Diskuse

Citroën C4 (2011)

14.6.2011

hned úvodem se přiznám, že jsem nejen majitel nové C4, ale i prodejce Citroen tak nevím do jaké míry můžu být objektivní, ale slibuju, že se o to budu…

 

Citroen C4 (brutus70)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto bicak77

    bicak77 14.06.2011  22:40

    1.4VTi

    Zdravím kolego :-)
    Jsem rád, že se tady rozrůstáme. Rozepiš se více o motoru. Já jsem 1.4VTi projížděl jako předváděčku a byl jsem mile překvapený. Na základní motor obstojná dynamika. Udávané zrychlení a maximálka se od jednašestky moc neliší. Co mě ale dostalo nejvíc, to byl skvělý zvuk. Jestli jsem ve své recenzi psal, že 1.6VTi má pěkný sound, tak 1.4VTi má vynikající!!! Jako nějaký atmosférický rally speciál :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Joschi

      Joschi 14.06.2011  23:18

      « Re: 1.4VTi

      Nazdárek :-)
      1.4 VTi mám v mojom P207 a je to fakt skvelý motor, výborný záťah na daný objem, rýchla reakcia na zatlačenie plynu, rád sa vytáča a aj spotreba ok. A ten sound môžem len potvrdiť, radosť točit do červeného >:D Určite budeš spoko. Veľa štastných KM ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto bicak77

        bicak77 14.06.2011  23:33

        « Re: Re: 1.4VTi

        Já už mám 1.6VTi...ale zvukem za 1.4VTi kapku zaostává ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 15.06.2011  12:59

        « Re: Re: 1.4VTi

        My máme s tímhle motorem taky 207mičku a je zvláštní, že je to převážně auto pro holky a dají mu takový zvuk. Asi aby i chlapi měli aspoň něco.... :-) A jakou že máš spotřebu? My máme průměrnou po 40 000 km 8.2 l. >:D [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 14.06.2011  23:37

      « Re: 1.4VTi

      i já zdravím :-)
      tak k tomu motoru. Doposud jsem jezdil s motorem DCi o výkonu asi 115 koní. Jasně, že se to nedá srovnávat, ale na druhou stranu pocitově je i ta 1.4VTi svižnější a rozhodně hravější. Ta 1.4VTi ve srovnání s tím co jsem měl nebo s tou 1.6VTi ztrácí třeba v kopcích, ale na druhou stranu když se mu podřadí třeba o dva stupně a trošku se mu naloží tak jede svižně. Nedávno jsem měl takovou hravější náladu kdy jsem si fakt jízdu užíval a motor opravdu točil již odspodu a byl jsem překvapený jak dynamikou tak krásným zvukem. To jsem fakt s ropáken nezažil :-)
      • 00 Reagovat !

        foto bicak77

        bicak77 15.06.2011  09:14

        « Re: Re: 1.4VTi

        Jasně, s benzínem se musíš po dieselu naučit opět žít. Mě koluje v krvi více benzínu než nafty, takže točit motor do otáček mi fakt nevadí ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto brutus70

          brutus70 15.06.2011  09:22

          « Re: Re: Re: 1.4VTi

          no to mně taky ne a zvykám si docela rychle :-)
  • 00 Reagovat !

    foto bicak77

    bicak77 14.06.2011  22:43

    barva

    Zapomněl jsem okomentovat výběr barvy. Krásná a hlavně neobvyklá. K Citroenu pasuje jak ulitá :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 14.06.2011  23:41

      « Re: barva

      díky, však Shark je taky moc hezká. Zrovna jí tam mám pro zákazníka v exclusivu 1.6 e-HDi. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto vojta66

        vojta66 16.06.2011  22:57

        « Re: Re: barva

        Zdar pánové,
        tak jsem od této středy majitelem C4: 1.6VTi, výbava Tendance, paket City+Komfort. Barva Šedá Aluminiumm, čalounění černá Hermitage :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 16.06.2011  23:17

          « Re: Re: Re: barva

          Tak ujeď pár km, nafoť a hoď sem recenzi. A samozřejmě gratuluji a přeji ať dobře slouží :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto brutus70

          brutus70 16.06.2011  23:17

          « Re: Re: Re: barva

          tak to gratuluji :yes: výbava stejná, kombinace s těmito pakety myslím úplně ideální ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto hajny

    hajny 17.06.2011  12:29

    barva +čalouneni

    Vynikající výběr barvy, gratuluji . A v kombinaci se světlým interierem nádhera.Tuto kombinaci jsem ještě nezahled ,ale budu o tom uvažovat.
    Jen napište jak se čalounění chová v praxi, nešpiní se ?
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 17.06.2011  13:24

      « Re: barva +čalouneni

      ano máte pravdu vypadá to opravdu moc hezky, běžně tato varianta k vidění není, protože na sklad se tyto kombinace neberou a já si vůz zadal do výroby. Co se týče praxe tak zatím nemám problém, ale mám vůz teprve dva měsíce tak uvidím později. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto hajny

    hajny 17.06.2011  12:58

    barva

    Tuto barvu jsem nezaregistroval v konfigurátoru , u prodejců je dostupná?
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 17.06.2011  13:31

      « Re: barva

      ano máte pravdu, tato barva již v konfigurátoru není a nelze již ani zadat do výroby. U nové C4 již došlo k více změnám u barev. Nevím, jestli je to jen dočasné řešení, ale mimo hnědé Show Rouge není k dispouici ani šedá Shark. Lze ještě nalézt pár vozů u dealerů, ale konfigurovat do výroby momentálně nejdou. Pokud máte zájem tak skladem tady jedno auto máme ve výbavě Attraction s paketem Attraction :-)
      • 00 Reagovat !

        foto bicak77

        bicak77 17.06.2011  17:36

        « Re: Re: barva

        Nevím jestli je to tajný...ale údajně chybí na trhu nějaké přísady do metalíz. Kvůli tsunami v Japonsku.
        Proto některé metalízy nejdou zadat ani do výroby. Je to pravda?

