reklama


Recenze

biker7 (muž 32 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Mercedes-Benz CLK 230K MF

9,94 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz CLK, foto 0 Mercedes-Benz CLK, foto 0 Mercedes-Benz CLK, foto 0 Mercedes-Benz CLK, foto 1 Mercedes-Benz CLK, foto 1 Mercedes-Benz CLK, foto 1 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2
Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 34 Mercedes-Benz CLK, foto 38 Mercedes-Benz CLK, foto 40 Mercedes-Benz CLK, foto 50 Mercedes-Benz CLK, foto 52 Mercedes-Benz CLK, foto 66 Mercedes-Benz CLK, foto 67 Mercedes-Benz CLK, foto 68 Mercedes-Benz CLK, foto 70 Mercedes-Benz CLK, foto 72 Mercedes-Benz CLK, foto 75 Mercedes-Benz CLK, foto 77 Mercedes-Benz CLK, foto 81 Mercedes-Benz CLK, foto 85 Mercedes-Benz CLK, foto 89 Mercedes-Benz CLK, foto 90 Mercedes-Benz CLK, foto 92 Mercedes-Benz CLK, foto 93 Mercedes-Benz CLK, foto 94 Mercedes-Benz CLK, foto 95 Mercedes-Benz CLK, foto 100 Mercedes-Benz CLK, foto 101 Mercedes-Benz CLK, foto 103 Mercedes-Benz CLK, foto 105 Mercedes-Benz CLK, foto 106 Mercedes-Benz CLK, foto 107 Mercedes-Benz CLK, foto 108 Mercedes-Benz CLK, foto 110 Mercedes-Benz CLK, foto 111 Mercedes-Benz CLK, foto 112 Mercedes-Benz CLK, foto 113 Mercedes-Benz CLK, foto 114 Mercedes-Benz CLK, foto 115 Mercedes-Benz CLK, foto 116 Mercedes-Benz CLK, foto 117 Mercedes-Benz CLK, foto 118 Mercedes-Benz CLK, foto 119 Mercedes-Benz CLK, foto 124 Mercedes-Benz CLK, foto 128 Mercedes-Benz CLK, foto 129 Mercedes-Benz CLK, foto 130 Mercedes-Benz CLK, foto 134 Mercedes-Benz CLK, foto 135 Mercedes-Benz CLK, foto 137 Mercedes-Benz CLK, foto 138 Mercedes-Benz CLK, foto 139 Mercedes-Benz CLK, foto 140 Mercedes-Benz CLK, foto 141 Mercedes-Benz CLK, foto 142 Mercedes-Benz CLK, foto 143 Mercedes-Benz CLK, foto 145 Mercedes-Benz CLK, foto 146 Mercedes-Benz CLK, foto 147 Mercedes-Benz CLK, foto 148 Mercedes-Benz CLK, foto 151 Mercedes-Benz CLK, foto 152 Mercedes-Benz CLK, foto 153 Mercedes-Benz CLK, foto 154 Mercedes-Benz CLK, foto 155 Mercedes-Benz CLK, foto 156 Mercedes-Benz CLK, foto 157 Mercedes-Benz CLK, foto 158 Mercedes-Benz CLK, foto 159 Mercedes-Benz CLK, foto 160 Mercedes-Benz CLK, foto 161 Mercedes-Benz CLK, foto 162 Mercedes-Benz CLK, foto 164 Mercedes-Benz CLK, foto 165 Mercedes-Benz CLK, foto 166 Mercedes-Benz CLK, foto 167 Mercedes-Benz CLK, foto 168 Mercedes-Benz CLK, foto 169 Mercedes-Benz CLK, foto 172 Mercedes-Benz CLK, foto 173 Mercedes-Benz CLK, foto 174 Mercedes-Benz CLK, foto 175 Mercedes-Benz CLK, foto 176 Mercedes-Benz CLK, foto 177
 

Technické info

Přezdívka auta Medvěd Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:178000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2295 výkon [kW]: 145 / 155 * kroutící moment [Nm]: 280 / 300 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 7,5 / 6,5 * maximální rychlost [km/h]: 234 / 260 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 / 17 * zavazadlový prostor [l]: 420 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10 / 8,6 *

Popis vozu

TECHNICKÉ ÚDAJE

- řada: W208
- vyráběno: 1997 - 2002

- šíře: 1722 mm
- délka: 4567 mm
- výška: 1371 mm
- pohotovostní hmotnost dle TP: 1420 Kg
- počet dveří: 2
- počet míst: 4
- rozchod kol v předu: 1505 mm
- rozchod kol v zadu: 1474 mm
- rozvor náprav: 2690 mm
- hmotnost bržděného přívěsu: 1500 kg
- užitná hmotnost: 425 kg
- brzdy přední: kotoučové chlazené
- brzdy zadní: kotoučové
- ruční brzda bubnová
- zavěšení přední: I.DW.CS.ARB.
- zavěšení zadní: I.MultiLi.CS

- zdvihový objem: 2295 ccm
- typ motoru: 111.975
- počet válců: 4
- vrtání x zdvih: 90,90 x 88,40 mm
- ventilový rozvod: DOHC
- kompresní poměr: 9.00:1
- převodovka: 5 stupňová manuální
- točivý moment: 280 po změně 300 Nm
- maximální točivý moment od: 2500 ot./min
-poháněná náprava: zadní
- počet ventilů: 16
- součinitel odporu vzduchu: 0,320
- výkon: 145 po změně cca 155 kW
- maximum otáček: 5700 ot/min
- přeplňování: mechanické dmychadlo
- maximální rychlost: 235 (výrobce) 260 (reálně tacho) km/h
- zrychlení: 8.0 s (výrobce) 6,5 s (realita)
- palivo: minimálně Natural 95
- objem nádrže: 62 litrů
- spotřeba: 7,5 mimo město / 10 ve městě / Kombinovaná 8,8 litrů

měřené zrychlení přes GPS:

0 - 100 km/h: budu měřit
0 - 160 km/h: -//-
0 - 200 km/h: -//-

maximální rychlost na převodové stupně:

1 st - 55 km/h
2 st - 95 km/h
3 st - 165 km/h
4 st - 220 km/h
5 st - 260 km/h

VÝBAVA

- kompletní výbava SPORT
- BAS: urychlovač brzdného účinku
- ASR
- ABS
- okna v elektrice
- elektricky sklopné hlavové opěrky
- centrální zamykání s DO
- centrální odemykání a otevírání zavazadlového prostoru
- automatické zamykání
- automatické zamykání při rozjezdu nad 20 Km/h
- dálkové zavírání a otvírání oken
- laiserový klíč
- bezzámkové otvírání
- automatický cyklovač stěrače dle rychlosti
- elektronická ruční brzda
- duální poloautomatická klimatizace
- kožený volant a řadící páka
- palubní počítač
- venkovní teploměr
- otáčkoměr
- elektricky ovládaná zpětná zrcátka
- automaticky zatmavující zpětná zrcátka
- automaticky vyhřívaná zpětná zrcátka dle teploty
- elektronické otvírání kufru zevnitř vozu
- elektronické automatické zamykání víčka nádrže
- 4 x SRS Airbag: čelní a boční
- tónované skla
- výškově nastavitelná přední sedadla
- LED parkovací asistent
- posilovač řízení
- loketní opěrka v předu i v zadu
- metalický lak z několika odstíny
- plnohodnotné AL rezervní kolo
- kotoučové brzdy v zadu s bubnovými brzdami pro ruční brzdu
- mlhovky
- víceprvková zadní náprava
- vyhřívané ostřikovače čelního skla
- bezrámové dveře
- LED diodové 3 brzdové světlo už v roku 1998! Nainstalované kuli bezpečnosti, protože ledky svítí okamžitě narozdíl od žárovky, která má dobu žhavení...
- adaptivní plynový pedál

CESTA K CLK

Po tom co jsem v dubnu 2011 v dopravní nehodě přišel o svého mazlíka Ford Focus 1,8 TDDi a auto bylo na odpis, musel jsem shánět nové auto. Sice jsem chvíli koketoval s tím že ho opravím, ale když sem si spočet náklady a čas, nehledě k tomu, že potřebuji auto každý den tak to nebyl dobrý nápad. Tudíž jsem mazlíka, respektive co z něj zbylo prodal známému, který má autodíly Ford a šlo se shánět. Začel jsem tedy rozvažovat co za auto. Focus II se mi nelíbí svým designem jak v interiéru tak exteriéru. Je strašně fádní a daleko lepší je model MK1 který jsem měl. Model MK3 se mi líbí moc jenže ceny ještě nejsou tam kde bych chtěl a není v nabídce motor, který by mě dnes oslovil. To nejdůležitější pro můj výběr byl motor. Chtěl jsem buď silný diesel 2.5 - 3.0 ovšem 3.0 byly cenově vysoko díky tomu že byly v nových modelech audi a BMW. 2.5 od audi se mi líbyl, najezdil jsem s ním celkem dost v A4 a A6. Je ovšem celkem těžký a hlavně mě odradily všichni mechanici s informacemi o poruchách a složitých opravách a spotřeba taky žádnej med. Tak sem si řek o.k. pudu teda do benzínu, ale jedině přeplňovanýho. Jezdil jsem 1,8T v oktávce kolegy a to se mi zamlouvalo. Je lehký pěkně jede a dá se s nim jezdit s rozumnou spotřebou. Měl jsem tedy jasný obraz: Audi A4 1,8T v kombíku. To splňovalo vše co jsem chtěl: výkon, spotřeba, váha, prostor. A tady jsem opět narazil. V republice ani kolem ČR nebylo nic v pěkným stavu. Pár sem jich objel a když jsem to viděl tak se mi chtělo zvracet! Tak že sem se rozhod jinak. Objet bazary osobně a snad na něco narazím. No a narazil a hnedka doma. CLK v nádherný modrý barvě, sice zaprášený o pilu jak blázen ale bylo tam. CLK se mi líbilo odjakživa a Mercedésy patří k mým favoritům od dětských let. Motor 2,3 K to je paráda a přesně co bych chtěl...řekl jsem si. Tak že jsem auto celý prolezl, následovala projížďka a nenašel jsem nic zásadně špatně, naopak vše sedělo díly versus dokumentace a td..tak že jsem řek O.K. tebe beru! Ještě usmlouvat cenu jsem přece obchodník a zbyde aspoň na údržbu. Dal jsem ultimátum prodejci ten ho předal majiteli a za 2 dny byl jeho souhlas na stole a Jelo se dom z novým mazlíkem!

POPIS a VLASTNOSTI

pneu:

- Letní:
obě nápravy: 225/45 R17 Continental Sport contakt 3 - co dodat...nejlepší a nejdražší pneumatika co se dá koupit a vlastnosti tomu odpovídají. Maximální přilnavost, tvrdost bočnic a sportovní charakter jak ostatně napovídá název.

- Zimní:
přední 205/55 R16 Matador - pneu už tam byly při koupi tak sem je chtěl dojet, ale žádný extra vlastnosti nemají: nedoporučuji! , zadní 225/50 R16 Bridgestone Blizzak LM25: mohu jen a jen doporučit! Perfektní na každém povrchu!

- Race:
budu pořizovat


motor:

pod kapotou je přeplňované kompresorem 2,3 litrové srdce, které je upevněno uprostřed a podélně kuli vyvážení a optimálnímu chodu. Nutno říci že motor už v základním nastavení funguje perfektně a hlavně má úžasný krouťák, který je naprosto lineární díky kompresoru. Když jsem vybíral nové auto chtěl jsem buďto silný diesel 3.0 nebo přeplňovaný benzín. Přeplňovaný proto, že s klasickým benzínem jezdit je pro mne utrpení když s ním má člověk cestovat a jezdit po městě. To mě hrozně vytáčí když musím motor vytáčet ve městě ;o) Samozřejmě, že když si chce člověk zazávodit tak to nevadí ale naopak...to je jasný. Nutno říci že se s ním dá řadit stejně jako s dieslem ve 2000 ot a pak i spotřeba je přijatelná a ve srovnání s podobnými motory poloviční!! Mimo město 7,5 litrů a ve městě 9,5 litrů. Průměr těch 9 litrů. Na závodním okruhu kolem 17 l ;o) . Halt to město člověk neobejde...


OSTATNÍ ZÁŽITKY A ZKUŠENOSTI

- cestování na horách v zimě a mrazech až - 27°C

Absolvoval jsem z CLK hory od kterých jsem očekával otestování chování na sněhu a ledu a hlavně v mrazech které se pohybovaly až kolem - 27°C celý týden! První týden v únoru 2012 byl velice mrazivý v celé Evropě. Autí pobyt na horách nejenom že zvládlo naprosto bez sebemenších problémů co se týče startování v mrazu i po 2 dnech kdy jen stálo, ale vyjel jsem s ním na Rakouské sjezdovky kde cesty byly čistý led. Také jsem vzal CLK několikrát na zamrzlé LIPENSKÉ jezero, které jsem si zkracoval cestu od srubu z Horní Zvonkové do Horní Plané a také jsem testoval ASR a trochu si zablbnul....paráda... sice spolujezdkyně byla značně nervozní když jsem jí řekl ať si odepne pás a drží ruku na ovládání okna, ale nakonec opatření nebyly zapotřebí i když jsem slyšel že před týdnem se tam jedno auto propadlo ;o)
Tak že mé obavy ze zimního a hlavně horského provozu autí naprosto vyvrátilo a ukázalo, že vyjede naprosto cokoliv a to se značnou zábavností ...

- postupně sbírám a budu doplňovat...

Silné stránky

- rejd je naprosto fenomenální - nic nového je to doména Mercedesu odjakživa
- podvozek: sportovní, ale umí super žehlit nerovnosti - budu ho přitvrzovat
- motor: výborný zátah od 1500 ot. až do omezovače
- automatický meziplyn při nízkých otáčkách 800 až 1700 ot při řazení nahoru i dolů dá 300 ot meziplyn
- sedačky: pohodlné a sportovně střižené
- kvalita zpracování interiéru i exteriéru: prostě MB. Tomu se nic nevyrovná, ať si každý remcá co chce!
- zábavnost zadoškrabky nemá chybu
- perfektní vyvážení: předek x zadek a levá a pravá strana ( vše je rozděleno na dvě části kuli dokonalému vyvážení a funguje to!)
- dělená nádrž: zabraňuje přelévání paliva při sportování
- byť kupé super prostor na cestování: složil jsem do něj 2 primáty: sebe a přítelkyni, 2 horský kola, 5 velkých báglů, 3 kanystry 20 l a ještě by se vešlo!! Jo a i vánoční stromek odvez ;o)
- kompresor: lineární zátah motoru
- příčné zavěšení motoru

Slabé stránky

- Nežere jako 1.6 TDI ;o)
- ukazatel paliva měří přesně až po zahřátí motoru (vzhledem k tomu, že má 2 nádrže a 2 plováky se to dá pochopit)
- studené benzínové motory MB trochu cukají cca 1 minutu než se zahřejí. Všichni co mají benzínové MB mají stejný
problém...
- první modely mají problém s ochranným lakem u metalízy. Ta se po letech začne odlupovat zejména v přední části vozu a je třeba ho obnovit. Halt Mercedes nezvolil vhodného dodavatele tohoto laku což se ukázalo a začali používat jiného.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

ZKUŠENOSTI ZE SERVISEM

- žádné a ani žádné neplánuju. Nikdy! Radši si vše udělám sám a poctivě...

OPRAVY

- výměna servokapaliny a svorky která propouštěla: 300,-
- výměna oleje Shell Helix Ultra 5W-40
- výměna olejového filtru Ufi (respektive vložky)
- výměna žárovek v palubovce
- seřízení levého bočního okna
- výměna zadních brzdových destiček značky Ruvel: 850,-
- výměna předních brzdových destiček OMP Sport and road: 1600,-
- nové čidla opotřebení brzdových destiček FEBI: 100,-
- vyleštění laku Leštěnkou
- vyčištění interiéru tepovací pěnou
- ošetření kůže
- výměna směrových žárovek - všech byly původní a oloupané
- oprava poškrábaného zadního popelníku: nový lak
- vyčištění škrtící klapky: odstranilo škubání při studeném startu
- reset ECU
- reset adaptivního plynu
- 142 000 nová váha vzduchu (VAG) - příznaky: autu se nechtělo do otáček a kolísal volnoběch. Občas se motor dusil. : 4000,- Marelli Magneti
- výměna drážkových řemenů v 145000Km : 1400,-
- výměna chladící kapaliny za longlife červenou: 700,-
- koupena nová hvězda na kapotu - díky nějakýmu šmejdovi co má novej přívěšek
- stočení origo kotoučů ve 149000 km
- nové kulové čepy ramen TRW: 1100,- 2ks
- geometrie: 750,-
- tlumič řízení Febi: 550,- v 166000km
- kabinový filtr Valeo: 400,-
- nový stěrač Bosch Aerotwin retro: 600,-
- nový lak na zadním víku, všechny ochranné lišty, střecha, kapota
- nová přední ložiska kola pravé od Febi sehnáno za 260,- v obchodě cena 1600,-
- komplet nové řízení Febi sehnáno za 1650,- ( vůle v řízení, už byly krajně nebezpečné a ovladatelnost špatná)
- nový šroub olejové vany za 80,-
- vyměněny štouby na přirubě výfuku k motoru byly již upálené 60,-

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Dobré: kupoval jsem přes autobazar v Příbrami, ale majitel byla soukromá osoba, která CLK přivezla z Francie kde celou dobu autí bylo. Najeto: 130 000 Km, stav velice pěkný a původní!!! Cenu jsem se snažil dostat nekompromisně dolů, na což po pár dnech majitel přistoupil. Tudíž spokojenost. Zbylo ještě na servis a doplňky. Jinak auto má komplet servisku a v motoru byly všechny cedulky na olej a td. tak že paráda vše sedí. Co se týče prodejce, tedy servisu, co jsem po nich chtěl tak splňily, tudíž nemám výhrady...

úpravy vozu - Motorsport MF

EXTERIÉR

- nalakování originál kol: šedá metalíza na střed v matu a lesklé stříbrné límce na zimu
- nalakování zadních světel - přitmavení
- nalakování brzdových třmenů modrým lakem
- nalakování směrovek: přitmavení
- výměna parkovacích žárovek za LED diody
- polep klik carbon 3D folií
- nový stěrač Bosch Aerotwin retro: 600,-
- disky na léto značky RH, 17", 8J, ET 32 nalakovány matnou stříbrnou na pneu Continental SC 3, 225/45
- nové pukličky mercedes do kol na léto
- vyrobeno chlazení předních brzd v originál záslepkách
- nainstalovány hliníkové deflektory vlastní výroby: řízení
- pořízeny střešní nosiče Mercedes na bajky a td.
- vyrobeny deflektory zadní nápravy z plastu
- přední brzdové destičky OMP sport and road
- střecha uvedena do nového laku - černý mat
- nápisy Continental na přední nárazník
- zadní tažné oko nalakováno do modrého barvy
- prodloužení předního tažného oka textilním okem dle FIA
- zadní oko nalakováno do sv. modré
- nová originál hvězda na kapotu ( šmejdi co nemaj co na krk ji pořád kradou) - už si jí vyndavám a beru sebou!
- demontovány mlhovky a nahrazeny ledkovími denními světly zabudované do původního skeletu mlhovky
- sundány všechny nápisy ze zadní části auta a nahrazeny znakem úpravce
- odlechčeno zadní víko zavazadelníku
- odstranění plastových rámečků včetně šroubů z SPZ a přichyceny pouze pozinkovanými šroubky
- nalakovány všechny ochranné lišty
- odstraněny nápisy Sport a nahrazeny nápisy úpravce
- pořízen nový sportovní podvozek HaR snížení o 40mm a hlavně tvrdost!
- nalakována střecha do černého matu
- nalakována kapota do černého matu
- nalakováno víko kufru do černého matu



INTERIER

- parkovací LED asistent 4 x čido + display s rozlišením obou stran
- nový znak na střed volantu plastický znak místo nakresleného
- opravení zadního popelníku a přelakování
- potažení interiéru 3D Dinoc carbon folií
- výměna všech žárovek za LED diody
- osazeno radio Pioneer: aux, mp3,wave, 4x50W
- na zakázku vyrobené koberečky
- instalace aux kabelu pro spojení s PDA
- nůž na pásy OMP
- hasící přístroj umístěn v kufru
- koupena kamera HD na nahrávání jízdy
- nalakování ovladačů topení kovově stříbrnou (skladba 3 laků)
- tlačítko na el. sklápění zrcátek
- nalakováno tlačítko výstražného trojůhelníku (působilo moc veliké, laciné a dost svítilo)
- nalakován prostor podlahy kufru na sametově černou
- namontován Voltmetr do palubovky
- vyměněna hlavice řazení za novou od spol. Mugen a ta byla upravena vybroušením do matu

