reklama


Recenze

biker7 (muž 31 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Mercedes-Benz CLK 230K MF

9,94 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz CLK, foto 0 Mercedes-Benz CLK, foto 0 Mercedes-Benz CLK, foto 0 Mercedes-Benz CLK, foto 1 Mercedes-Benz CLK, foto 1 Mercedes-Benz CLK, foto 1 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2
Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 4 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 6 Mercedes-Benz CLK, foto 34 Mercedes-Benz CLK, foto 38 Mercedes-Benz CLK, foto 40 Mercedes-Benz CLK, foto 50 Mercedes-Benz CLK, foto 52 Mercedes-Benz CLK, foto 66 Mercedes-Benz CLK, foto 67 Mercedes-Benz CLK, foto 68 Mercedes-Benz CLK, foto 70 Mercedes-Benz CLK, foto 72 Mercedes-Benz CLK, foto 75 Mercedes-Benz CLK, foto 77 Mercedes-Benz CLK, foto 81 Mercedes-Benz CLK, foto 85 Mercedes-Benz CLK, foto 89 Mercedes-Benz CLK, foto 90 Mercedes-Benz CLK, foto 92 Mercedes-Benz CLK, foto 93 Mercedes-Benz CLK, foto 94 Mercedes-Benz CLK, foto 95 Mercedes-Benz CLK, foto 100 Mercedes-Benz CLK, foto 101 Mercedes-Benz CLK, foto 103 Mercedes-Benz CLK, foto 105 Mercedes-Benz CLK, foto 106 Mercedes-Benz CLK, foto 107 Mercedes-Benz CLK, foto 108 Mercedes-Benz CLK, foto 110 Mercedes-Benz CLK, foto 111 Mercedes-Benz CLK, foto 112 Mercedes-Benz CLK, foto 113 Mercedes-Benz CLK, foto 114 Mercedes-Benz CLK, foto 115 Mercedes-Benz CLK, foto 116 Mercedes-Benz CLK, foto 117 Mercedes-Benz CLK, foto 118 Mercedes-Benz CLK, foto 119 Mercedes-Benz CLK, foto 124 Mercedes-Benz CLK, foto 128 Mercedes-Benz CLK, foto 129 Mercedes-Benz CLK, foto 130 Mercedes-Benz CLK, foto 134 Mercedes-Benz CLK, foto 135 Mercedes-Benz CLK, foto 137 Mercedes-Benz CLK, foto 138 Mercedes-Benz CLK, foto 139 Mercedes-Benz CLK, foto 140 Mercedes-Benz CLK, foto 141 Mercedes-Benz CLK, foto 142 Mercedes-Benz CLK, foto 143 Mercedes-Benz CLK, foto 145 Mercedes-Benz CLK, foto 146 Mercedes-Benz CLK, foto 147 Mercedes-Benz CLK, foto 148 Mercedes-Benz CLK, foto 151 Mercedes-Benz CLK, foto 152 Mercedes-Benz CLK, foto 153 Mercedes-Benz CLK, foto 154 Mercedes-Benz CLK, foto 155 Mercedes-Benz CLK, foto 156 Mercedes-Benz CLK, foto 157 Mercedes-Benz CLK, foto 158 Mercedes-Benz CLK, foto 159 Mercedes-Benz CLK, foto 160 Mercedes-Benz CLK, foto 161 Mercedes-Benz CLK, foto 162 Mercedes-Benz CLK, foto 164 Mercedes-Benz CLK, foto 165 Mercedes-Benz CLK, foto 166 Mercedes-Benz CLK, foto 167 Mercedes-Benz CLK, foto 168 Mercedes-Benz CLK, foto 169
 

Technické info

Přezdívka auta Medvěd Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:178000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2295 výkon [kW]: 145 / 155 * kroutící moment [Nm]: 280 / 300 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 7,5 / 6,5 * maximální rychlost [km/h]: 234 / 260 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 / 17 * zavazadlový prostor [l]: 420 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10 / 8,6 *