        Tak to jsem měl s tím Sharkem kliku..na poslední chvíli :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto brutus70

          brutus70 17.06.2011  17:47

          « Re: Re: Re: barva

          no jestli je to tajný taky nevím, ale přesně takhle nám to bylo řečeno :-) Bohužel je díky tomu problém s více věcmi než by se mohlo zdát.
          • 00 Reagovat !

            foto vojta66

            vojta66 17.06.2011  21:45

            « Re: Re: Re: Re: barva

            tsunami - problémy - slyšel jsem, že dnes jsou problémy i s paketem city - zadní parkovací sensor - prý je problém - firma hitachi nedodává čipy(senzory)
            • 00 Reagovat !

              foto brutus70

              brutus70 19.06.2011  11:19

              « Re: Re: Re: Re: barva

              jo to je pravda paket city, alu kola, barvy je toho víc ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Mirasr

    Mirasr 17.06.2011  17:21

    Cfour

    Ahoj, včera jsem se projel v tomhle autíčku v plný palbě 1.6eHdi airdream automat stop start system, musim říct že božské auto, prostorově pro mě dokonalé ale 1.4 benzin by mi stačil ale stop start tam nejde dát škoda. Moc pěkný auto !!! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto bicak77

      bicak77 17.06.2011  17:41

      « Re: Cfour

      Určitě doporučuji vyzkoušet a projet 1.4VTi. Zvukovým projevem v otáčkách dostává tohle auto oproti dieselu jinou dimensi ;-)

      viz.příspěvek nahoře 1.4VTi
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 17.06.2011  17:44

      « Re: Cfour

      jo to věřím, že se líbilo . Ve středu jsem stejné předával a taky bych byl spokojenej :-) Dost lidí negativně hodnotí BMP6 převodovku, ale osobně bych s ní problém fakt neměl. dle mého se chová líp než v C4 Picassu.
      • 00 Reagovat !

        foto Mirasr

        Mirasr 18.06.2011  10:30

        « Re: Re: Cfour

        V c4 picassu jsem taky jel, ale už je to 3 roky ve španělsku s bmp6 ale rozdíl jsem nepoznal. Škoda že neni stejný automat na benzínu, je tam jen 4rychlostní na 1,6 a to nechci. To se určitě půjdu svést s 1,4 snad ji tu budou mít ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 15.08.2011  12:09

    Boční ochranné lišty

    Díval jsem se, že máte na autě boční ozdobné lišty. Jak to vypadá v reálu? Budu mít černou C4 a myslím, že by to mohlo vypadat pěkně. Ovšem v reálu jsem to ještě neviděl a vyhodit přes 3 tisíce (myslím, že nějak tak je cena) za nějakej kýč se mi zrovna nechce.
    Děláte, jak jsem pochopil, v Citroenu. Je nějakě origo denní svicení (led)? Kolega mi říkal, že to viděl. Prý se to montuje někam k mlhovkám.
    A ještě jeden dotaz. Dá se někde splašit návod v češtině. Tištěný, v PDF a pod. Jsem ochoten si ho zaplatit. Viděl jsem na ofiko stránkách, že k některým modelům je možno stáhnout přímo z webu. Na C4 bohužel ještě ne.
    Děkuji za odpověď.
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 16.08.2011  00:06

      « Re: Boční ochranné lišty

      lišty v reálu vypadají fakt moc hezky, dával je i kolega na exclusiva a auto je s nimi úplně jiné. Myslím, že dobře utracené peníze navíc nyní sleva 20%. Co se týče denního svícení tak je ve všech výbavách součástí hlavní lampy a o originál LED fakt nic nevím. Vím o řešení například od Philipse, ale nezkoušel jsem. No a co se týče návodu tak pokud není na webu tak jedině se obrátit na nejbližšího dealera jestli by byla nějaká možnost, my to bohužel v el. podobě nedostáváme.
      • 00 Reagovat !

        foto Adept

        Adept 16.08.2011  13:12

        « Re: Boční ochranné lišty

        Díval jsem se 3 551,- a na ně zrovna sleva 20% není. Ale asi to risknu. Snad se to nebude odírat a něco to vydrží.
        • 00 Reagovat !

          foto brutus70

          brutus70 16.08.2011  13:35

          « Re: Re: Boční ochranné lišty

          zatím jsme se s žádnou kosmetickou vadou nesetkali a provedení je dobré nic laciného jen na oko. Co se týče ceny tak my svým zákazníkům dáváme tuto slevu i na lišty i když v ceníku tato sleva uvedená není. Pokud nejste z daleka a vyplatí se Vám přijet do Ústí n.L. můžeme se domluvit ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Adept

            Adept 16.08.2011  15:05

            « Re: Boční ochranné lišty

            Bohužel jsem z druhého konce republiky. Ale díky za nabídku. :-)
            Jinak, jak motor 1.4 po delší době? Budu mít stejný a tak bych rád nějaké postřehy po delší době.
            • 00 Reagovat !

              foto brutus70

              brutus70 16.08.2011  15:42

              « Re: Re: Boční ochranné lišty

              maximální spokojenost, probírá se postupně k životu a spotřeba po necelých 5.000 km 6,9 litrů. Zatím není co vytknout celkově jsem spokojený ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto CIT

    CIT 18.08.2011  00:50

    Zdravím v diskusi o nové C4

    Od dubna jezdím též v nové C4 1.4VTi (Tendance) a jsem mimořádně spokojený - ujeto 4000km a spotřeba 6,5 l. Jeden dotaz na pana prodejce - kapota motoru nemá zespod žádný výplň (je to pouze plech). Dodává výrobce též nějaké výplně nebo kryty? U modelu DS3 jsem to viděl. Díky :-)
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 18.08.2011  08:46

      « Re: Zdravím v diskusi o nové C4

      zdravím spokojeného kolegu ;-) odhlučnění bývá standardně od vyšších výbav v tomto případě až od výbavy exclusive, ale pokud ho budete chtít tak se dá objednat, číslo dílu: 7979L4 a doporučená koncová cena je 2.565 Kč.
      • 00 Reagovat !

