Recenze

10 Majitel

Mercedes-Benz CLK

7,25 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz CLK, foto 1 Mercedes-Benz CLK, foto 2 Mercedes-Benz CLK, foto 3 Mercedes-Benz CLK, foto 4
 

Technické info

Přezdívka auta Merc Rok výroby 2003 Koupeno ojeté palivo: nafta počet válců: 5 objem [cm3]: 2700 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 400 maximální rychlost [km/h]: 246 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 12

Popis vozu

Už jako dítě jsem o tomhle modelu snil, asi to všechno nastartovala Kobra 11, kde s ním Semirovi parťáci jezdili a když se tedy uvolnili prostředky na koupi auta, alternativně nic jiného než CLK neexistovalo. Takže jsme hned nažhavil internet a sjížděl jsem inzerát po inzerátu. naštěstí jich v mé cenové relaci bylo sotva 15 na prodej z toho tak 5 jich připadalo v úvahu. Dlouho mi trvalo, že jsem vybral motor. V jednu chvíli jsem byl pevně přesvědčen, že jedině 320 benzín. Ale těch na prodej v dobrém stavu a dobré výbavě moc nebylo. O verzích 180 a 200 jsem ani nepřemýšlel, takže pak padlo do středu hledáčku jedině 270 CDI podle známých a pár recenzích na webu se mělo jedna o dobrý a pvoedený motor, tak jsem našel jedno černé CLK s tímto motorem přesně podle mých představ, bohužel s absencí kožených sedaček, ale co se dalo dělat, to není věc, která by mě odradila, tak jsem teda sebral hotovst a jelo se na výlet. Pamatuju si živě cestu do autobazaru, který byl jen pár zastávek od mého baráku, větší euforii jsem snad nikdy nezažil, už jsem se viděl, jak v něm sedím a jedu spokojeně domů, ale trpím lehkými záchvaty skeptičnosti a pesimismu, takže jsem si říkal, že tam bude určitě nějaký problém, nebo cokoliv špatně a pojedu domů s prázdnou. Když jsem dorazil do bazaru a viděl jsem ho tam stát, srdce se mi rozbušilo, okamžitě jsem vletěl do kanceláře, kde už o mě po předchozí telefonické domluvě věděli a ihned jsem chtěl auto vidět, prodejce vytáhl klíčky a šlo se na věc. Okamžitě bez jakýhkoliv otálení vybalil závady a chybky co auto má, nejdřív jsem se zalekl, ale pak jsem auto projel na docela dlouhé trase, prodejce svolil ke svižnější jízdě, celou dobu to komentoval, takže i když jsem věděl, že mě bude ještě dotažení auta k dokonalosti stát dalších pněkolik desítek tisíc, tak jsme neváhal a auto koupil. Pár dní jsem se v něm vozil a pak hned putovalo na výměnu oleje, výměnu váhy vzduchu a menší opravě v elektronice. Když jsem dorazil do servisu, tak jsem se bál zeptat na cenu, už jsem se chystal se posadit, když si řekl jen o necelých 10tisíc a pak zdůraznil, že budou potřeba udělat ještě silentbloky, což vyjde cca na 7 tisíc. Byl jsem nadšenej. S autem jezdím téměř denně a zatím se neprojebil jediný problém. Za půl roku provozu ani jedna maličkost, co by mě v provozu omezila. Asi jsem si motor vybral opravdu dobře. Řadovej 5-ti válec - 2-7 litr o výkonu 125 kw se nezdá na pohled jako žádnej zázrak, ale musím uznat, že s točivým momentem 400nm má auto nesktuečnej zátah od spoda a takvoej pocit a zrychlení jsem například v CLK w208 320i nezažil. Benzínové CLK mě sice na sprintu porazilo a to ne zrovna o chlup, ale pocit z jízdy se v mém naftovém zdá být prostě lepší. Další výhoda je, že ten 5ti válec má prostě super zvuk, není to takovej tej pitomej klasickej nafťák. V práci používám E320 w211 a to auto sice jede jak ďábel, ale zvuk v nízkej otáčkách je jak v kamionu a to bych do svého kupé asi nechtěl. Na autě mě nejvíc zaujal ale prostě ten vzhled a nějaké high-tec prvky. Na to, že je auto 11 let staré, na to opravdu nevypadá. Fascinuje mě absence bočních sloupků, takže po stažení všech okének se otevře prostor, kterej je při jízdě k nezaplacení. Další super vychytávka je podavač pasů. Je to sice už zastará věc, která se používala už v Mercedesech např. w124 coupé a podobně. Ale mě to i po půl roce používání neomrzelo a furt mě to fascinuje. Jediné co bych asi vytknul je převodovka. Není to zrovna nejrychlejší převodovka na světě a při použití sekvečního +/- je to ještě pomalejší a je to fakt otrava. Ale dá se to přežít. Každopádně jsem s vozem maximálně spokojen, jen toužím po větším výkonu. Ale jak známo chipování u Mercedesů není zrovna doporučená činnost, takže to nejšpíš vypadá, že pokud se zadaří, vyměním vůz za verzi buď 55 AMG, nebo 63 AMG, pak věřím, že už to bude naprosto bezchybné.