Popis vozu

TECHNICKÉ ÚDAJE

- řada: W208
- vyráběno: 1997 - 2002

- šíře: 1722 mm
- délka: 4567 mm
- výška: 1371 mm
- pohotovostní hmotnost dle TP: 1420 Kg
- počet dveří: 2
- počet míst: 4
- rozchod kol v předu: 1505 mm
- rozchod kol v zadu: 1474 mm
- rozvor náprav: 2690 mm
- hmotnost bržděného přívěsu: 1500 kg
- užitná hmotnost: 425 kg
- brzdy přední: kotoučové chlazené
- brzdy zadní: kotoučové
- ruční brzda bubnová
- zavěšení přední: I.DW.CS.ARB.
- zavěšení zadní: I.MultiLi.CS

- zdvihový objem: 2295 ccm
- typ motoru: 111.975
- počet válců: 4
- vrtání x zdvih: 90,90 x 88,40 mm
- ventilový rozvod: DOHC
- kompresní poměr: 9.00:1
- převodovka: 5 stupňová manuální
- točivý moment: 280 po změně 300 Nm
- maximální točivý moment od: 2500 ot./min
-poháněná náprava: zadní
- počet ventilů: 16
- součinitel odporu vzduchu: 0,320
- výkon: 145 po změně cca 155 kW
- maximum otáček: 5700 ot/min
- přeplňování: mechanické dmychadlo
- maximální rychlost: 235 (výrobce) 260 (reálně tacho) km/h
- zrychlení: 8.0 s (výrobce) 6,5 s (realita)
- palivo: minimálně Natural 95
- objem nádrže: 62 litrů
- spotřeba: 7,5 mimo město / 10 ve městě / Kombinovaná 8,8 litrů

měřené zrychlení přes GPS:

0 - 100 km/h: budu měřit
0 - 160 km/h: -//-
0 - 200 km/h: -//-

maximální rychlost na převodové stupně:

1 st - 55 km/h
2 st - 95 km/h
3 st - 165 km/h
4 st - 220 km/h
5 st - 260 km/h

VÝBAVA

- kompletní výbava SPORT
- BAS: urychlovač brzdného účinku
- ASR
- ABS
- okna v elektrice
- elektricky sklopné hlavové opěrky
- centrální zamykání s DO
- centrální odemykání a otevírání zavazadlového prostoru
- automatické zamykání
- automatické zamykání při rozjezdu nad 20 Km/h
- dálkové zavírání a otvírání oken
- laiserový klíč
- bezzámkové otvírání
- automatický cyklovač stěrače dle rychlosti
- elektronická ruční brzda
- duální poloautomatická klimatizace
- kožený volant a řadící páka
- palubní počítač
- venkovní teploměr
- otáčkoměr
- elektricky ovládaná zpětná zrcátka
- automaticky zatmavující zpětná zrcátka
- automaticky vyhřívaná zpětná zrcátka dle teploty
- elektronické otvírání kufru zevnitř vozu
- elektronické automatické zamykání víčka nádrže
- 4 x SRS Airbag: čelní a boční
- tónované skla
- výškově nastavitelná přední sedadla
- LED parkovací asistent
- posilovač řízení
- loketní opěrka v předu i v zadu
- metalický lak z několika odstíny
- plnohodnotné AL rezervní kolo
- kotoučové brzdy v zadu s bubnovými brzdami pro ruční brzdu
- mlhovky
- víceprvková zadní náprava
- vyhřívané ostřikovače čelního skla
- bezrámové dveře
- LED diodové 3 brzdové světlo už v roku 1998! Nainstalované kuli bezpečnosti, protože ledky svítí okamžitě narozdíl od žárovky, která má dobu žhavení...
- adaptivní plynový pedál

