZ ji sleduju. Není neobvyklé, že jezdím i za 8,5 litru. Poslední pražské provětrání auta bylo za 12 litrů.
V recenzi concorda jsem se několikrát našel, hlavně s tím mytím auta a sezením na stoličce- ale našel jsem tam i s-mika. Je to určitý druh postižení. [odkaz]
911tka je ve všech směrech zatraceně dobré auto! :yes:
-
erbe 26.03.11 20:12
« Re: Re: Najnvanvan
Tak to je pecka 12l nieje vobec moc oproti beznym 8l pri beznych benzinakoch. Som prijemne prekvapeny :-) Fakt je ten ze energia pouzita na rozpohybovanie urcitej hmotnosti sa nemeni a ked uz raz motor dosiahne tejto hodnoty, tak vacsi agregat by mal spalit len o tolko viac ako su jeho vlastne straty. Pri rovnakom vykone teda. Hmm mozno raz budem mat moznost nieco take vyskusat na vlastnej kozi aj ked tu v europe to vsetko smeruje skor len k nekonecnemu zdrazovaniu pohonnych hmot vykonstruovanymi teoriami... a teda lepsie ako to je uz to asi nebude >:-[]
No nic. Prajem nech sluzi ! A okrem tych beznych bezvyznamnych veci hlavne pre radost a potesenie >:D Dufam ze s prichodom pekneho pocasia pribudnu aj pekne fotky ;-) -
concorde 26.03.11 19:44
« Re: Najnvanvan
no konečně další odpůrce nafty. osobně dieselové motory považuji za smradlavé, čoudivé, rachtající a absolutně nesportovní. Asi krom výjimky Audi TDI desetiválce pro Le Mans :-)
9 aut z 10 se prodá v naftě, poslední dobou - a to bohužel i u Porsche - zásluhou Cayanu.
Ale zpět k mému boxeru - jak jsem psal, je to až neuvěřitelné, ale průměrnou spotřebu mi ukazuje 12 l/100 km. Jezdím svižně, rád na to šlápnu, když to stav silnice nebo dopravy dovolí. (S3 jezdila za podobné spotřeby a to měla jen 2 litry obsah)
Samozřejmě když jsem jezdil na okruhu pilu, průměr byl 25, ale taky když jedu na tempomat s ženou do Prahy 140, tak je spotřeba do deseti....
Nevím, jestli mají Poršáci také vrstvenné spalování jako VW nebo Audi benzíny s přímým vstřikem, ale asi jo, jinak by takhle báječné spotřeby nedosáhli.
P.S. vrstvenné spalování je ve stručnosti to, že do válce se vstříkne tak chudá směs, která by sama o sobě ani nechytla od svíčky, ale tvarem pístu a spalovacího prostoru se směs po vstřiku nasměřuje zpět je svíčce tak, aby to bouchlo. Prosím odborníky aby mne nekamenovali, je to pouze snaha o co nejjedodušší vysvětlení... -
erbe 26.03.11 19:33
« Najnvanvan
Ja sa priznam ze sice neprezivam Porsche tak ako vacsina ludi, ale musim uznat ze v cervenej vyzera veelmi slusivo. Gratulujem k nadhernemu autu a splnenemu snu a som rad dalsiemu nadsenemu majitelovi krasneho kuska automobilizmu, ktory v aute vidi viac ako dopravny prostriedok. :yes:
Mam jeden dotaz za ktory ma vacsina ludi odsudi za blazna. V sportaku predsa nikto neriesi spotrebu a blablabla... Mna ale fakt zaujima ako je na tom v tomto smere taky motor. V dnesnej chorej dobe totiz sa na mna 90% ludi pozera ako na choreho ze kupujem nove auto s benzinovym motorom. Niesom napadnuty naftovym syndromom a osobne verim ze kvalitny agregat hoci aj pomerne velkej kubatury pri rozumnej jazde ani nie s ohladom na spotrebu dokaze fungovat s rozumnym apetitom. Ako to teda v skutocnosti je?
Kamaráde, jako bývalý majitel M3 E92 a současný majitel GT-R a GT3 ti můžu říct, že jsi vedle jak ta jedle.
O tom, že i pro mě je GT-R mnohem lepší auto než 911S a Turbo nebudeme diskutovat a je to věc osobního vkusu a přístupu k řízení, ale s tím servisem jsi úplně mimo...
Takže: servis nissan GTR:
servisní prohlídky v normálním režimu (tedy bez okruhů a s max 7% výskytem teploty oleje nad 100°C):
6měs/10 000 Km - prohlídka za 18 000Kč, každá druhá 25 000Kč - 32 000 Kč
brzdy - 78 000 Kč a velmi rády praskaj kotouče i destičky a to i při normální jízdě po pár prudkých brždění na dálnicí
pneu - cca 47 000 Kč- tedy stejně jako u Porsche, ale mnohem více je kvůli hmotnosti žere, při normální jízdě tak 15 000km
hlavní problém GT-R je servis po 6měsících, ať se jezdí nebo ne...
spotřeba : M3 - cca 11-12l/100km
GT-R - 14,4 - 23l/100 km, při velmi obezřetné "eko"jízdě do limitů min 11l/100km, tam M3 brala kole 8l-9l
a pokud si tvůj kamarád okurví GTR úpravou na 770 koní,jeho boj... výkon není věc, která GTRku chybí... lepšímu podvozku nebo keramickým brzdám bych rozumněl, ale cpát vyšší výkon?
GT-R poskytuje jiný druh svezení než 911, ale z mého pohledu je na každý den lepší, praktičtější - pokud tedy člověk úplně nekouká na peníze. Snad jen hlučnost GT-R by mohla být nižší.
Při koupi jsem uvažoval a počítal i s novým 911 Turbo a při započtení údržby a zůstatkové ceny zůstal po 3 letech a cca 70 000 km jejich účet skoro úplně vyrovnaný... takže GT-R není levnější alternativa. a to beru Turbo za víc než 4miliony...!
Ale chápu, někdo tě svezl v GT-R a jsi z něho odvařený, kdyby Tě z tě za týden svezli v itálii, tak zase "zabudneš" na gtr, a pak zase v jiným.... to je normální. btw koupi ferrari a lamba nikdy nepochopím, z mýho pohledu auta pro sebemrskače :-)
xganga: taky jsi trošku mimo, zážitky a adrenalin za volantem nabízí GT-R stejně vrchovatě jako GT3, jen jsou podávány jinak. V gtr to je nadpozemskou rychlostí a v GT3 naprostou přesností a lehkostí. A odolnost dílů GT-R je mnohem vyšší než si myslíš, kromě toho spotřebáku, co jsem psal. Vše ale platí, pokud s autem nejezdíš na okruh a hlidáš teploty. A samozřejmě nejde srovnávat GT-R a 911 S, dynamicky jsou úplně jinde.