        foto bicak77

        bicak77 18.08.2011  09:20

        « Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

        Kolegové, to mě zaujalo :-)
        Máš nějaké praktické zkušenosti nebo srovnání, jestli tato odhlučňovací kůra opravdu funguje? Né že bych si stěžoval na hlučnost od motoru, ale 2.565 Kč není mnoho a proč si skvělé auto neudělat ještě skvělejší... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto brutus70

          brutus70 18.08.2011  09:52

          « Re: Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

          no řeknu to takhle jel jsem se svým bez odhlučnění a i s kolegovo exclusivem, který ho tam má a žádný rozdíl jsem nevnímal (je pravdou, že jsem se na to nijak nesoustředil). No na škodu to určitě nebude, ale já osobně to asi řešit nebudu ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto bicak77

            bicak77 18.08.2011  11:38

            « Re: Re: Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

            Takže prvotní nadšení vyprchalo, řešit to nebudu ;-) Navíc kapota je jen dílčí část, nejvíce hluku myslím přichází přes přepážku motoru...Navíc se mi vybavilo, jak jsem se kdysi neúspěšně pokoušel odhlučnit Favorita a ten to na rozdíl od C4 potřeboval jako sůl >:D
            • 00 Reagovat !

              foto brutus70

              brutus70 18.08.2011  12:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

              jj to je fakt to byla trošku jiná liga >:D No snad jsem tě nezklamal, ale myslím že ty peníze jdou využít na smysluplnější výbavu nebo doplněk ;-) třeba na lišty na dveře :-)
              • 00 Reagovat !

                foto bicak77

                bicak77 18.08.2011  14:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                Když jsme u toho utrácení, zhorší 17ti palcové kola citelně komfort? Já jen, že bych možná do budoucna, až sjedu Micheliny..... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Adept

                  Adept 18.08.2011  14:21

                  « Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                  Ty máš 1.6 tam to jde, ale jak to vypadá u 1.4 ? Měl jsem v ruce techničák toho auta co budu kupovat a tam bylo max 16". Na stránkách citroenu píší u 1.4 i 17". Tak nevím. Já bych taky zainvestoval do 17". Určite by to bylo vzhledově lepší :-) Komfort by mi nevadil. Teď jezdím Astrou která je určtě tvrdší a mám na ni ještě nízkoprofilové pneu. Takže i s s těma 17" bych si komfortu užil určitě mnohem více >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto bicak77

                    bicak77 18.08.2011  14:57

                    « Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                    Já myslím, že by to mělo jít i dopsat do tvého TP, jestli je to v originál českých TP...To by ti zřejmě přesněji řekl Brutus70, jak to chodí.

                    No já dokud osobně nevyzkouším rozdíl, budu opatrný. Mě se právě strašně líbí originál 17-ky - tuším se jmenují Phoenix. - mňam ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto brutus70

                      brutus70 18.08.2011  15:26

                      « Re: Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                      tak když to vezmu postupně ;-) na C4 mi zase tak zásadní rozdíl v komfortu jízdy nepřišel. Zvažoval jsem před nákupem C4 ještě C3 Picasso a tam se dělá akční série Color se 17" kolama a tam mi rozdíl mezi 16 a 17 přišel podstatně znatelnější než je u C4 to znamená nebál bych se a rozhodně vypadají líp konkrétně ty Phoenix které zmiňuješ jsou fakt super. No a odpověď pro Adepta: 17" jsou u nás zapsané i u 1.4VTi tak že no problem :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto bicak77

                        bicak77 18.08.2011  15:51

                        « Re: Re: Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                        Mám v plánu příští rok na jaře....jestli teda budu v práci hodný a budu mít samé jedničky, mohl bych si je prosadit >:D

                        Jinak jsem viděl minulý měsíc v Chorvatsku zaparkovanýho kolegu ve stejné barvě jako já a dám ruku do ohně za to, že měl na sobě zrovna ty Phoenixy, ale normálně v 16ti palcích. I v 16kách to vypadalo dobře, ale u nás jsou v nabídce jenom Bostony. Byl to Slovinec, takže u nich mají asi trošku jinou nabídku.
                        • 00 Reagovat !

                          foto brutus70

                          brutus70 18.08.2011  16:08

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                          no tak se musíš hezky snažit ať si můžeš udělat radost >:D No v 16" jsem ty Phoenixy neviděl, ale jak píšeš buď Boston nebo Oakland a ty jsou těm Phoenixům lehoulince podobný ;-) jen se mi neosvědčily. Chtěl jsem je na své auto a dvě sady jsem zkusil a obě sady házely tak jsem to vzdal. Navíc na autě to zase takovej zázrak nebyl. Takže buď to budou ty Bostony ty jsou ok nebo ještě vybírám z nabídky Alcaru které děláme taky a přece jen nabídka podstatně širší ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto bicak77

                            bicak77 18.08.2011  20:48

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                            Tak jsem se díval na net a asi to byly opravdu Oaklandy - to mi uniklo, myslel jsem, že se u nás nabízí jen Bostony. No a ty Bostony se mi právě moc nelíbí ;-\ Asi bych pořádně prozkoumal ten Alcar ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto brutus70

                              brutus70 18.08.2011  20:53

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                              jj tam určitě vybereš napiš mi pak třeba PM jaké se ti líbí ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Kuski

                    Kuski 06.09.2011  11:03

                    « Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                    Zdravím, jsem taky majitele jedné C4, ohledně těch kol. Já mám v techničáku napsaný dokonce i 18", takže si myslím, že není co řešit. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto brutus70

                      brutus70 06.09.2011  11:18

                      « Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                      taky tě zdravím, máš pravdu 18" jdou taky.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Adept

                        Adept 06.09.2011  15:51

                        « Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                        Ale asi né u všech motorizací. Na 1.4 by to asi dělalo problém, přeci jen plocha a tim pádem i tření je větší a asi by to nebylo to pravé ořechové pro motor.
                        • 00 Reagovat !