CESTA K CLK

Po tom co jsem v dubnu 2011 v dopravní nehodě přišel o svého mazlíka Ford Focus 1,8 TDDi a auto bylo na odpis, musel jsem shánět nové auto. Sice jsem chvíli koketoval s tím že ho opravím, ale když sem si spočet náklady a čas, nehledě k tomu, že potřebuji auto každý den tak to nebyl dobrý nápad. Tudíž jsem mazlíka, respektive co z něj zbylo prodal známému, který má autodíly Ford a šlo se shánět. Začel jsem tedy rozvažovat co za auto. Focus II se mi nelíbí svým designem jak v interiéru tak exteriéru. Je strašně fádní a daleko lepší je model MK1 který jsem měl. Model MK3 se mi líbí moc jenže ceny ještě nejsou tam kde bych chtěl a není v nabídce motor, který by mě dnes oslovil. To nejdůležitější pro můj výběr byl motor. Chtěl jsem buď silný diesel 2.5 - 3.0 ovšem 3.0 byly cenově vysoko díky tomu že byly v nových modelech audi a BMW. 2.5 od audi se mi líbyl, najezdil jsem s ním celkem dost v A4 a A6. Je ovšem celkem těžký a hlavně mě odradily všichni mechanici s informacemi o poruchách a složitých opravách a spotřeba taky žádnej med. Tak sem si řek o.k. pudu teda do benzínu, ale jedině přeplňovanýho. Jezdil jsem 1,8T v oktávce kolegy a to se mi zamlouvalo. Je lehký pěkně jede a dá se s nim jezdit s rozumnou spotřebou. Měl jsem tedy jasný obraz: Audi A4 1,8T v kombíku. To splňovalo vše co jsem chtěl: výkon, spotřeba, váha, prostor. A tady jsem opět narazil. V republice ani kolem ČR nebylo nic v pěkným stavu. Pár sem jich objel a když jsem to viděl tak se mi chtělo zvracet! Tak že sem se rozhod jinak. Objet bazary osobně a snad na něco narazím. No a narazil a hnedka doma. CLK v nádherný modrý barvě, sice zaprášený o pilu jak blázen ale bylo tam. CLK se mi líbilo odjakživa a Mercedésy patří k mým favoritům od dětských let. Motor 2,3 K to je paráda a přesně co bych chtěl...řekl jsem si. Tak že jsem auto celý prolezl, následovala projížďka a nenašel jsem nic zásadně špatně, naopak vše sedělo díly versus dokumentace a td..tak že jsem řek O.K. tebe beru! Ještě usmlouvat cenu jsem přece obchodník a zbyde aspoň na údržbu. Dal jsem ultimátum prodejci ten ho předal majiteli a za 2 dny byl jeho souhlas na stole a Jelo se dom z novým mazlíkem!

POPIS a VLASTNOSTI

pneu:

- Letní:
obě nápravy: 225/45 R17 Continental Sport contakt 3 - co dodat...nejlepší a nejdražší pneumatika co se dá koupit a vlastnosti tomu odpovídají. Maximální přilnavost, tvrdost bočnic a sportovní charakter jak ostatně napovídá název.

- Zimní:
přední 205/55 R16 Matador - pneu už tam byly při koupi tak sem je chtěl dojet, ale žádný extra vlastnosti nemají: nedoporučuji! , zadní 225/50 R16 Bridgestone Blizzak LM25: mohu jen a jen doporučit! Perfektní na každém povrchu!

- Race:
budu pořizovat


motor:

pod kapotou je přeplňované kompresorem 2,3 litrové srdce, které je upevněno uprostřed a podélně kuli vyvážení a optimálnímu chodu. Nutno říci že motor už v základním nastavení funguje perfektně a hlavně má úžasný krouťák, který je naprosto lineární díky kompresoru. Když jsem vybíral nové auto chtěl jsem buďto silný diesel 3.0 nebo přeplňovaný benzín. Přeplňovaný proto, že s klasickým benzínem jezdit je pro mne utrpení když s ním má člověk cestovat a jezdit po městě. To mě hrozně vytáčí když musím motor vytáčet ve městě ;o) Samozřejmě, že když si chce člověk zazávodit tak to nevadí ale naopak...to je jasný. Nutno říci že se s ním dá řadit stejně jako s dieslem ve 2000 ot a pak i spotřeba je přijatelná a ve srovnání s podobnými motory poloviční!! Mimo město 7,5 litrů a ve městě 9,5 litrů. Průměr těch 9 litrů. Na závodním okruhu kolem 17 l ;o) . Halt to město člověk neobejde...