Silné stránky

Nestárnoucí/nadčasový vzhled
Nadstandartní prvky- podavač pásů, absencé B-sloupků.
Nesmrtelný naftový motor.
Relativné nízká spotřeba.
Auto, které přitahuje pozornost lidí.
Po vypnutí ESP docela zábavné auto na drifty.

Slabé stránky

Pomalejší převodovka.
Slabší brzdy.
Otravné dovírání skel při zavření dveří.
Na mimoměstký provoz na sněhu to není ideální auto, ESP se sice snaží, ale stejně nad sněhem nevyhraje.
Nesmyslné ceny v Autorizovaných servisech.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Až na pár maličkostí si vše dělám sám, ale kdyby přišlo něco většiho, mohu doporučit Autotechnologi na Praze 4. Majitel je vyškolený od AMG v německu, všichni mechanici prošli kurzem AMG a Mercedes taktéž v německu. Jedná se o prestižní Specializovaný servis Mercedes a AMG. A ačkoliv to zní hrozivě špičkově, tak mají téměř o polovinu levnější ceny, než v autorizovaných servisech M300 a např.Chodov a myslím, že těmto vozům rozumí na největší monžé úrovni.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vůz pořizován v Autobazaru MEGA na Praze 10. Prohlídka a zkušební jízda proběhla bez chybně, prodejce se ničím netajil, všechny vady i skryté vady mi řekl, dal mi na to i papír. Perfektní jednání, nic seriozního, zasmáli jsme se a ani ne do hodiny jsem byl s vozem pryč. Mužu doporučit.

 


Přidat názorDiskuse: Mercedes-Benz CLK

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy značky Mercedes-Benz



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím bez problému, vše šlape jak má. Za půl roku, zatím ani jedna závada.

praktičnost
9

Je to kupé, takže splní svoje a víc se od něj neočekává.

prostornost
8

Je to 3-dvéřové kupé. Takže když náhodou vyjmečně někoho vezu vzadu, tak je nalejzání komické, ale o tom to není. vepředu je hromada prostoru a kufr je také více než nadstandartní.

jízdní vlastnosti
9

Dal bych 10, ale bohužel to kazí ta pomaljší převodovka a při rychlých manévrech se projevu nedotáčivost, který se ovšem lehkým cvrnknutím dá přeměnit na přetáčivost, ale auto nemá samosfor, takže dost trpí všdy jen jedna guma a to není zrovna šlágr.

jízdní komfort
8

Tlumiče jsou docela tvrdé, takže jízda po nerovnostech je dost znát, ale kdybych chtěl hrát na tohle, utratím peníze za Citroen, nebo Peugeot. Takže o tom to také není.