MOTOR

- otevření nasávání vzduchového filtru + vyroben nasávací box z hliníku
- výměna vzduchového filtru za závodní značky KaN bavlněný: velký rozdíl v krouťáku, který se navýšil a posunul se do nižšího spektra otáček od 1500ot pěkný zátah a agresivnější zvuk ve vysokých otáčkách
- přidání svorek na všechny hadice na odvětrání motoru
- navrtání odtokových děr do krytů u chladiče: zůstával tam bordel, který se zasekával do sahary
- pořízen nový koncový tlumič výfuku značky WM. 100% nerez a 100% průchodnost = +hp a váha dolů
- namontován sportovní oddychový filtr značky Raceland: po tom co se mi začalo auto značně dusit a hledal jsem příčinu v čidlech a td. jsem nakonec zjistil, že mám totálně zalepený celý vzduchový box od oleje z výparníku motoru. Hned jsem šel objednávat. Nechápu proč výrobci jsou tak líní a nevyřeší to stejně...
- sportovní studené svíčky Brisk Iridium Premium + ,což má za důsledek: lepší spalování a nárůst výkonu. Interval výměny je 100.000 km
- vyleštění sacího hrdla škrtící klapky a nalakování modrou barvou

ODLEHČENÍ

....demontáže nebo výměny dílů za lehčí...
- mlhovky rozdíl: -1400g
- výfuk rozdíl: -8200g
- plasty palubovka: -150g
- rámečky značek + šrouby: -400g
- plasty popelníku: -500g
- střešní madla: -1900g
- plasty motoru: -800g
- plasty zavazadelníku: -800g
- vyměněn klíč na kola za ultra lehký: -3000g
- vyndán trojůhelník: -4000g (fortel železo)

PLÁNOVANÉ

- 2 kola na dráhu ze slikama 17"
- doladění SW

=> instalace autofolií všech druhů a barev a lakování interiéru a exteriéru ! Dotazy na:
mf-design@email.cz

 
reklama

Novinky v recenzi

8.1.2012 02:13

instalace sportovního výfuku WM sport

Tak mám konečně zvuk, jaký se k autu hodí jak prdel na hrnec. Jedná se o instalaci koncového tlumiče značky WM, který je 100% průchodný a celý z nerezu. Výsledek je fantastický. Hluboký dunivý zvuk ve všech otáčkách. Není nikterak uřvaný. Má basový zvuk. Má třetinu váhy co původní a reakce na plyn jsou také lepší hlavně vy vyších otáčkách je to dost poznat. S výsledkem jsem spokojen i když instalace nebyla úplně sranda, protože výfuk neměl ani úchyty, ani připravenou trubku to jsem celé musel vyrábět a ladit. Naštěstí se vše povedlo a funguje jak má!

26.10.2011 12:58

Open Day autodrom Most 22.10.2011

Tak jsem Méďu vytáhl na dospělý okruh v Mostě na akci open day....Nutno říci že počasí vůbec nebylo dle předpovědi...ale v Mostě to je určitě standart: inverze, smrad, inverze..no zkrátka večer mrzlo a celý den byly 2 stupně a zataženo s mlhou. Trať byla vlhká a letní gumy se nechtěly zahřát na ideální teplotu. Ale i přes tenhle nedostatek to byl super den plný zážitků, poznání auta, tratě, osobních zkušeností a pro nikoho i crashů kdy auto odvážely v pytli....ale to k tomu halt patří....já sem zjistil že na studený trati ze studenýma gumama nemám vypínat elektroniku páč stačí neuvěřitelně málo a měl jsem výlet ven z trati v podobě dvojitých hodin. Naštěstí vše v pořádku. Auto i posádka. Ovšem spolujezdec (kyně) už se mnou další kola nejel. No a když už jsme se parádně rozjezdily a závodění bylo v plném proudu tak jsme po 2 kolech musely z tratě kuli červenému Lanosu který to nandal 2 x přes boudu :o) no naštěstí řidič o.k. auto odnesly v pytli...tak že Most mohu jen a jen doporučit všem je to opravdu pěkná trať kde každý může pilovat své dovednosti závodníka...