OSTATNÍ ZÁŽITKY A ZKUŠENOSTI

- cestování na horách v zimě a mrazech až - 27°C

Absolvoval jsem z CLK hory od kterých jsem očekával otestování chování na sněhu a ledu a hlavně v mrazech které se pohybovaly až kolem - 27°C celý týden! První týden v únoru 2012 byl velice mrazivý v celé Evropě. Autí pobyt na horách nejenom že zvládlo naprosto bez sebemenších problémů co se týče startování v mrazu i po 2 dnech kdy jen stálo, ale vyjel jsem s ním na Rakouské sjezdovky kde cesty byly čistý led. Také jsem vzal CLK několikrát na zamrzlé LIPENSKÉ jezero, které jsem si zkracoval cestu od srubu z Horní Zvonkové do Horní Plané a také jsem testoval ASR a trochu si zablbnul....paráda... sice spolujezdkyně byla značně nervozní když jsem jí řekl ať si odepne pás a drží ruku na ovládání okna, ale nakonec opatření nebyly zapotřebí i když jsem slyšel že před týdnem se tam jedno auto propadlo ;o)
Tak že mé obavy ze zimního a hlavně horského provozu autí naprosto vyvrátilo a ukázalo, že vyjede naprosto cokoliv a to se značnou zábavností ...

- postupně sbírám a budu doplňovat...

Silné stránky

- rejd je naprosto fenomenální - nic nového je to doména Mercedesu odjakživa
- podvozek: sportovní, ale umí super žehlit nerovnosti - budu ho přitvrzovat
- motor: výborný zátah od 1500 ot. až do omezovače
- automatický meziplyn při nízkých otáčkách 800 až 1700 ot při řazení nahoru i dolů dá 300 ot meziplyn
- sedačky: pohodlné a sportovně střižené
- kvalita zpracování interiéru i exteriéru: prostě MB. Tomu se nic nevyrovná, ať si každý remcá co chce!
- zábavnost zadoškrabky nemá chybu
- perfektní vyvážení: předek x zadek a levá a pravá strana ( vše je rozděleno na dvě části kuli dokonalému vyvážení a funguje to!)
- dělená nádrž: zabraňuje přelévání paliva při sportování
- byť kupé super prostor na cestování: složil jsem do něj 2 primáty: sebe a přítelkyni, 2 horský kola, 5 velkých báglů, 3 kanystry 20 l a ještě by se vešlo!! Jo a i vánoční stromek odvez ;o)
- kompresor: lineární zátah motoru
- příčné zavěšení motoru

Slabé stránky

- Nežere jako 1.6 TDI ;o)
- ukazatel paliva měří přesně až po zahřátí motoru (vzhledem k tomu, že má 2 nádrže a 2 plováky se to dá pochopit)
- studené benzínové motory MB trochu cukají cca 1 minutu než se zahřejí. Všichni co mají benzínové MB mají stejný
problém...
- první modely mají problém s ochranným lakem u metalízy. Ta se po letech začne odlupovat zejména v přední části vozu a je třeba ho obnovit. Halt Mercedes nezvolil vhodného dodavatele tohoto laku což se ukázalo a začali používat jiného.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

ZKUŠENOSTI ZE SERVISEM

- žádné a ani žádné neplánuju. Nikdy! Radši si vše udělám sám a poctivě...

OPRAVY

- výměna servokapaliny a svorky která propouštěla: 300,-
- výměna oleje Shell Helix Ultra 5W-40
- výměna olejového filtru Ufi (respektive vložky)
- výměna žárovek v palubovce
- seřízení levého bočního okna
- výměna zadních brzdových destiček značky Ruvel: 850,-
- výměna předních brzdových destiček OMP Sport and road: 1600,-
- nové čidla opotřebení brzdových destiček FEBI: 100,-
- vyleštění laku Leštěnkou
- vyčištění interiéru tepovací pěnou
- ošetření kůže
- výměna směrových žárovek - všech byly původní a oloupané
- oprava poškrábaného zadního popelníku: nový lak
- vyčištění škrtící klapky: odstranilo škubání při studeném startu
- reset ECU
- reset adaptivního plynu
- 142 000 nová váha vzduchu (VAG) - příznaky: autu se nechtělo do otáček a kolísal volnoběch. Občas se motor dusil. : 4000,- Marelli Magneti
- výměna drážkových řemenů v 145000Km : 1400,-
- výměna chladící kapaliny za longlife červenou: 700,-
- koupena nová hvězda na kapotu - díky nějakýmu šmejdovi co má novej přívěšek
- stočení origo kotoučů ve 149000 km
- nové kulové čepy ramen TRW: 1100,- 2ks
- geometrie: 750,-
- tlumič řízení Febi: 550,- v 166000km
- kabinový filtr Valeo: 400,-
- nový stěrač Bosch Aerotwin retro: 600,-
- nový lak na zadním víku, všechny ochranné lišty, střecha, kapota
- nová přední ložiska kola pravé od Febi sehnáno za 260,- v obchodě cena 1600,-
- komplet nové řízení Febi sehnáno za 1650,- ( vůle v řízení, už byly krajně nebezpečné a ovladatelnost špatná)
- nový šroub olejové vany za 80,-
- vyměněny štouby na přirubě výfuku k motoru byly již upálené 60,-

