reklama


Recenze

beda.s (muž 48 let) Poslat zprávu
 
2 Majitel

SsangYong Kyron Xdi 200

7,78 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

SsangYong Kyron, foto 1 SsangYong Kyron, foto 2 SsangYong Kyron, foto 3 SsangYong Kyron, foto 5 SsangYong Kyron, foto 6 SsangYong Kyron, foto 7 SsangYong Kyron, foto 8 SsangYong Kyron, foto 9
SsangYong Kyron, foto 10 SsangYong Kyron, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta korejskej šmejd Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:70000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 104 kroutící moment [Nm]: 310 maximální rychlost [km/h]: 167 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 625 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 7,7 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

po roce a 8 měsících provozu a 93000km jsem se rozhodl doplnit informace vozu ssangyong kyron. Tato recenze vychází z mých vlastních zkušeností s jedním konkrétním vozem.

upozorňuji všechny, že auto je nespolehlivé a svým způsobem i nebezpečné. Po zapnutí 4x4 se na přístrojovce rosvítí kontrolka, ale dál jedete pouze ze zadním náhonem

dále upozorňuji (pokud máte auto nové koupené v ČR)- při jakémkoli viditelném problému se nepokoušejte s autem dojet do servisu, ale zavolejte asistenční službu. Pokud do servisu dojedete a bude to vážnější problém, hezky se na Vás usmějí, ale náhradní auto si musíte platit sami, pokud Vás dotáhnou platí ho asistenční služba (aspoň chvíli)
popis:
SUV (offroad)
motor : dvoulitr turbodiesel common rail 3. generace původem od mercedesu. špatný tah v nízkých otáčkách, citelná díra při podřazení
podvozek : rám, zadní tuhá náprava pětiprvkově zavěšená, nezávisle zavěšená přední kola
převodovka : 5 st. manuál. né moc přesné řazení. dlouhé dráhy. ne zrovna ideálněodstupňované převody. auto by sneslo 6st. převodovku. neobviklá hlavice řadící páky neergonomického tvaru (trojúhelník).
systém pohonu : standartně je poháněna zadní náprava. za jízdy do 70 km/hod lze přiřadit pohon 4x4 (elektronicky)auto nemá mezinápravový diferenciál. dále má auto teréní redukci (řadí se elektronicky za klidu při neutrálu).
výbava : automatická klima, ETC, ABS, el. okna, střešní okno, vyhřívaná zrcátka, přední sklo vyhřívané pod stěrači ...

pozor přes teréní koncepci auto není do terénu - jakýkoli problém svádí generální dovozce na nešetrné zacházéní. (např. ruční brzda nebrzdí protože se do mechanizmu dostalo bláto!!)

je to pouze velký kombík s mizernýma jízdníma vlastnostma !

Silné stránky

lehký terén (kam dokáže najet tam taky vyjede, ale nájezdové úhly nejsou nic moc)
jízda po dálnici předpisovou nebo mírně vyšší rychlostí
seznámíte se s lidmi s kterými si můžete pokecat o autech - v servisu jste častým hostem

už ten krám nemám !!!

Slabé stránky

prodejce, generální dovozce
nespolehlivost (výpis vad)
1. redukční převodovka
2. zadní brzdy
3. překlepaná (skoro) truka k chladiči
4. nefunkční přední náhon (náboje v kolech)
5. spínač pod spojkou - auto totálně nepojízdné - odtah
6. výměna řízení
7. rosení rozvodu nafty
8. zadní brzdové kotouče odešli zároveň s brzdovými destičkami
9. začala svítit kontrolka airbagu = airbag je nefunkční
10. a jako perlička nakonec - při vytahování auta z příkopy, kde skončilo kvůli nefunkčnímu přednímu náhonu, traktor auto nevytáh, pouze utrhl oko na tahání. nakonec mě vytlačilo 6 chlapů
11. šroub je strašně složitá technologie, teť mi dokonce upadl rámeček co drží SPZ
13. po té co jsem 3x upozorňoval servis na prokluz spojky (vždy bylo řečeno že je v pořádku) odešla spojka úplně
připočtu li pravidelný servis, vyjde že 11 dní jezdíte a 12 den je auto v servise

špatný zátah v nízkých otáčkách

rezerva není plnohodnotná - pokud chcete měnit rezervu a jezdíte s autem déla jak 1/2 roku a numáte jiné nářadí než originál, tak se vám to asi nepovede - konstrukci zespoda auta zajišťuje šroub, který má místo hlavy křídlovou matku, abyste ji mohli odšroubovat rukou. já jsem musel použít siky kleště střední velikosti a kdybych jezdil bez defektu déle, tak spíš ukroutím šroub než ho povolím.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

najeto 9500 km 2 měsíce v provozu - výměna redukční převodovky (vada z výroby)oprava 18 dní + 1 den diagnostika zda se nejedná o chybu elektroniky
servis Indis v Ostravě se zachoval celkem solidně a náhradní auto půjčil za výhodnou cenu
bohužel se téměř na vše čeká a je li to pouze 14 dní tak je to úspěch
servisní prohlídku + namontování krytu nádrže nestihl servis za den a trvala od pátku do pondělí
při návštěvě servisu v Praze (podezření na únik oleje mezi převodovkou a motorem) mi po prvním ohledání řekli, že u nich budu muset auto odstavit na 17 dní (než příjdou náhradní díly) naštěstí se jednalo jen o netěsnou hatičku s přívodem nafty a závadu opravily ještě týž den