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy značky Mercedes-Benz


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

prostě Medvěd!

praktičnost
8

no je to kupíčko, tak že nasedání na zadní sedadla zvednutím přední sedačky není moc praktické, ale nekoupil sem si ho na stěhování národa ;o)

prostornost
9

výborná a to i v zádu se krásně vlezou dva dospělí a prostoru na nohy mají také dost. Akorát vysoké postavy to vzadu mají horší z hlavou. Pocitově si člověk připadá jak v kokpitu stíhačky jak do sedadel zapadne patřičně hluboko...

jízdní vlastnosti
10

velice dobré...pro extra závodníky je dobré přitvrdit podvozek. I když je sportovní, ale pořád je to pohodlný mercedes ;o)

jízdní komfort
10

paráda...vyžehlí naprosto vše i kdy nastavení podvozku je maximálně sportovní. Rozmístění komponentů náprav je naprosto naruby než jak je to zvykem a je vidno že MB ví proč to tak dělá!

provozní náklady
10

vše funguje jak má a není potřeba investic

náhradní díly
9

no jsou krapet dražší, ale v řádech 10-100 Kč žádný miliony... pokud ovšem nepojede do servisu to bych si asi hodil motýla....

výkon motoru
10

paráda ... na blbnutí bohatě stačí ...

spotřeba
9

na takovéto auto vynikající! Samozřejmě že kdyby žralo méně tak by mi to rozhodně nevadilo ;o) město: 10 l/100 km mimo město: 7,3 l/100 km kombinovaná: 8,5 l/ 100 km race blbnutí. 15 l/100 km a více

hlučnost motoru
10

naprosto tichoučký a dokonale odhlučněný. Jakmile ovšem vytočíme do patřičných otáček Medvěd zařve jak se patří!

kvalita sedadel
10

perfektní boční vedení, nastavitelný sedák do x poloh a nastavitelná hlavová opěrka kyvadlově. Paráda. Sedák by mohl ovšem být lépe vypolstrován je tvrdší...

brzdy
10

brzdí výborně, až někdy přehnaně díky urychlovači brzdné síly a auto flekuje jak blázen jakoby ani nemělo ABS...

zavazadlový prostor
9

toho sem se bál nejvíc, protože rád cestuju, ale realita je taková, že se do něj vleze i co by jste nečekali ...


Více o modeluMercedes-Benz CLK W208 (1996-2002)
Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor

Konečně pořádné a neohleděné auto, řekli jsme si v…

Mercedes-Benz A Mercedes-Benz A

Oficiálně bylo „Áčko" představeno letos na ženevském…

 

reklama





Blesk.cz

Vibrátor na krtky a lubrikant na panty. Prodavači ze sexshopů promluvili

Vibrátor na krtky a lubrikant na panty. Prodavači ze…

Katku (29) a Járu (21) spojuje přátelství i pracovní zkušenost. Oba prodávali v sexshopu. Katka teď už pracuje…

Záhadná smrt na narozeninové oslavě: Patrika (†18) našli mrtvého na sedačce

Záhadná smrt na narozeninové oslavě: Patrika (†18)…

Osmnáctiletý mladík záhadně zemřel během oslavy narozenin. Kamarádi našli Patrika bez známek života na sedačce.…

 

iSport.cz

Místo ligy juniorka Sparty. Může mi to ovlivnit kariéru, štve Nového

Místo ligy juniorka Sparty. Může mi to ovlivnit…

Je psychicky zdeptaný. Není divu. Šlendrián klubů mu zabrzdil kariéru, místo jarního hostování v prvoligové…

Real se raduje, Bale prožil návrat snů. Je jiný než ostatní, chválil Zidane

Real se raduje, Bale prožil návrat snů. Je jiný než…

88 dnů. Tak dlouho si nemohl Gareth Bale vychutnat nadšený potlesk fanoušků. V sobotu si to ale vynahradil s…

 

Reflex.cz

Evoluce v přímém přenosu? Amazonský kmen Huaorani se mění kvůli lovu opic

Evoluce v přímém přenosu? Amazonský kmen Huaorani se…

Ve větvích stromů tráví tolik času, že na to začalo reagovat i jejich tělo. Drtivá většina ze čtyř tisíc…

Největší deníky citlivě zachycují to hlavní, čím Česko žije

Největší deníky citlivě zachycují to hlavní, čím Česko žije

Co psaly internetové deníky ten den, kdy Sobotka nabídl komunistům účast v příští vládě?

 
 
reklama