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Dobré: kupoval jsem přes autobazar v Příbrami, ale majitel byla soukromá osoba, která CLK přivezla z Francie kde celou dobu autí bylo. Najeto: 130 000 Km, stav velice pěkný a původní!!! Cenu jsem se snažil dostat nekompromisně dolů, na což po pár dnech majitel přistoupil. Tudíž spokojenost. Zbylo ještě na servis a doplňky. Jinak auto má komplet servisku a v motoru byly všechny cedulky na olej a td. tak že paráda vše sedí. Co se týče prodejce, tedy servisu, co jsem po nich chtěl tak splňily, tudíž nemám výhrady...

úpravy vozu - Motorsport MF

EXTERIÉR

- nalakování originál kol: šedá metalíza na střed v matu a lesklé stříbrné límce na zimu
- nalakování zadních světel - přitmavení
- nalakování brzdových třmenů modrým lakem
- nalakování směrovek: přitmavení
- výměna parkovacích žárovek za LED diody
- polep klik carbon 3D folií
- nový stěrač Bosch Aerotwin retro: 600,-
- disky na léto značky RH, 17", 8J, ET 32 nalakovány matnou stříbrnou na pneu Continental SC 3, 225/45
- nové pukličky mercedes do kol na léto
- vyrobeno chlazení předních brzd v originál záslepkách
- nainstalovány hliníkové deflektory vlastní výroby: řízení
- pořízeny střešní nosiče Mercedes na bajky a td.
- vyrobeny deflektory zadní nápravy z plastu
- přední brzdové destičky OMP sport and road
- střecha uvedena do nového laku - černý mat
- nápisy Continental na přední nárazník
- zadní tažné oko nalakováno do modrého barvy
- prodloužení předního tažného oka textilním okem dle FIA
- zadní oko nalakováno do sv. modré
- nová originál hvězda na kapotu ( šmejdi co nemaj co na krk ji pořád kradou) - už si jí vyndavám a beru sebou!
- demontovány mlhovky a nahrazeny ledkovími denními světly zabudované do původního skeletu mlhovky
- sundány všechny nápisy ze zadní části auta a nahrazeny znakem úpravce
- odlechčeno zadní víko zavazadelníku
- odstranění plastových rámečků včetně šroubů z SPZ a přichyceny pouze pozinkovanými šroubky
- nalakovány všechny ochranné lišty
- odstraněny nápisy Sport a nahrazeny nápisy úpravce
- pořízen nový sportovní podvozek HaR snížení o 40mm a hlavně tvrdost!
- nalakována střecha do černého matu
- nalakována kapota do černého matu
- nalakováno víko kufru do černého matu



INTERIER

- parkovací LED asistent 4 x čido + display s rozlišením obou stran
- nový znak na střed volantu plastický znak místo nakresleného
- opravení zadního popelníku a přelakování
- potažení interiéru 3D Dinoc carbon folií
- výměna všech žárovek za LED diody
- osazeno radio Pioneer: aux, mp3,wave, 4x50W
- na zakázku vyrobené koberečky
- instalace aux kabelu pro spojení s PDA
- nůž na pásy OMP
- hasící přístroj umístěn v kufru
- koupena kamera HD na nahrávání jízdy
- nalakování ovladačů topení kovově stříbrnou (skladba 3 laků)
- tlačítko na el. sklápění zrcátek
- nalakováno tlačítko výstražného trojůhelníku (působilo moc veliké, laciné a dost svítilo)
- nalakován prostor podlahy kufru na sametově černou
- namontován Voltmetr do palubovky
- vyměněna hlavice řazení za novou od spol. Mugen a ta byla upravena vybroušením do matu