                          foto brutus70

                          brutus70 06.09.2011  16:15

                          « Re: Re: Zdravím v diskusi o nové C4

                          je to tak nedalo mi to a díval se do TP a u 1.4 jsou 15", 16", 17" ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 01.09.2011  21:49

    Díly

    Kdyz jseš ten prodejce. Jak jsou na tom ceny běžných dílů. Myslím třeba blatník, světlo, nárazník a pod. Samozřejmě nechci bourat, ale jen tak pro zajímavost. Doteď jsem mněl jen Opel a tam byly díly za lidové ceny. Francouz na tom bude asi hůře.
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 02.09.2011  10:02

      « Re: Díly

      tak momentálně v akci - 20% přední blatník - 2.736 Kč, přední nárazník - 7.182 Kč, světlomet - 5.700 Kč. Ceny jsou při koupi přes pult jinak je to otázka celkové zakázky. Co se týče lampy tak je to v případě že jí opravdu rozbiješ celou, ale pokud ji jen utrhneš při menším nárazu tak se mění jen držáky za nějakých 400 Kč.
  • 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 08.09.2011  06:39

    Disky

    Zdravím
    Mám možnost alu disky. Problém je v tom, že rozměr je ET 15 kdežto v techničáku máme ET 27. Na nějaké diskuzi jsem četl že v pohodě. Kolo se vysune ven o 12mm. Jedná se o 15" na zimní gumy které budou užší 205 oproti 195 o 10mm takže by neměl být problém. Ale přece jen.........
    Má někdo nějaké zkušenosti?
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 08.09.2011  08:30

      « Re: Disky

      tak v tom ti moc neporadím já to vidím tak, že od výrobce je ET 27 tak dám ET 27 a neřeším to, myslím, že se dá vybrat. Spíš bych se zaměřil na kvalitu těch disků přece jen je mezi nimi dost velký rozdíl. Moc nerozumím té myšlence 205 oproti 195 protože v originálu 15" ET 27 je rozměr pneu 195 tak nerozumím poznámce, že budou užší o 10mm. V tomto by ti spíš poradil nějaký tuner jenže konkrétní zkušenost u tvého vozu s tímto rozměrem těžko někdo bude mít ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 08.09.2011  08:44

        « Re: Re: Disky

        ja by som na zimu rozhodne nizsie cislo et ako seriove nekupil. kolesa sa vysunu "von" a vsetky kamienky a zimne svinstvo ti bude obstrelovat lak na dverach o zadnom narazniku radsej nepisem >:-[] takze moj nazor na zimu disky od vyrobcu a na leto kupit nieco nove kludne s nizsim et
        • 00 Reagovat !

          foto Adept

          Adept 08.09.2011  19:17

          « Re: Disky

          Asi jo. Chtěl jsem dát 15" a byla to super nabídka. Ale než si omlátit auto kamínkama.......
          Maximálně obuji na zimu to co mám (Bostony) a na léto pořídím něco jiného :-)
          Škoda, že tam mám funglovky 16" Michelin ;-\ jinak bych koupil asi 17"
          Tak příště >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto fanc01

    fanc01 08.09.2011  19:22

    Plechová kola

    Můžu mít dotaz ohledně 15'' plechových kol? Chci si je koupit na zimu místo letních 16".
    Spousta prodejců mi tvrdí a doporučuje rozměr 6Jx15 ET27 dokonce i jeden prodejce Citroen i když je v techničáku 6,50x15 ET27. Jak to je?
    • 00 Reagovat !

      foto Adept

      Adept 08.09.2011  20:42

      « Re: Plechová kola

      Nevím jak to je, ale možná tam pujde guma 185 místo 195. Tudíž na zimu lepší.
      • 00 Reagovat !

        foto Ondrej-Samal

        Ondřej Šámal 08.09.2011  20:55

        « Re: Re: Plechová kola

        Že je na zimu lepší užší guma, je taková pověra. Ano, pokud člověk bude neustále jezdit desítkami centrimetrů sněhu, asi ocení užší pneu. Ale 99,9% jízd se odehrává na prohrnuté vozovce, kde je potřeba spíš adheze, tudíž širší pneu.
        • 00 Reagovat !

          foto Adept

          Adept 08.09.2011  21:01

          « Re: Plechová kola

          Tak já bydlím v Beskydech a tam se hrabu ve sněhu často :-)
          Takže se vybavuji dle toho. Pokud někdo jezdí ve městě kde víceméně není skoro sníh ale spíše jen holomráz, asi se zařídí jinak.
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 09.09.2011  06:16

            « Re: Re: Plechová kola

            sirka disku 6 alebo 6,5 je jedno tu je tabulka kludne si pozri podla rozmeru pneu aky siroky disk odporucaju [odkaz]
            je to delene podla profiloveho cisla pneumatiky
            klasicky rozmer 195/65 r15 ma disk od 5,5 - 7
            • 00 Reagovat !

              foto fanc01

              fanc01 09.09.2011  07:39

              « Re: Plechová kola

              Děkuji za odkaz. Budu se tedy řídit tím co udávají v techničáku i když je širší disk o něco dražší, aby neměla třeba pojištovna námitky při případné škodě! ;-)
              Nabízeli mi i origo z Citroenu disky 15" (cena mi přišla dost vysoká), nevíte někdo parametry těchto disků? Poslali mi objednávací číslo "5401 W3"!
              • 00 Reagovat !

                foto brutus70

                brutus70 09.09.2011  08:26

                « Re: Re: Plechová kola

                pokud se ti bude zdát dobrá cena a budeš si chtít udělat výlet jsem schopný ti nabídnout celou sadu ( zimní pneu 15" Michelin včetně plechových disků ) za 11.900 Kč.
                • 00 Reagovat !

                  foto Adept

                  Adept 09.09.2011  09:16

                  « Re: Plechová kola

                  To jsou nové pneu? Alpin?
                  • 00 Reagovat !

                    foto brutus70

                    brutus70 09.09.2011  09:25

                    « Re: Re: Plechová kola

                    ano jsou to nové pneu a podle předobjednávky by to měli být Alpin A4. Volné mám již jen dvě sady ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto vojta66

                      vojta66 09.09.2011  18:41

                      « Re: Re: Re: Plechová kola

                      ahoj, brutus 70, poslal jsem ti soukromou zprávu, měl bych zájem o jednu sadu, závazně.
                • 00 Reagovat !

                  foto fanc01

                  fanc01 09.09.2011  09:18

                  « Re: Plechová kola

                  Cena není špatná, ale mám vybrány pneumatiky Goodyear. Buď vemu UG7+ nebo UG8. Našel sem pěkný test
                  [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto hajny

    hajny 13.09.2011  07:16

    Alu

    Zdravím.
    Jsou opravdu ty Oaklandy tak nevydařené? Tady další kolega je z nich nešťastný.
    Ja o nich taky uvažuju tedy uvažoval jsem.
    Nemáš nejaké poznatkky coby prodejce?
    A kromě Bostonu v 16" nenabízí Citroen jiné alternativy?
    Děkuji moc.
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 13.09.2011  08:08

