Recenze

amaize (muž 56 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Hyundai i20 Comfort 1,2 57 KW

9,44 Uživatelé

Hodnoceno: 21× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai i20, foto 1 Hyundai i20, foto 2 Hyundai i20, foto 3 Hyundai i20, foto 4 Hyundai i20, foto 5 Hyundai i20, foto 6 Hyundai i20, foto 7 Hyundai i20, foto 8
Hyundai i20, foto 9 Hyundai i20, foto 10 Hyundai i20, foto 11 Hyundai i20, foto 12 Hyundai i20, foto 13 Hyundai i20, foto 14 Hyundai i20, foto 15 Hyundai i20, foto 16 Hyundai i20, foto 17 Hyundai i20, foto 18 Hyundai i20, foto 19 Hyundai i20, foto 20 Hyundai i20, foto 21 Hyundai i20, foto 22 Hyundai i20, foto 23 Hyundai i20, foto 24 Hyundai i20, foto 25 Hyundai i20, foto 26 Hyundai i20, foto 27 Hyundai i20, foto 28 Hyundai i20, foto 29 Hyundai i20, foto 30 Hyundai i20, foto 31 Hyundai i20, foto 32 Hyundai i20, foto 34 Hyundai i20, foto 35 Hyundai i20, foto 36 Hyundai i20, foto 37 Hyundai i20, foto 38 Hyundai i20, foto 39 Hyundai i20, foto 40 Hyundai i20, foto 41
 

Technické info

Přezdívka auta íčko Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:31300 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1248 výkon [kW]: 57 kroutící moment [Nm]: 118 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12,9 maximální rychlost [km/h]: 165 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 295 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Proč Kombi? - dle TP ,ale můžeme klidně říct takový 5-ti dveřový polo-kombi hatchback :-).
-=-Mám barvu Ice blue - modrá perleť, obsah 1,2 57 KW,ABS + EBD,
Výbava Comfort - man.klimatizace,stavěcí volant(výškově i podélně) s elektr.posilovačem řízení,výškově stavitelné sedadlo řidiče,imobilizér,centrální zamykání z DO,otáčkoměr,palubní počítač,rádio s CD a MP3+AUX,6 repro,USB,elektrika v předních oknech,elektricky vyhřívaná vnější zrcátka a zadní sklo,venkovní teploměr

-=-Airbagy - řidič a spolujezdec(vypínatelný) a pak přední boční a okenní airbagy pro přední a zadní sedadla,aktivní opěrky hlavy(přední),výškově stavitelné přední bezpeč.pásy,zadní opěrky hlavy(stavitelné),tříbodové bezpečnostní pásy vzadu,Isofix,zadní sedadlo i opěradlo dělené v 1/3,opěradla sklopná

-=-Docela objemná,osvětlená a klimatizovaná přihrádka naproti spolujezdce a dost různých přihrádek pro uložení "různých zbytečností",zavazadlový prostor dle mne dobře uspořádán,dojezdové kolo je pod prostorem a je na něm ještě přihrádka třeba pro nářadí a podobně,páté dveře se otevírají hodně vysoko a nehrozí srážka hlavou,na dno jsem přichytil gumovou siť

-=-Skla tónovaná,nárazníky,kliky a zrcátka v barvě vozu,
dodáno z plechovými disky a pneu HANKOK 175/70 R14,gumové koberečky,lékarnička,trojúhelník,vesta,základní nářadí

-=- já k vozu dokoupil : 14" lité kola Platin P54,síť do kufru,hlavici řadicí páky,pár nálepek(i20,hyundaiclub.net),zimní pneu FIRESTONE 175/70 R14 WINTERHAWK 2 84T M+S ,klíčenku hyundai,koberečky na léto,potah na volant - kůže Mária Cavallo,panoramatické vnitřní zrcátko,v rámci pojištění jsem si nechal provést pískování skel OCIS,

-=- a to je zatím vše,mimo benzínu a vody do střikovače.

-=- i když se hodně zdůrazňuje , že i20 je vyrobena v Indii , tak má zkušenost se zpracováním a a scelením tohota auta je bez problémů,nenašel jsem zatím nic co by svědčilo o nedobré a zmetkovité výrobě v Indickém závodě

Silné stránky

Takže v té kategorii aut kam patří bych uvedl to, co potěší mne :
- bezpečnostní výbava
- nízká spotřeba
- motor Kappa 1.2 57 KW živý a pohotový reagovat - tzv.jde za plynem
- u sedadel posez a držení těla , taktéž slazení řidičova sezení z nastavením volantu
- hodně prostorný vniřek , včetně místa na zadních sedadlech a to i výškově
- přehlednost a zřetelnost palubní desky , včetně počítače a středového panelu
- velice dobrý audio systém
- dobré a docela přesné řazení
- docela objemná a klimatizovaná chránka před spolujezdcem,z možností zrušení chlazení

