Recenze

Wacko (muž 30 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Renault

9.72 Uživatelé

Hodnoceno: 19× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault , foto 1 Renault , foto 2 Renault , foto 3 Renault , foto 4 Renault , foto 5 Renault , foto 6 Renault , foto 7 Renault , foto 8
Renault , foto 9 Renault , foto 10 Renault , foto 11 Renault , foto 12 Renault , foto 13 Renault , foto 14 Renault , foto 15 Renault , foto 16 Renault , foto 17 Renault , foto 18 Renault , foto 19 Renault , foto 20 Renault , foto 21 Renault , foto 22 Renault , foto 23 Renault , foto 24 Renault , foto 25 Renault , foto 26 Renault , foto 27 Renault , foto 28 Renault , foto 29 Renault , foto 30 Renault , foto 31 Renault , foto 32 Renault , foto 33 Renault , foto 34 Renault , foto 35 Renault , foto 36 Renault , foto 37 Renault , foto 38 Renault , foto 39 Renault , foto 40 Renault , foto 41 Renault , foto 42 Renault , foto 43 Renault , foto 44 Renault , foto 45 Renault , foto 46 Renault , foto 47 Renault , foto 48 Renault , foto 49 Renault , foto 50 Renault , foto 51 Renault , foto 52 Renault , foto 53 Renault , foto 54 Renault , foto 55 Renault , foto 56 Renault , foto 57 Renault , foto 58 Renault , foto 59 Renault , foto 60 Renault , foto 61 Renault , foto 62 Renault , foto 63 Renault , foto 64 Renault , foto 65 Renault , foto 66 Renault , foto 67 Renault , foto 68 Renault , foto 69 Renault , foto 70 Renault , foto 71 Renault , foto 72 Renault , foto 73 Renault , foto 74 Renault , foto 75 Renault , foto 76 Renault , foto 77 Renault , foto 78 Renault , foto 79 Renault , foto 80 Renault , foto 81 Renault , foto 82 Renault , foto 83 Renault , foto 84 Renault , foto 85 Renault , foto 86
 

Technické info

Přezdívka auta Renda Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:210000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1870 výkon [kW]: 79 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 410 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Nejprve napíší něco o historii Scéniců:

Dovolím si na začátek říct, že je pro mě Renault Scénic opravdovým rodinným vozem, vystihujícím smysl kategorie MPV. Nehraje si na závodníka, nabízí tradiční dávku francouzského pohodlí, jednoduchou ovladatelnost a až neuvěřitelnou prostornost. Během několika minut poznáte, že je vytvořen s maximálním důvtipem, hlavně pro rodinu. Má originální design a geniální interiér, který umožňuje nejrůznější úpravy a vyniká velkým vnitřním prostorem.

První generace Scénicu byla vyráběna mezi lety 1997 – 2003 s nabídkou 3 motorů – benzinových 1,6 a 2,0 litru a dieslovým 1,9 DTI (95 koňských sil). Ten byl v únoru 1998 vylepšen na 100 koňských sil. V květnu téhož roku se stal standardní výbavou systém ABS.

V srpnu 1999 se Scénic dočkal faceliftu z nichž za zmínku stojí nový styl předních světlometů s integrovanými blinkry. Motory byly dodávany benzinové – 1,4 16V (95 koní), 1,6 16V (110 koní), 1,8 16V (120 koní) a 2,0 16V DOHC (140 koní).

V lednu 2000 byla představena verze 4×4 (tedy s náhonem všech kol), která se objevila v nabídkách v prosinci 2002 pod označením RX4.
Od dubna 2000 je nabízen dieslový motor common rail s přímým vstřikováním a výkonem 105 koní do všech modelů.
Od roku 2001 jsou dodávany nové dieslové motory DTI (80 koní) a DCI (105 koní).

TAK A NYNÍ PŘÍMO K NAŠEMU VOZU :-)

JAK SME SE KE SCENICOVI DOSTALI : --------------------------------

Snad u toho neusnete :-D
Jak začít...Asi předchůdcem.Před Renaultem sme měli Škodu Felicii Combi GLX a už to chtělo něco nového. Ne,že by snad dosluhovala,jezdila pořád skvěle,ale už to chtělo prostě změnu. Máma už chtěla něco většího a bezpečnějšího . To chtěl i táta. Jenom já si chtěl Feldu nechat :-D . Tátův kolega zrovna prodával svou Felicii a jelikož oba byli názoru,že nemá cenu kupovat další auta pro sebe,že koupí jedno na půl a když bude potřeba tak is ho půjčí jeden nebo druhý. Auto také budou využívat někdy na práci . Takže to chtělo něco většího než je Felicie. Kolegovi bylo celkem jedno co to bude za auto,hlavně když bude z čech a na naftu. Takže sme s tátou vybírali. Volba padla na Zafiru,Scenica,Octavii combi a nebo Galaxy. