reklama


Recenze

9 Majitel

Chevrolet Cruze 1,8 LT

9,63 Uživatelé

Hodnoceno: 25× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Chevrolet Cruze, foto 1 Chevrolet Cruze, foto 2 Chevrolet Cruze, foto 3 Chevrolet Cruze, foto 4 Chevrolet Cruze, foto 5 Chevrolet Cruze, foto 6 Chevrolet Cruze, foto 6 Chevrolet Cruze, foto 7
Chevrolet Cruze, foto 8 Chevrolet Cruze, foto 9 Chevrolet Cruze, foto 11 Chevrolet Cruze, foto 12
 

Technické info

Přezdívka auta no jak me napadne (kocicak, míca atd :) Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:35000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1798 výkon [kW]: 104 kroutící moment [Nm]: 176 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 450 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8,3

Popis vozu

Cruze byl na auto.cz popsan dost a dost, jsou tu recenze jak zakladu 1,6, tak i naseho 1,8 LT ( nejvyssi vybava) i dieselu, kdo tedy chce odborny pohled, staci kouknout sem, kdo chce i lidsky pohled, at cte dale :)

Ja osobne tuto recenzi pisu pro pripadny zajem dalsich lidi, zadny Cruze tady zatim neni, a hlavne taky jako pohled obycejneho cloveka, proto nebude tato recenze asi z nejdelsich a nejobdivnejsich, pokusim se prubezne doplnovat.

Kdyz jsem skoncil ve skole, a rozhodoval se, co dal delat, Cruze pro me byla jasna volba...hergot to je Jihlavanka...no ale podobnost tam je. Chevrolety jsme si s pritelkyni zamilovali na prazdninach v USA, ameriky me tam absolutne oslovily, takze jsem vedel, ze az jednou auto, poradneho Chevyho. Pri nasich cenach benzinu atd clovek samozrejme rychle vystrizlivi, ale sen porad zil. Nabidka korejskych chevroletu ovsem nebyla nijak oslniva (maximalne Captiva, sedan mel u me vsak vzdycky prednost), penize taky nikde, takze misto planu na koupi byly vzdycky sny.

Dva roky zpatky se vsak objevil Cruze, coz je rana z cisteho nebe, Chevrolet, sedan, velky jak krava (zrovna maly neni, uznejte :), auto bomba pecka! Cruze ma znamenat pro Chevrolet to same, nejspis daleko vice, jako Ceed pro Kii. Cruze zahajuje globalni ofenzivu, prijde Aveo (z privnich sniku viiice nez povedene). No, mame se na co tesit!
Na minulem autosalone v Brne jsme si do nej poprve sedli a bylo jasno! Jestli nekdy auto pro dva (zatim), tak jedine tohle (panovala vzacna shoda). No a okolnosti tomu chtely (stehovani za brno) a nakup auta byl nutny. Ojetinu jsem nechtel (nechce se mi o ni starat:) a lehky propocet nakladu nam overil, ze nove auto neni problem, takze se slo do šouřůmu!

Uz od zacatku jsem mel jasno, ze zaklad 1,6 nechci, nafta patri do kamen, takze jedine 1,8. Diky velmi velmi nizke startovaci cene nebyla ani ta 1,8 problem, i kdyz se prvni auta dodavaly jen v nejvyssi vybave, to ale prislo spis vhod, takze bylo jasno. Projizdka byla se zakladem 1,6, ktera byla tak lina, ze to ani nebylo mozne! Samozrejme, nezajeta atd, ale i tak nas to utvrdilo v 1,8. Precejen v plne vybave ma auto 1450 kg, neni to zadny drobek. Na barve jsme se taky shodli - vinova zatim nebyla, takze cervena.

Pri objednavce nastal prvni problem. Chevrolet stejne jako jini korejci dela auta ne na objednavku, ale jak chteji oni, takze zakladu 1,6 byly plne sklady, 1,8 LT se vyrabely jen kdyz bylo volno na lince. Coz znamenalo objednavka do konce rijna 09, aby auto bylo aspon do konce unora 10 (!!!!). Nam to ani nevadilo, stehovali jsme se o vanocich, takze jsme auto drive ani nepotrebovali.

Po vanocich ovsem telefon z renocaru, ze nase auto se do vyroby nedostalo, takze jestli na nem trvame, bude v kvetnu (silene!!). Ovsem byla jeste jedna moznost, dealer v nemecku mel zamluvene 1,8 LT ve vinove (ktera u nas jeste nebyla), neprodal ho, takze nam ho muzou prodat v tom unoru - vinovou jsem chtel, parada, jak slepy k houslim :)

Auto nakonec prislo na zacatku unora, takze o mesic drive (i tak dodaci lhuta 3 mesice, ani dnes to na tuhle specifikaci neni lepsi), prebiracka, vyrizovacka a jelo se dom!

Do auta jsem byl zamilovany hned na prvni pohled, takze jakmile byl nas, laska na cely zivot :)

Exterier - kazdy musi uznat, ze toto auto je sakra povedene! Jeden z mala sedanu (vyssi tridu nepocitam), ktery mam vyvedeny zadek, zadny kompromis, proste parada! I dnes se za nim hoodne lidi otaci, pritahuje velkou pozornost na to, jaky znak ma na kapote.

Interier - zpracovani vyborne, zadne verglovani s pristroji, jak to delali na prime (tro muze delat jen debil),zadne vrzani, volant padne do ruky jak ulity, prihradek milijón, ovladani tempomatu a radia na volantu, automaticka klima, clovek nemusi dat ruce z volantu a fofrklacku, tak to ma byt. Vyhrady mam ovsem k tvrdym plastum (ne ze bych je olizoval :), auto je po ctvrt roce doskrabane jak od kocura, jeste jsem ho ovsem nelestil. Ale kazdy sram je videt, s tim se asi neda nic delat.
Dost spatnou strankou je sezeni, coz je ale jen muj specificky problem. Sedim shrbeny, sedacky jsou samozrejme na rovneho cloveka, takze ja si ne a ne sednou dobre, proste at hybu volantem jak chci, sedacku dopredu dozadu, hore dole, furt nic a zada boli. Asi si dam sedadla z hundrtky, ja uz nevim :) Tohle se da ovsem prezit, nemusim kvuli auta na rehabky, takze to neni velke minus.
Reseni loketni operky ve stredu taky nei nejlepsi. Operka se da jednoduse posouvat dopredu, ale taky se velice jednoduse zasune dozadu - nema zadnou zarazku. Ja ovsem ridim stylem leva na volante a prava na saltrpace, operka by stejne jen zavazela
Co se tyce prostoru vzadu, pan redaktor na prime neni jen debil, one je velky debil, protoze se nemohl naskladat. Zatezkavaci test byl prevoz kamaradu (dva 190 cm, jedna 188), misto nad hlavou pohoda, ani jednou se nebouchli, takze nechapu, co nekomu na sedanech vadi. Prostor ale nebyl sirkove, po 200 km uz docela trpeli, to auto je komfortni proste jen pro 4. Ja vzadu zatim jeste nejel, takze osobni zkusenosti doplnim pozdeji :)

Radio - v LT verzi je radio lepsi, chytnem snad aj Proglas, takze pohoda :) Repraky i vzadu (ktere sjou soferovi stejne naprd), aparatura vykona akorat, bez problemu.

Klimatizace je automaticka, funguje bez problemu, okna se nemlzi, neni zima ani vedro, nestartuje nahodne, parada. A cudliky s manualni prevodovkou kolenem ovladat fakt nejdou, coz je jeden z nepochopitelne omilanych faktu o Cruzovi, nechapu...

Kufr - labuzo! Objem 450l (oktavka 530l) - clovek narve ovce aj se psem. Samozrejme, je to sedan, takze manevrovaci prostor neni jako u liftu, ale nakladova hrana je hoodne nizko, takze kdyz clovek otevre kufr, prostor pro vlozeni je absolutne dostatecny. Lednicky vozit kazdy tyden neplanuju a na lyze clovek musi sundat sedacku vsude (nebo rakev). Zatim se nestalo, ze bychom meli problem do kufru neco narvat.

Motor - auto se jeste zajizdi, takze nebudu hodnotit, ale uz i ted je vykon dostatecny, papirovych 150 koni tam vsak jeste porad necitim. Samozrejme je to obycejny benzin, zadne foukani, takze otacky otacky otacky. Auto pak sype pekne, u Hranic na sestipruhu jelo pekne az na 180, pak se mu (doufam docasne) nechtelo, tak jsem ho prestal trapit. Auto je odhlucnene paradne, v beznem provozu tiche, od 3500 do 4500 rachot jako prase a pak az do 6500 tichoucko, zajimave. Auto drzi, ovsem nejsem zadny okreskovy prebornik, kontrolka ESP jeste nepipala, takze asi prd vim, jak drzi na hrane moznosti. No jako drobne minus bych teda videl spotrebu. Bydlime na dedine, takze realny najezd se blizi kombinovanemu cyklu, kde by papirova spotreba mela byt 6,8. Vim, ze nove auto se zajizdi, prodejce rikal, ze okolo 7000 km si spotreba sedne. Porad mu verim, ale trosku ztracim nadeji, najeto 8000 a spotreba podle pocitace 9,3...jasne, ekorallye neni muj konicek, ale prasak nejsem, proto mi ten pohled na pocitac pomaloucku zveda oboci. Tak snad si to opravdu sedne :)
Obcas nejde zaradit trojka, jakoby draha byla siroka, nejspis otazka zajeti

No jinak na dalnici auto v pohode, tempomat, 130 km/h, otacky 3300, takze radio se poslouchat da. Auto by prospela sestka, ale petka je dlouha jak sopel, takze bez vetsich vyhrad. Dalnicni spotreba 7,5, to uz ujde.

Co se tyce specialniho vybaveni, auto nema navigaci ani vytapene sedacky ani stresni okno, tohle nam prislo jako zbytecnost. Ovsem ma alarm, o kterem nikdo nikde nepise, v nabidce neni, ale pritelkyni se povedlo nejak otevrit zamcene auto a ten rachot byl pry nesnesitelny :) Ale at ctu, kde chcu, o alarmu se nikdo nezminuje, zajimave...

Auto je zatim nove, takze velke vylety teprve prijdou, pouze jednou slovensko (unor), bez problemu, cestovani parada, tichoucko, mekoucko (obcas bylo teda potreba prerovnat zada), pohodicka, autodovolenou si teda prestavit dokazu s prehledem!

Takze zatim vse, co me napada, pokud bude nejaky dotaz, rad zodpovim, at uz na diskuzi, nebo nejak, vsak moznosti je hodne :)


Silné stránky

- velikost
- vzhled
- motor (jestli se jeste rozjede, bude to parada)
- kufr (svete, div se! sedan a kufr...)
- tichý motor
- sto milionu odkladacich ploch
- sezeni (pro normalni lidi)

Slabé stránky

- sezeni (pro krive lidi)
- zatim spotreba (spravnejsi hodnoceni nula minus, lepsi hodnotit v 15 tkm)
- poskrabane tvrde plasty
- jo a posrane kocky, co lezou v zime pod kapotu - vytrhana izolace! svine jedny...
- stomilonu odkladacich ploch - je parada vsechno nekam dat, ale kdyz to clovek zpetne hleda...vsak vite

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Do servisu bylo zatim potreba jen jednou, blikala kontrolka airbagu - auto v servisu 4 hodiny, prolezli rozvody - nic...prehrali soft - a je to (takze auto ma asi windowsy :)

Probehly dve svolavacky (holt novy model)
- praskla palivova hadicka - nepotvrdilo se, ale vymeneno
- praskly svar baterky - potrvdilo se, ale nevymeneno - dlouha cekaci doba...pry to netece, tak se s tim jezdit da, uvidime

- detske nemoci: Kontrolka airbagu - posouvanim sedacek se porusily kabely zajistujici airbagy, vymeneny u obou prednich sedadel jednou v rámci me reklamace, podruhe uz jako svolavacka vsech aut, takze odstraneno.

Na vymenu autobateri jsem cekal 2 mesice, v tu dobu baterka tekla primo na nosnik motoru, ten zreznul, ale v amci zaruky prebrouseno a natreno...resp jen natreno, takze cekam, kdy to sleze :)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto koupeno v Renocaru Brno, prodejce v pohode, zadny problem, otravoval jsem je den co den, vse vyrizeno, prihlaseni auta vyreseno, slevicka byla, kaficko nevim, nemel jsem, takze prodejce absolutne jedna hvezda.

Co se tyka dalsiho pristupu, clovek po prodeji uz neexistuje, takze na vsem chteji odrbat, proto na garancky jezdim do BS auto, kde je pristup uplne odlisny.

 
reklama

Novinky v recenzi

14.10.2011 09:50

Aktualizace

Tak uz je nase neco trosku dopsat. Auto ma uz nalitano 35tkm, vse bez problemu, zadna zasadnejsi zavada, auto jezdi, jak ma. Spotreba se moc nezmenila, v aute zere jak prokopnuty, ale pri jizdach 5 az 10 km se neda nic cekat. Zato projizdka mimo obec je vyborna, auto ma dostatek vykonu na vse a spotreba je do 7l, coz je zkratka ideal (a zaroven minimum, papirove hodnoty jsou mozne tak z kopce na neutral)

22.6.2010 21:59

Korekce spotreby

Auto ma nejto temer 10000 a doslo k mirnemu poklesu spotreby. Drive 9,3, dnes 8,3, coz uz ujde. A o vikendu byla ekorallye, dostal jsem se na magickych 6,9, no neveril jsem vlastnim ocim :) Auto sype vic a vic, uz se tam tech 140 koni zacina pomalu objevovat! Jsem zvedavy za dalsich 5000

30.5.2010 21:07

Spotreba

Dneska jizda 400 km dalnice a pres dediny, plny kufr a 4 lidi v aute, spotreba 7,4, takze parada. Holt studeny motor a kratka trasa je zabijak spotreby v kazdem aute :)