Slabé stránky

- tvrdší podvozek při jízdách po nerovnostech - určitá hlučnost se přenáší do auta,není to ovšem nijak rušivý element a sám bych to jako slabou stránkou nenazval,ale někde jsem to napsat chtěl,no a navíc jeho tvrdost zase nedovoluje "houpání" auta jak to bylo třeba u R-Mégane

- nevím zda je to slabá stránka, ale musí se tu zmínit o tom , že i20 se dokáže pěkně ušmudlat na mokrých cestách viz.foto

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatím nebylo potřeba servis vyhledávat
4.3.2010 první garančka-proběhla v pořádku a bez problémů
4.4.2011 druhá garnačka-nic navíc v pořádku a bez závad

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Můžu říct absolutně bez problémů a na výborné úrovni
usmlouval jsem slevičku a dostal i pár "dárečků" od prodejce

Výběr a nákup i20

Tak auto jsme vybírali asi tak rok.Poslední auto renault Mégane 1,4 51 KW hatchback - po 145 ooo km už to chtělo změnu
Přicházely v úvahu : Ford Focus II, Seat Ibiza II, OPEL Corsa, Ford Fiesta II a Hyundai i20, a taky na chvíli i30.Všechny vozy jsme prošli,prohlédli a projeli.Asi bych řekl že naštěstí i20 jsme testovali jako poslední, a bylo na nás teď rozhodnout mezi Focusem, Ibizou a i20 - ta vyhrála ve výběru na plné čáře.
-=-Tady bych chtěl podotknout,že jsme si auto kupovali výhradně pro své nároky a jeho účelnost k našim potřebám,stále je plno takových co by doporučili něco jiného.Děkuji
-=-Tak v prvé řadě pro nás je velikost,se kterou se dá všude zaparkovat,má perfektní sedadla a držení těla,výborný výhled z vozu,jak přes přední sklo,tak přes boční okýnka,technické vybavení,líbivost vnitřního interiéru(černé provedení), a samozřejmě i z exteriéru.Kufr je pro nás dostatečně velký a je i dostatek místa na zadních sedadlech.Jízda v něm je pohodlná,klidná(mimo větších nerovností,ale to myslím nikdo nepřejíždí nepřiměřenou rychlostí) a příznivý klid a ticho i ve vyšších rychlostech.Žádné vrzání palubní desky ani jiných vnitřních částí,jako dveří,oken,sedadel apod.
-=-A co se týče výkonu motoru,tak i když má jen 57 KW tak nemám k němu výhrad,je pružný má dostatečný záběr i v obsazení 5 dospělýma osobama.Se spotřebou se tu nijak nechci zaobírat,ale to co udává výrobce bych asi momentálně i potvrdil.Průměrnou spotřebu uvedu asi takto : nijak jsem nejezdil na spotřebu ale spíš jsem i2-cítku zajížděl a taky proháněl většíma otáčkama,a to většinou v městském provozu,a navíc krátké tratě a více startů.Ať nepíšu za kolik průměrně jezdím,tak uvádím co jsem natankoval- 168 litrů a ujel jsem na to 2925km.
-=-Kdybych měl za ty 3 měsíce hodnotit tak hodnotím na výbornou.No ale i premiant ve škole někdy sklame,takže uvidíme po delším provozu.

 

Novinky v recenzi

30.3.2011 21:11

Po 2.roce

Má ten můj hjůndaj nalítáno 21500 km,absolvoval II.garančku v ACA (cenu poskytnu na vyžádání-aby tu zase nedráždil,že to bylo = 2800,- řádově:-) S prací servisu spokojenost
Tak nějak musím napsat po těch dvou letech "bez problému",se vším,jak motor,podvozek,řazení,kastle,hluk,interiér a podobně,ať to vydží dále ;-))
Vše funguje jak má,měnit zatím nebylo třeba vůbec nic,mimo náplní daných garančkou a filtry.
Problém jedině u dodaných pneu Hankook,tak to je slabota po ~15ooo km stojí za ho.no, a to "nedriftuju",maximálně vydrží do podzimu a "spalovny",ubývají v očích.,
Auto skutečně splňuje vše to co jsme od něj čekali a tudíž jsme spokojeni.

4.3.2010 18:46

4.3.2010 - 1.garančka

První garančka je za mnou nebo resp.za mým i20 ,vše proběhlo bez komplikací,olej SHELL+ 10W/40,filtr oleje vzduchu,filtry klimy profuk - (jsou dva) nebylo nutno měnit,kapaliny,kontrola zbytku auta včetně světel,laku,brzd,náprav.... atd.
Jak bylo auto na zvedáku tak jsem se díval na spodek - je bez koroze ani není náznak odpadávání ochranného nátěru.
Jen jsem se zamyslel při pohledu na motor,že kdyby to dostalo šikovnou "ránu" tak nějak "zespodu" tak nevím jestli by to rozchodil,zdá se mi že je hodně obnažený,žáden kryt a olejový filtr hned asi jako první - no raději nemyslet,asi to mají soudruzi z koreje promyšleno.
Cena 2476 ,- kč se vším všudy a s prací a přístupem ACA Karviná jsem spokojen