      « Re: Alu

      no nedokážu říct, mohlo jít jen o nepovedenou sérii, ale my s nimi nemáme dobrou zkušenost a rozhodně je už nebudu pokoušet. Chtěl jsem je na své auto a poté co jsme vyreklamovali dvě sady jsem si to rychle rozmyslel. V nabídce jsou pak již jen ty Bostony nebo kola z nabídky Alcaru kterou děláme jako oficiální alternativu přes Citroën. Uvědomuju si, že tak trošku střílím do vlastních řad, ale nechci aby si někdo kazil dojem z povedeného vozu nepovedenými disky z Turecka.
      • 00 Reagovat !

        foto bicak77

        bicak77 13.09.2011  09:38

        « Re: Re: Alu

        Kolega Hajný mě předběhl :-) Vtírá se mi totiž myšlenka, pořídit si nakonec "jen" šestnácky, ale zato už teď na zimáky. Oaklandy se mi líbí, ale jak to slyším...A ty Bostony jsou na tom lépe nebo je to stejný výrobce?

        Díval jsem se na Alcar a nemůžu si podle simulátoru vybrat. Jak si nakonec dopadl s výběrem ty? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto brutus70

          brutus70 13.09.2011  10:38

          « Re: Re: Re: Alu

          no ty Boston jsou tuším z Francie, ale nejsem si jistý, skladem je momentálně nemáme. Každopádně Turecký nejsou a nebyl s nimi žádný problém. Já jsem zatím nedopadl nijak ještě jsem to neřešil mám v podstatě čas do jara a do té doby se snad nějak rozhodnu :-) Počítám, že na jaře bude zase nějaká "revue dodavatelů" tak si vyberu tam až je uvidím na vlastní oči ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto bicak77

            bicak77 13.09.2011  15:21

            « Re: Re: Re: Re: Alu

            Tak jsem si zajel k mému dealerovi, nacení mi jak Oaklandy, tak Bostony i se zimákama Mich. A4. Prý pár sad Oaklandů prodali a nikdo nic nereklamoval. To ale ještě neznamená, že nehážou, hodně lidí se přes 100km/h nikdy nepodívá nebo jim třesoucí se volant přijde normální...tak jsem sám zvědav, jak to dopadne ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto brutus70

              brutus70 13.09.2011  15:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Alu

              tak já pevně doufám, že problém byl jen u nás a ostatní budou OK. Nerad bych šířil paniku :-) Třeba mohlo jít fakt jen o nějakou sérii a my měli tu smůlu že jsme je vychytali ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Adept

                Adept 14.09.2011  09:13

                « Re: Alu

                Chtěl bych se zeptat na disky Phoenix, Jde je objednat k nejvyšší výbavě, ale v katalogu příslušenství jsem je neviděl. Nejdou dokoupit?
                • 00 Reagovat !

                  foto brutus70

                  brutus70 14.09.2011  11:17

                  « Re: Re: Alu

                  jdou dokoupit jen nevím jestli tě potěším cenou. Cena po slevě v akční nabídce - 20% je včetně krytky středu 7.088 za kus.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Adept

                    Adept 14.09.2011  11:39

                    « Re: Alu

                    Tak to je mazec. Tak to asi né :-( :-(
                    To budu muset na jaro něco jiného.Na zimu nechám ty Bostony a do jara něco vymyslím.
  • 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 16.09.2011  13:03

    Doplňky

    Ahoj
    Dá se dokoupit chromovaná lišta masky chladiče jako je u výbavy exclusive? Případně u krytky mlhovek. A kolik by to bylo cenově.
    Díky
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 16.09.2011  14:40

      « Re: Doplňky

      ahoj, taky jsem o tom uvažoval ;-) tak mlhovka každá za 2.138,- vč. DPH a mřížka za 2.280,- vč. DPH. Ceny jsou bez slev u nás by se dalo - 20%. Počítej ale s tím, že tam budou díry na čidla pro přední park.as. který je u exclusivu ve standardu.
      • 00 Reagovat !

        foto Adept

        Adept 16.09.2011  18:36

        « Re: Doplňky

        Tak park asistenta dopředu uvažuji taky. Takže by mi ty otvory nevadily. To jsou jen ty krytky, nebo včetně světel? Asi jen krytky >:-[]
        Na přední park asistent mi můj servisák zjišťuje podrobnosti. V nabídce doplňků je za cca 6 000,- Mně jde o to jestli to bude spolupracovat a zobrazovat na displeji a pod. Jestli není k tomu třeba ještě třeba jinou řídící jednotku a pod. Protože co mi servisák zjišťoval, tak by to origo od citroenu vycházelo více.
        • 00 Reagovat !

          foto brutus70

          brutus70 17.09.2011  00:21

          « Re: Re: Doplňky

          jj jsou to jen ty krytky. Co se týče toho parkováku tak zobrazovat myslím nebude (stejně to není potřeba), ale nechci tvrdit ještě jsme přední nemontovali, ale pokud to budu brát podle ostatních tak by neměl. Každopádně origo doporučuju protože C4 bude háklivá na některé neorig věci v elektrice a než se pak stresovat tak raději dám originál a je to bez problémů i když bude dražší.
      • 00 Reagovat !

        foto Adept

        Adept 08.12.2011  08:25

        « Re: Doplňky

        Ahoj, tak se mi to s mojí C 4-kou trochu opozdilo a tak vymýšlím "blbosti".
        Takže asi tam hodím ty krytky z Exclusive. Nevíš jaké tam je objednací kod?
        A ještě jeden dotaz. Dá se vypnout zvlášť přední a zadní Parkasistent, nebo to vypínáš najednou?
        díky moc
        • 00 Reagovat !

          foto brutus70

          brutus70 08.12.2011  09:46

          « Re: Re: Doplňky

          ahoj, tak objednací číslo těch krytek je: 745368 a 745367. No a co se týče toho vypínání tak já mám jen zadní parkáč a nevypínám ho :-) Nemám tu auto s oběma abych to vyzkoušel takže neporadím ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Adept

            Adept 08.12.2011  12:59

            « Re: Doplňky

            To jsou ty mlhovky asi, a ta mřížka v nárazníku?
            Děkuji moc. Kdybys náhodou natrefil na auto s oběma parkasistenty, dej vědět jak to tam je.
            Díky
            • 00 Reagovat !

              foto brutus70

              brutus70 08.12.2011  16:12

              « Re: Re: Doplňky

              tak ta mřížka je: 7422S1 ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Adept

                Adept 13.12.2011  20:29

                « Re: Doplňky

                díky moc, už jsme to našli na servisních stránkách Citroen.