Další vozy Chevrolet Cruze


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Prekvapive deset :) Nove auto, zatim parada

praktičnost
10

Sedanu se vsichni boji, ja ho chtel a nebal se, vysledek me prijemne prekvapil. Pro dva az moc velke auto, do budoucna akorat (deti, pes asi ne). Auto je velke jak oktavka, takze i parkovani je v pohode, navic usnadneno zadnimi senzory

prostornost
10

Zadny problem, super obra jsem zatim nevezl...

jízdní vlastnosti
9

Auto drzi, i kdyz se mi zda, ze naklon by mohl byt mensi, auto uz by se pak ale nejspis ani nenaklonilo :)

jízdní komfort
7

No ty sedacky, no...polohu budu hledat dal, treba se hodnoceni vylepsi :)

provozní náklady
7

No je to benzin, vsichni vime, kolik ted stoji, kazdodenni najezd 50-100 km, auto se zajizdi, zadna ekorallye, co si budeme povidat, auto levny spas neni :) Nastesti je auto nove, takze servis odpada (az na garancky...)

náhradní díly
0

Netusim. Auto uz je teda dvakrat pokrtene ( rozbity drzak znacky vepredu asi po trech dnech - prodejce vymenil. Pak ale i skrabanec na narazniku, neskrabl jsem to ja, ale tchyne, takze reseni je na ni :)

výkon motoru
9

Zatim parada, auto je ve vyssich otackach zive, ale porad cekam vic (ne zadnou formuli, ale aspon tech proklamovanych 150 koniku :) Ja nejsem zadny rallye jezdec a na dany charakter auta je papiro vy vykon bomba!

spotřeba
8

Auto ma najeto temer 10000 a spotreba sla od drivejska dolu. Clovek se navic zkrotil, no uz to nevyzera tak spatne :)

hlučnost motoru
9

Je to benzin, zadne chrochtani a kdyz to clovek netoci (coz je jen na skodu, motor si to zada), nejde slyset nic, paradicka

kvalita sedadel
4

Bocni vedeni super, ale jak jsem psal jinde, me krive zada a tohle sezeni nejde dohromady

brzdy
10

Presne dle me predstavy! Zadyn pekelny zaber, plynuly nastup, pri prudsim selapnuti rychle ztvrdnou a clovek stoji (nedobrovolne ozkouseno). Bez pripominek!

zavazadlový prostor
9

No parada! Sedan a misto jako prase. Cruze sice neni zadny drobek, ale takovy kufr je jeste lepsi, nez v nejoptimistictejsich snech. Vstupni ostvor diky nizke hrane bezproblemovy


Více o modeluChevrolet Cruze
Chevrolet Lacetti SW 1,8 - „Amerika“ z Koreje Chevrolet Lacetti SW 1,8 - „Amerika“ z Koreje

Vozy nižší střední třídy představovaly donedávna levné…

Chevrolet Corvette Z06 - čarovné newtonmetry Chevrolet Corvette Z06 - čarovné newtonmetry

Americký automobilový sport žije od počátků v těsné…

 

reklama





Blesk.cz

Půl milionu na „prověřené“ migranty: Švýcaři přijmou dva tisíce Syřanů

Půl milionu na „prověřené“ migranty: Švýcaři přijmou…

Až 2000 dalších syrských uprchlíků chce přijmout Švýcarsko v příštích dvou letech. Má jít zejména o zvlášť…

Cestovatel na neuvěřitelné dovolené v severokorejské domácnosti: Poslední prázdniny v KLDR diktátora Kima

Cestovatel na neuvěřitelné dovolené v severokorejské…

Nádherné bílé pláže, které však od okolního světa odděluje elektrický plot, útulný obývák, v němž ale chybí…

 

iSport.cz

Kometu vyburcoval pohled na tabulku. Chceme nahoru, hlásí Zaťovič

Kometu vyburcoval pohled na tabulku. Chceme nahoru,…

Pět minut, dva góly za 37 vteřin a ideálně nastartovaný zápas. Pořádně zhurta zareagovali hokejisté Komety Brno…

Sparta hlásí posilu, kterou chtěla i Plzeň! Z Dukly přichází Néstor

Sparta hlásí posilu, kterou chtěla i Plzeň! Z Dukly…

Hotovo, podepsáno! Fotbalová Sparta oznámila pouhý den po svém posledním podzimním soutěžním zápase novou…

 

Reflex.cz

Padá Polsko do nové totality? Šikovně napsaný zákon znemožní lidem demonstrovat

Padá Polsko do nové totality? Šikovně napsaný zákon…

Polsko, ke kterému jsme ve východní Evropě vzhlíželi jako k zemi, kde by mohla padnout nesvoboda komunistického…

Redaktoři České televize předvedli trestuhodné neznalosti  historie

Redaktoři České televize předvedli trestuhodné…

Redaktoři České televize asi nemají základní znalosti historie. Jinak si nemohu vysvětlit článek z názvem „Svatý…

 
 
reklama