3.3.2010 18:59

Po 1. roce :

Tak první rok provozu mám z hyundai i20 za sebou a mohu konstatovat , že auto splnilo vše co jsem od něj očekával.
Ani nevím co bych zde napsal, prostě auto celý rok jezdilo,žádná porucha,problém nebo nespokojenost.
"i" dvacítka nám prostě slouží k tomu na co jsme ji chtěli,to nemyslím , že ji jen očumujeme v garáži.
Spotřebu bych shrnul do jedné věty : průměr 6,2 l/100km tvořeno 70% městským provoz a 30% rychlostky, létem to bylo 5,5 a v zimě 6,8.
Co se týče jízdních vlastností,nemám žádných výtek,má tvrdší podvozek, ale mne to nijak neirituje, reakce volantu,brzdy,topení,klimatizace,výhled z vozu,atd.,dosah na jednotlivé přístroje,ovládání a pod. bez zbytečného násilí.Funkčnost taky bez problému.
Takže první rok z hjůndajem vyšel na výbornou

18.6.2009 20:28

potah volantu

Tak jsem pořídil kůži Mária Cavallo na volant,koupeno AUTOWAK
Náměstí Jiřího z Poděbrad 2 Ostrava - Vítkovice, volant oblékl a nafotil,tak koukněte na fotky


Další vozy Hyundai i20



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

po skoro 2 letech provozu při. najetí 20100 km bez poruchy

praktičnost
10

co to je praktičnost ? něco co by i20 nezvládla ? tak to se zatím nestalo - všechny "naše" požadavky splněny

prostornost
10

vnitřní prostor usadí chlapa o 110 kg a výšce 198cm,a to vzadu i vpředu

jízdní vlastnosti
9

k tomu nenmám co dodat,prostě splnil to co jsem očekával

jízdní komfort
9

mimo tvrdší nastavení podvozku nemám výhrad

provozní náklady
10

akorát benzín a vody do ostřikovače

náhradní díly
10

nebylo třeba něco kupovat

výkon motoru
9

řekl bych že docela slušný,je třeba si jej vyzkoušet

spotřeba
10

dle minulého auta Ren.Meg 1.4 o hodně úspornější a hodně je až o 3 litry míň u i20

hlučnost motoru
9

nějaká je,ale kde není ?

kvalita sedadel
10

tak pro mou páteř jsou 100% - ty si skutečně chválím

brzdy
10

bez chyby, spolehlivé a účinné

zavazadlový prostor
10

postačující kufr i vnitřní schránky bez výtek,není to přece stěhovák


Více o modeluHyundai i20 (2008-dosud)
Další sexy WRC, tentokrát Hyundai i20 Další sexy WRC, tentokrát Hyundai i20

Hyundai mezi premiéry letošního pařížského autosalonu…

Hyundai Elantra 1.6 GL - zapomeňte na Lantru! (10/2001) Hyundai Elantra 1.6 GL - zapomeňte na Lantru! (10/2001)

Dílenské zpracování se opět zlepšilo, cena je…

 






Blesk.cz

V centru Prahy nejezdí tramvaje: Na vině je zlomená kolej

V centru Prahy nejezdí tramvaje: Na vině je zlomená kolej

Zlomená kolej zastavila tramvaje v centru Prahy. Byl přerušen provoz linek 12, 15, 20, 22 a 23 v úseku Újezd -…

Kondomy vyměnili za HIV, syfilis a kapavku: Mezi Čechy bují sexuální choroby

Kondomy vyměnili za HIV, syfilis a kapavku: Mezi…

V Česku v posledních letech přibývá nemocných se sexuálně nakažlivými chorobami. Lékaři registrují nárůst počtu…

 

iSport.cz

Komplikace pro Beneše! Neprošel zdravotní prohlídkou v maďarské lize

Komplikace pro Beneše! Neprošel zdravotní prohlídkou…

Úvod v novém klubu Vasas Budapešť se bývalé opoře Jablonce Vítu Benešovi zkomplikoval. Přestože 28letého stopera…

Ještě jedna hvězda pro Slavii? V Edenu stáli o Adebayora, ale nakonec couvli

Ještě jedna hvězda pro Slavii? V Edenu stáli o…

Danny, Halil Altintop a Ruslan Rotan. Seznam renomovaných posil Slavie ještě nemusel být u konce. Podle…

 

Reflex.cz

Komunisté jako obvykle: Filip, Kováčik a lži

Komunisté jako obvykle: Filip, Kováčik a lži

Nevědomý agent StB, předseda komunistů mazaný Filip, přišel s odhalením, že Milada Horáková podala přihlášku do…

Američané mají novou zázračnou zbraň – laser zničí z vrtulníku nepřítele ve vzduchu i na zemi

Američané mají novou zázračnou zbraň – laser zničí z…

Lasery, které sestřelují různé cíle, už nejsou jenom výsadou napínavých filmů a sci-fi knih. Americká armáda…