                Měl bych ale ještě jeden dotaz. Ten přední park control který je v katalogu příslušenství, je originál co se montuje standardně, nebo je to nějaký druhovýrobce?

                Mám zkušenost, že kolega měl Fiat a když ho chtěl namontovat ve Fiatu, tak mu nabízeli buď za 3 nebo za 7.000,-. Ceny jsem jen typnul, nevím už kolik to bylo, ale asi víš co myslím.

                Nechci tam nějaké neorigo věci, ať to pak neblbne. Elektriky tam je docela dost tak Citronádě nechci dělat problémy nějakýma šmejdy.

                • 00 Reagovat !

                  foto brutus70

                  brutus70 13.12.2011  21:22

                  « Re: Re: Doplňky

                  neboj ten co je v katalogu je origoš a dá se i lakovat, vyzkoušeno ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto bicak77

                    bicak77 14.12.2011  04:43

                    « Re: Re: Re: Doplňky

                    Ahoj, jestli tomu dobře rozumím, můžu si nechat domontovat i original zadní parkovací senzory? Prostě že budou stejně vypadat a fungovat jako přímo z výroby?
                    • 00 Reagovat !

                      foto brutus70

                      brutus70 14.12.2011  08:17

                      « Re: Re: Re: Re: Doplňky

                      ahoj, ano je to přesně tak. Ty originály se dají bez problémů i nalakovat a navíc se údajei graficky zobrazují na panelu pokud se to nakonfiguruje na diagnostice. Vyzkoušeno u výbavy Tendance, jestli to je stejné i u základu nevím, ale to není tvůj případ :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto bicak77

                        bicak77 14.12.2011  08:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Doplňky

                        jéé super, v lednu zkusím u nás poptat kolik to stojí. Ne že bych je nutně potřeboval, ale občas se rvu do opravdu minimálních děr a tím minimalizuju riziko bouchance. Ve Škodovce jsem věděl, když už v kuse pípám, mám ještě cca 40cm a můžu s autem ještě cuknout.
                        Díky za rychlost:-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto brutus70

                          brutus70 14.12.2011  10:44

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doplňky

                          jo je fakt, že k životu to člověk nepotřebuje, ale zvykne si rychle :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Adept

                          Adept 15.12.2011  17:52

                          « Re: Doplňky

                          když jsem se ještě zajímal o auto ze salonu, tak mi v AD říkali, že to dělají za 2.000,- + samozřejmě park control z katalogu příslušenství. Teď ještě, tuším do konce roku, běží slevy 20% na příslušenství. Možná by se ti oplatilo zajistit to ještě před koncem roku protože těch 20% ti ušetří, myslím většinu nákladú na montáž. I když ty, jako "stálý" zákazník, budeš mít dobrou cenu asi i tak :-)
                          Já to objednávám teď. Beru přední park asistent, mlhovky a přední mřížku z exklusive (trocha chromu neuškodí :-) ). Pak ještě ty plechy na ochranu prahů. Akorát nevím jestli nerez nebo carbon. Nosič na střechu. Ještě jsem uvažoval ty chromované lišty na dveře, ale nechtěl bych to moc přeplácat. Neviděl jsem to v realu. Brutus to má pěkné,tam to trochu splyne s tou světlejší metalízou. Ale nevím jak s tou černou. To už je kontrast.
                          • 00 Reagovat !

                            foto brutus70

                            brutus70 15.12.2011  18:32

                            « Re: Re: Doplňky

                            neboj nepřeplácáš, ty lišty na dveřích tam jsou fakt hezký. Ta moje barva je taky tmavá hlavně když je pod mrakem a vypadá to opravdu dobře. Zatím to vypadalo dobře na každé kam jsme to dávali. Možná jsem na ty lišty až "úchylnej" ale můj názor je že ty lišty jsou základ vše ostatní bych klidně oželel :-) Třeby ty prahy mám taky a kdybych je neměl tak bych to asi ani nepostřehl. Kdežto ty lišty udělají vážně hodně. Ber to takhle u mě kšeft neuděláš takže nemám osobní zájem a jen se snažím poradit :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Adept

                              Adept 16.12.2011  15:35

                              « Re: Doplňky

                              Tak dám na tebe
                              Ta cena cca 3.000,- je doufám za všechny 4
                              • 00 Reagovat !

                                foto brutus70

                                brutus70 16.12.2011  16:12

                                « Re: Re: Doplňky

                                ano prodává se to jako sada 4ks, ceníková cena je 3 551 Kč s DPH. Lišty nespadají do akce - 20% sleva na originální doplňky takže záleží na tvém prodejci za jakou cenu ti je nechá ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto hajny

    hajny 26.09.2011  11:55

    MotoryVTi

    Zdravím.
    V Sobotu jsem si koupil svět motorů a byl tam test Peugeot 207 .Byly tam zmiňované motory VTi a úplně jsem se zděsil jaká krytika se tam vedla !
    Zmetkovité rozvody ,které se natahují, pronikání chladící kapaliny přez čidla do motoru atd,atd.
    Je na tom něco pravdy?
    • 00 Reagovat !

      foto matii

      matii 26.09.2011  13:35

      « Re: MotoryVTi

      Až jednou napíše SM něco dobrého o francouzských výrobcích, tak se snad půjdu ožrat. A že nenapíšou něco o rozvodovém řetězu v té 1.2Tsi? Někdy mi fakt přijde, že je sponzoruje VW resp. Škodovka.

      Koncern! Koncern!
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 26.09.2011  14:34

        « Re: Re: MotoryVTi

        matii - možná to tak bylo dřív. Ale speciálně rubriku bazar teď vedou lidé, kterým bych i věřil. A konkrétně 1.2 TSI označují právě kvůli známým potížím za nedoporučeníhodný. Sám jsem ovšem jezdil dlouhodobě bez nejmenších problémů i s motory, které mají špatnou pověst (1.9 dCi například) a naopak 1.9 TDI 81kW, který je brán jako spolehlivý, s tím bylo furt něco.
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 26.09.2011  13:40

      « Re: MotoryVTi

      tak nemůžu sloužit zatím jsme tady žádný problém neměli tak spíš to vidím na souhlas s matiim ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto matii

        matii 26.09.2011  13:57

        « Re: Re: MotoryVTi

        Mám najeto zatím jen 41 000Km, ale motor dosud jak švýcarský hodinky. Ani na Peugeot clubu, kde jsem často jsem nic podobného neslyšel. Nebyly to motory THP? Tam nějaké problémy byly.
    • 00 Reagovat !

      foto bicak77

      bicak77 26.09.2011  14:16

      « Re: MotoryVTi

      SM čtu pravidelně, tohle číslo zatím čeká v pořadí (není času). Zřejmě se jednalo o rubriku autobazar. Nenech se vyděsit. Žádný motor není "bezproblémový", na každém se najde (i ve SM) nějaký častěji se opakovaný problém. Navíc konstrukční problémy automobilky řeší postupně během výroby a VTi už se nějakou dobu vyrábí. Nějaké problémy mohly být na začátku výroby a teď už je třeba vše OK. (to je jen má domněnka, dohad)

      Takže buď v klidu!

      P.S. Najel jsem na jednom z nejvíce poruchových a proklínaných motorů (1.2HTP) skoro 200tis km bez sebemenších potíží co se přímo motoru týče. Měl jsem kliku, mohlo být hůř - to je osud ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 28.09.2011  08:19

    Sklápěcí zrcátka

    Ahoj, mám dotaz. Jaká je zkušenost i případných majitelů minulé C4-ky či jiných aut koncernu PSA (asi by tam měl být stejný základ) se sklápěcíma zrcátkama. Co to udělá v zimě až budu stát třeba v práci a venku bude nějaké mrznoucí mrholení a pod. Nepřimrzne to a po odemknutí se to zase odklopí. DĚLÁ SE TO UŽ DLOUHO A TAK BY TO SNAD MĚLO BÝT UŽ VYCHYTANÉ, SNAD. Jinak je možnost si to nechat v servise deaktivovat a sklápět jen podle potřeby, ale proč to rušit když to bude fungovat,že?
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 28.09.2011  10:18

      « Re: Sklápěcí zrcátka

      Tak já mám ta zrcátka na Laguně z roku 2001, otec teď na Peugeotu 207 SW asi rok. V zimě s tím na Laguně nikdy problém nebyl, problém se stal jen jednou, když je někdo asi zprudka na parkovišti ohnul a levé zrcátko se pak při vyklápění překlápělo úplně vpřed, prostě tam nějaký chuligán zlomil západku, koupil jsem za 1200 Kč nové zrcátko, toť vše.
      U Peugeota i v zimě se zrcátka pěkně vyklopují, problém žádný. Pokud ale máš obavy o výdrž mechanismu, tak není problém si v Peugeotu nechat automatické sklápění se zamykáním vypnout (mám to tak na Laguně) a sklápět si je jen tlačítkem, když to zrovna potřebuješ (já třeba bez sklopených zrcátek nevjedu do vrat garáže). Rozhodně tohle je věc, kterou bych si určiutě připlatil, :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Adept

        Adept 28.09.2011  12:50

        « Re: Sklápěcí zrcátka

        Diky za odpověď. Z mechanizmu strach nemám. Spíše aby to v zimě třeba nepřimrzlo a já nejel se sklopenýma zrcátkama :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 28.09.2011  13:56

          « Re: Re: Sklápěcí zrcátka

          Tak to se mi zatím nestalo, pravda, že Peugeot má garáž, ale v práci taťka v zimě stojí s autem venku... a Laguna taky takový problém neměla. Je nutno zrcátko kvalitně od sněhu a námrazy očistit, případně jak říkám, dá se automatické sklápění deaktivovat, sám bych si to na taťkové 207 nechal provést, ale není to mé auto, takže mu rozkazovat nebudu :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Matt26

      Matt26 28.09.2011  12:01

      « Re: Sklápěcí zrcátka

      Ja osobne tiež môžem iba doporučiť. :yes: Je to super vychytávka a rovnako som s tým nikdy nemal problém.
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 28.09.2011  15:32

      « Re: Sklápěcí zrcátka

      ahoj, tak já jen asi potvrdím názory ostatních, to znamená žádný problém, ale raději vždy pořádně očistit ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Adept

    Adept 29.09.2011  13:51

    Denní svícení

    Jedna technická.
    Byl jsem se podívat na svoji C4 a zaujala mě jedna věc. Když mám nastaveno denní svícení, tak se rozsvítí jen denní světla vepředu a ostatní jsou vypnuta. Podle vyhlášky by měla být zapnuta obrysová světla + potkávací, nebo denní viz:
    §32 (1) Motorové vozidlo musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo světla pro denní svícení, pokud je jimi vybaveno.

    Při setmění se automaticky přepnou na potkávací a obrysová. Jak to máte vy. Moje auto je z rakouska takže se to možná může být jinak, nevím.

    Nerad bych pak platil pokutu za to, že to mám blbě ;-\

    Ovšem všiml jsem si, že nové oktávky které mají denní světla spolu s mlhovkami, jinde taky nesvítí. Tak nevím.
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 29.09.2011  14:48

      « Re: Denní svícení

      je to různé, ale u nové C4 v režimu denního svícení svítí pouze světla pro denní režim tzn. vpředu Je to stejné jako u LED světel atd. Jen když se využívají potkávací světla pro denní režim tak svítí i zadní lampy.
      • 00 Reagovat !

        foto Adept

        Adept 29.09.2011  15:18

        « Re: Denní svícení

        Jasně. Možná to má smysl takový, že obrysové a potkávací a nebo jen denní pokud je jimi vozidlo vybaveno.
        Takže asi nechám tak.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 29.09.2011  17:21

      « Re: Denní svícení

      Však to máš v té vyhlášce napsáno, buď máš zapnutá obrysová a potkavací nebo máš zapnutá světla pro denní svícení a tehdy nemusíš mít zapnutá obrysová světla. Tak je to u včech aut vybavených denním svícením. Nesvítí ani palubovka, nic, jen světla pro denní svícení.
      • 00 Reagovat !

        foto matii

        matii 29.09.2011  18:09

        « Re: Re: Denní svícení

        JJ v pohodě vzadu svítit nemusíš ... smyslem denního svícení (aspoň dle mé dedukce) jsou hlavně situace, kdy třeba v létě vjíždíš z rozpáleného slunce do stínu stromů abys viděl toho, který ze stínu vyjíždí a nestřihl si třeba zatáčku přes protější pruh, páč toho druhýho neuvidíš.
  • 00 Reagovat !

    foto hajny

    hajny 24.01.2012  13:27

    Motor

    Ahoj
    Kolegové tady řeší problémy s motorem 1,6.
    Má tyto problémy 1,4 ? Máš jako prodejce nějaké signály?
    Já zatím naštěstí na své C4 nic nepozoruji.
    • 00 Reagovat !

      foto brutus70

      brutus70 24.01.2012  14:32

      « Re: Motor

      ahoj,
      nevím co konkrétně máš na mysli, dohledal jsem nějaká vlákna ohledně zvuku u studeného motoru. Pokud se ptáš na tohle tak je pravda, že zvukový projev studeného motoru není zrovna řekněme "uchu lahodivý" ale beru to jako standardní projev který je u každého VTi. Odkazy které jsem našel jsem neposlouchal jelikož v práci nemám repráčky takže odpovídám spíše v obecné rovině. Pokud máš na mysli nějaký konkrétní příspěvek tak mi prosím pošli link.
      • 00 Reagovat !

        foto vojta66

        vojta66 17.02.2012  14:20

        « ZNEPOKOJIVÁ SMS OD PRODEJCE ?

        Takže pánové, dnes jsem dostal tuto "znepokojivou" sms od prodejce svého C4, prosím o reakce a názory:
        "Vážený zákazníku, společnost Citroen zjistila vyznamne odchylky v kvalite paliv distribuovanych v nekterych zemich, proto výrobce doporucuje pridavat do palivové nádrže Vašeho vozu přísady po ujetí každých 5 tisíc km.
        Tato přísada paliva je k dispozici ve všech prodejních servisních místech výrobce pod označením 1606355880. Váš Citroen Dojáček“

        • 00 Reagovat !

          foto m-z-

          m.z. 17.02.2012  18:04

          « Re: ZNEPOKOJIVÁ SMS OD PRODEJCE ?

          Můj názor je ten, že aditiva dávám do každé nádrže, pokud netankuju už aditivovanou naftu. Tahle sms, není žádné objevení vesmíru. Mizerný stav nafty, je zde už několik let.
        • 00 Reagovat !

          foto MattDiamond

          MattDiamond 17.02.2012  18:08

          « Re: ZNEPOKOJIVÁ SMS OD PRODEJCE ?

        • 00 Reagovat !

          foto IDELFI

          IDELFI 17.02.2012  21:26

          « Re: ZNEPOKOJIVÁ SMS OD PRODEJCE ?

          JÁ JSEM DOSTALA ZASE DOPIS Z CITROENU ,ŽE BENZIN JE V ĆR NEKVALITNÍ A PROTO SI MÁM KAŽDÝCH 5000KM NALÉVAT DO NÁDRŽE NĚJAKOU PŘÍSADU STOJÍ CCA 580KČ.NO PARÁDA >:D CO NÁS JEŠTĚ ČEKÁ :no:
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 18.02.2012  14:06

            « Re: Re: NEZNEPOKOJIVÁ SMS OD PRODEJCE

            Na klávesnici máš úplně vlevo tlačítko CAPS LOCK, tak si vypni velká písmena. Když někdo píše CAPS LOCKEM, tak mi příjde přinejmenším afektovaný.

            Nevím, co se čertíš. To jsou dnes bohužel problémy všech aut. Jen kdyby ti to řekli ve VW, že máš brát kvalitní benzín nebo aditivum, tak bys mávla rukou, když to řekne Citroen, tak je to hned křáp.

            Já aditivum taky jednou za čas do benzínu naleju, dneska jsem bral třeba už aditivovanou Vervu.
            • 00 Reagovat !

              foto IDELFI

              IDELFI 19.02.2012  19:28

              « Re: Re: Re: NEZNEPOKOJIVÁ SMS OD PRODEJCE

              S VW mám své skušenosti , před tímto autkem jsme měli VW Polo 1,2 a po 5 letech a 47.000km odešel jeden válec oprava 30.000,- a to nebyl jediný problém bylo jich tam více.
        • 00 Reagovat !

          foto MattDiamond

          MattDiamond 20.02.2012  10:49

          « Re: ZNEPOKOJIVÁ SMS OD PRODEJCE ?

          Ahoj, takže oficiální vyjádření:

          Dobrý den pane Klímo,
          Svolávací akce na přidávání aditiv do paliva se týká benzínových motorů 1.4VTi a 1.6VTi.
          Informace ohledně aditiv není ani na stránkách Autocentra Dojáček ani Citroënu, protože se jedná o doporučení, která Vám sdělil dealer formou SMS.
          Aditiva s označením 1606355880 vyvinul Citroën, protože paliva v různých zemích vykazují rozdíly a to zejména z hlediska čistících přísad / detergentů /.
          Benzínové motory jsou z hlediska technologie citlivé na kvalitu paliva a jejich činnost může být negativně ovlivněna, protože může docházet k zanesení některých dílů motoru. / sací kanály a ventily /.
          Proto výrobce vyvinul a zároveň doporučuje používat aditiva po ujetí cca 5000 Km.
          Děkuji.
          S pozdravem
          ...
  • 00 Reagovat !

    foto hajny

    hajny 19.02.2012  13:50

    reklama

    A co říkáte pánové na součastnou prezentaci C4 v reklamě ? Je sebevědomí
    manažerů Citroenu tak nízké , nebo jsou to diletanti?
    Základem reklamy se stalo neustálé snižévání ceny jako největší tahák tohoto výborného vozu.Tato degradace alespoň mně pořádně zlobí.
    Nemělo by být součástí reklamy vyzdvihovat ty nejlepší vlastnosti a hlavně odlišnosti od tohoto povedeného vozu od konkurence?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…