MOTOR

- otevření nasávání vzduchového filtru + vyroben nasávací box z hliníku
- výměna vzduchového filtru za závodní značky KaN bavlněný: velký rozdíl v krouťáku, který se navýšil a posunul se do nižšího spektra otáček od 1500ot pěkný zátah a agresivnější zvuk ve vysokých otáčkách
- přidání svorek na všechny hadice na odvětrání motoru
- navrtání odtokových děr do krytů u chladiče: zůstával tam bordel, který se zasekával do sahary
- pořízen nový koncový tlumič výfuku značky WM. 100% nerez a 100% průchodnost = +hp a váha dolů
- namontován sportovní oddychový filtr značky Raceland: po tom co se mi začalo auto značně dusit a hledal jsem příčinu v čidlech a td. jsem nakonec zjistil, že mám totálně zalepený celý vzduchový box od oleje z výparníku motoru. Hned jsem šel objednávat. Nechápu proč výrobci jsou tak líní a nevyřeší to stejně...
- sportovní studené svíčky Brisk Iridium Premium + ,což má za důsledek: lepší spalování a nárůst výkonu. Interval výměny je 100.000 km
- vyleštění sacího hrdla škrtící klapky a nalakování modrou barvou

ODLEHČENÍ

....demontáže nebo výměny dílů za lehčí...
- mlhovky rozdíl: -1400g
- výfuk rozdíl: -8200g
- plasty palubovka: -150g
- rámečky značek + šrouby: -400g
- plasty popelníku: -500g
- střešní madla: -1900g
- plasty motoru: -800g
- plasty zavazadelníku: -800g
- vyměněn klíč na kola za ultra lehký: -3000g
- vyndán trojůhelník: -4000g (fortel železo)

PLÁNOVANÉ

- 2 kola na dráhu ze slikama 17"
- doladění SW

=> instalace autofolií všech druhů a barev a lakování interiéru a exteriéru ! Dotazy na:
mf-design@email.cz

 
reklama

Novinky v recenzi

8.1.2012 02:13

instalace sportovního výfuku WM sport

Tak mám konečně zvuk, jaký se k autu hodí jak prdel na hrnec. Jedná se o instalaci koncového tlumiče značky WM, který je 100% průchodný a celý z nerezu. Výsledek je fantastický. Hluboký dunivý zvuk ve všech otáčkách. Není nikterak uřvaný. Má basový zvuk. Má třetinu váhy co původní a reakce na plyn jsou také lepší hlavně vy vyších otáčkách je to dost poznat. S výsledkem jsem spokojen i když instalace nebyla úplně sranda, protože výfuk neměl ani úchyty, ani připravenou trubku to jsem celé musel vyrábět a ladit. Naštěstí se vše povedlo a funguje jak má!

26.10.2011 12:58

Open Day autodrom Most 22.10.2011

Tak jsem Méďu vytáhl na dospělý okruh v Mostě na akci open day....Nutno říci že počasí vůbec nebylo dle předpovědi...ale v Mostě to je určitě standart: inverze, smrad, inverze..no zkrátka večer mrzlo a celý den byly 2 stupně a zataženo s mlhou. Trať byla vlhká a letní gumy se nechtěly zahřát na ideální teplotu. Ale i přes tenhle nedostatek to byl super den plný zážitků, poznání auta, tratě, osobních zkušeností a pro nikoho i crashů kdy auto odvážely v pytli....ale to k tomu halt patří....já sem zjistil že na studený trati ze studenýma gumama nemám vypínat elektroniku páč stačí neuvěřitelně málo a měl jsem výlet ven z trati v podobě dvojitých hodin. Naštěstí vše v pořádku. Auto i posádka. Ovšem spolujezdec (kyně) už se mnou další kola nejel. No a když už jsme se parádně rozjezdily a závodění bylo v plném proudu tak jsme po 2 kolech musely z tratě kuli červenému Lanosu který to nandal 2 x přes boudu :o) no naštěstí řidič o.k. auto odnesly v pytli...tak že Most mohu jen a jen doporučit všem je to opravdu pěkná trať kde každý může pilovat své dovednosti závodníka...

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy značky Mercedes-Benz


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

prostě Medvěd!

praktičnost
8

no je to kupíčko, tak že nasedání na zadní sedadla zvednutím přední sedačky není moc praktické, ale nekoupil sem si ho na stěhování národa ;o)

prostornost
9

výborná a to i v zádu se krásně vlezou dva dospělí a prostoru na nohy mají také dost. Akorát vysoké postavy to vzadu mají horší z hlavou. Pocitově si člověk připadá jak v kokpitu stíhačky jak do sedadel zapadne patřičně hluboko...

jízdní vlastnosti
10

velice dobré...pro extra závodníky je dobré přitvrdit podvozek. I když je sportovní, ale pořád je to pohodlný mercedes ;o)

jízdní komfort
10

paráda...vyžehlí naprosto vše i kdy nastavení podvozku je maximálně sportovní. Rozmístění komponentů náprav je naprosto naruby než jak je to zvykem a je vidno že MB ví proč to tak dělá!

provozní náklady
10

vše funguje jak má a není potřeba investic

náhradní díly
9

no jsou krapet dražší, ale v řádech 10-100 Kč žádný miliony... pokud ovšem nepojede do servisu to bych si asi hodil motýla....

výkon motoru
10

paráda ... na blbnutí bohatě stačí ...

spotřeba
9

na takovéto auto vynikající! Samozřejmě že kdyby žralo méně tak by mi to rozhodně nevadilo ;o) město: 10 l/100 km mimo město: 7,3 l/100 km kombinovaná: 8,5 l/ 100 km race blbnutí. 15 l/100 km a více

hlučnost motoru
10

naprosto tichoučký a dokonale odhlučněný. Jakmile ovšem vytočíme do patřičných otáček Medvěd zařve jak se patří!

kvalita sedadel
10

perfektní boční vedení, nastavitelný sedák do x poloh a nastavitelná hlavová opěrka kyvadlově. Paráda. Sedák by mohl ovšem být lépe vypolstrován je tvrdší...

brzdy
10

brzdí výborně, až někdy přehnaně díky urychlovači brzdné síly a auto flekuje jak blázen jakoby ani nemělo ABS...

zavazadlový prostor
9

toho sem se bál nejvíc, protože rád cestuju, ale realita je taková, že se do něj vleze i co by jste nečekali ...


Více o modeluMercedes-Benz CLK W208 (1996-2002)
Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor

Konečně pořádné a neohleděné auto, řekli jsme si v…

Mercedes-Benz A Mercedes-Benz A

Oficiálně bylo „Áčko" představeno letos na ženevském…

 

reklama





Blesk.cz

Exploze v Istanbulu zabila 29 lidí, 166 zranila. Český fotbalista vyvázl o fous

Exploze v Istanbulu zabila 29 lidí, 166 zranila.…

Sobotní výbuchy u fotbalového stadionu istanbulského klubu Besiktas zabily 29 lidí a 166 jich zranily. Oznámil…

Meteoroložka Zárybnická varovala horolezce, on ji neposlechl a zemřel!

Meteoroložka Zárybnická varovala horolezce, on ji…

Alena Zárybnická (47) předpovídá počasí nejenom v České televizi, ale dělá i meteorologický servis horolezcům. S…

 

iSport.cz

Nekompromisní Joshua sejmul soupeře už ve třetím kole, na řadě je Kličko

Nekompromisní Joshua sejmul soupeře už ve třetím…

Britský boxerský favorit Anthony Joshua nezklamal a rozšířil sbírku knokautů. Američana Erica Molinu poslal…

SESTŘIHY: Real otočil v nastavení, rozhodl Ramos. Barcelona vyhrála 3:0

SESTŘIHY: Real otočil v nastavení, rozhodl Ramos.…

To už není náhoda! Kapitán Realu Madrid Sergio Ramos opět vystřelil svému týmu důležité body v nastavení. Po…

 

Reflex.cz

Téma imigrace: Západ prohrává svobodu slova

Téma imigrace: Západ prohrává svobodu slova

Gatestone institut ve své nové zprávě poukazuje na skutečnost, kterou mainstreamová media taktně nevidí. V…

Revizor Anděl i policejní rada Vacátko. Před 115 se lety narodil herec Jaroslav Marvan

Revizor Anděl i policejní rada Vacátko. Před 115 se…

Legendární policejní rada a šéf pražské mordparty Vacátko, nerudný revizor Gustav Anděl na ROHáckých dovolených,…

 
 
reklama