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Emil Frey ČR s.r.o.
tragedie, hnus,nezájem a diletantizmus v maximální míře. doporučuji od této firmy nic nekupovat
Emil Frey ČR s.r.o. má generální zastoupení pro ČR, tak radím Ssangyong nekupovat.
po odjetí z autosalonu prodejce nezajímáte.
pokud uvažujete o koupi skuste se poptat v německu cena je o min 100 000,- k nižšší

ostatní

auto je služební a je v úpravě N1
cca 10% stráví v terénu a zbytek silnice
naprosto nutný tuning i do lehčího terénu - kryt motoru, kryt nádrže
hodnocení :
auto 4b
servis 4b
prodejce a dovozce 0b
celkem 2b

 
reklama


Další vozy značky SsangYong


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
1

v průměru 12 dní jezdíte 13 den stojíte v servise

praktičnost
2

auto s rámem a redukcí pozor - auto není do terénu !!! (vysvětlil mi to generální dovozce - jakákoli vada je způsobena jízdou v terénu)

prostornost
8

velký kufr ne úplně ideální posez pro řidiče - středový sloupek tlačí do pravé nohy ale dá se na to zvyknout. v interiéru není dostatek odkládacích prostor

jízdní vlastnosti
3

odpovídají koncepci vozu. velký kombík s mizernými jízdními vlastnostmi

jízdní komfort
6

po 11000km začínají povrzávat plasty po 35000 vržou dveře u řidiče

provozní náklady
1

vysoké po dobu záruční opravy jsem si vzhledem k přístupu prodejce musel platit náhradní vozidlo

náhradní díly
3

doplnění oplechování auta zespoda (náhrada plastů) nabídka prodejce 3ks cena více než 30000,- kč bez montáže mlhovka 900,-Kč (1ks) přední náprava 13000, spojka + setrvačník 30000,-

výkon motoru
6

vzhledem k obsahu dobrý, na váhu auta pouze průměrný

spotřeba
5

výrobcem deklarovaná spotřeba 7.7 litru se nedá dodržet reálná spotřeba po ujetí 36000km lehce pod 8,7 litrů pokud by výrobce spotřebu v technickém průkazu nepodseknul, tak objektivně na 2 tuny není velká

hlučnost motoru
8

motor je relativně dobře odhlučněn dá se srovnat s Fabií 1,9 sdi, nebo s Oplem Frontera 2,2 Di

kvalita sedadel
7

přední sedadlo by mohlo mít delší sedák v úpravě N1 se nedají zadní sedadla polohovat (pouze ve velice omezeném rozsahu)

brzdy
7

zatím jsem nemusel brzdit tak, že by nestačily ruční po 7 měsících nebrzdí prakticky vůbec a to i po opravě (údajně proto, že auto je ze spodu od bláta) zadní kotouče bylo nutno měnit, přestože zbyvalo ještě 15% destiček

zavazadlový prostor
9

velký


Více o modeluSsangYong Kyron
SsangYong Musso SsangYong Musso

Prvním terénním automobilem, který vám představíme v…

SsangYong C200: Koncepty Aero a Eco na autosalonu v Soulu SsangYong C200: Koncepty Aero a Eco na autosalonu v Soulu

Na stánku automobilky SsangYong se na autosalonu v Soulu…

 

reklama





Blesk.cz

Autobus plný dětí se srazil s kamionem! Při nehodě zahynulo nejméně 12 lidí

Autobus plný dětí se srazil s kamionem! Při nehodě…

Nejméně 12 mrtvých, včetně devíti dětí, a dalších dvacet zraněných si v neděli na východě Ruska vyžádala nehoda…

Stovky lidí se praly o jídlo a vodu: Vláda do Mosulu poslala pomoc bez vojáků

Stovky lidí se praly o jídlo a vodu: Vláda do Mosulu…

Ve východní části iráckého Mosulu v neděli vypukl chaos, když se stovky lidí vrhly na nákladní automobily s…

 

iSport.cz

Fantazie, Schick se zase trefil. Hvězdnému Hartovi zahrál na housle

Fantazie, Schick se zase trefil. Hvězdnému Hartovi…

Dvacetiletý útočník podruhé od letního příchodu ze Sparty dostal šanci v základní sestavě a stejně jako v…

Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud…

Když trenér Jaroslav Šilhavý přebíral po pěti kolech ligové sezony fotbalisty Slavie, patřilo týmu z Edenu až…

 

Reflex.cz

Česko: Ale anonymně udávat je přece normální!

Česko: Ale anonymně udávat je přece normální!

Napsal jsem dva články proti podpoře udávání spojené s Babišovou EET, a z temnoty Internetu se vynořily ty…

Budou žít Češi na Měsíci? Evropská kosmická agentura tam chce postavit vesnici

Budou žít Češi na Měsíci? Evropská kosmická agentura…

Když loni v červenci nastoupil Němec Johann-Dietrich Wörner na místo generálního ředitele Evropské kosmické…

 
 
reklama