provozní náklady
9

Mnozí by by řekli, že když je to Mercedes, tak to bude raketa, ale opak je pravdou. Myslím, že kdybych měl např. Superba, nebo nějaký koncern, bylo by to finanče náročnější.

náhradní díly
10

Tohohle jsem se bál nejvíc, ale není to nic srdcervoucího, originál díly sice maličko dražší, ale pořád se to dá zvládnout. Ale druhovýrobu určitě nepodporuji.

výkon motoru
9

Jak říkám, mohl by být větší, ale i tak má motor zátah a auto je na turbo dízl opravdu rychlé.

spotřeba
10

Já si nestěžuji, moje první auto je americké a benzínové, takže když jsem přesedl do CLK, tak jsem byl potěšen. Po Praze normální jízdou cca 10-12, když má člověk náladu dá se i za 8-9 .. Mimo město moc nejezdím ,takže nevím, ale dá se i za 6.

hlučnost motoru
9

Je to 5ti válec, takže obecně hlučnější, když je zima a je motor studenější, tak je zvuk bezchybnej, lehce připomíná V8, ale je dost slyšet. Rozhodně je to něco jiného než 6ti válce, je to odejinělý zvuk, který nidke moc nenajdete.

kvalita sedadel
8

Opět se vrátím k tomu, že kdybych chtěl pohodlý, ta bych si vzal Peugeot nebo Citroen, ale k tomu snad nidky nedojde. Ale ujde to, ještě se nestalo, že by mě boleli záda.

brzdy
7

To je slabá stránka, opravdu jsem ze začátku měl problém. Byl jsme zvyklý na brzdu s okamžitým účinkem a tady je to trošku opožděné, ale věřím, že časem nahradím za větší kotouče a bude to cajk.

zavazadlový prostor
10

Na kupé obrovský, navíc sedadla se dají sklopit obě téměr do roviny, takže pak vznikne prostor na vyspání, na kolo, na hromadu věci, ale zase pořád je to kupé, kdo by v tom co vozil..


Více o modeluMercedes-Benz CLK W209 (2002-2009)
Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor

Konečně pořádné a neohleděné auto, řekli jsme si v…

Mercedes-Benz A Mercedes-Benz A

Oficiálně bylo „Áčko" představeno letos na ženevském…

 





Blesk.cz

Facebook Messenger vám dá až deset minut na smazání faux pas

Facebook Messenger vám dá až deset minut na smazání faux pas

Facebook už delší dobu pracuje na možnosti smazání odeslané zprávy v Messengeru. To víme, vždyť v říjnu prolétly…

Nová mapa, kam nejezdit: Nebezpečí číhá v Karibiku, Afghánistán propadl. A co Česko?

Nová mapa, kam nejezdit: Nebezpečí číhá v Karibiku,…

Organizace International SOS poskytující lékařské a bezpečnostní služby představila interaktivní mapu, na které…

 

iSport.cz

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal poprvé mistrem světa

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal…

Akrobatický pilot Martin Šonka vyhrál poprvé sérii Red Bull Air Race. Celkové vítězství si čtyřicetiletý rodák z…

Ty vole, taková nálož! Youtuber The Top pařil CZC.cz iSport Cup. Postoupil?

Ty vole, taková nálož! Youtuber The Top pařil CZC.cz…

Nikdy předtím se žádného turnaje nezúčastnil. "Poprvé jsem se nechal zlákat!" zdůraznil Vojta Mikulík alias The…

 

Reflex.cz

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický vyráží na narozeninové turné

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický…

Emil Viklický je hudební pojem, který by jistě vystačil na samostatnou knihu. Moravský rodák z Olomouce, kde…

Svědectví ženy o svobodě a demokracii penisů. Jaká je Výstava skutečně nahých mužů?

Svědectví ženy o svobodě a demokracii penisů. Jaká…

Co s načatým 17. listopadem? Jít demonstrovat, poslechnout si koncert nebo se zúčastnit satirického průvodu? To…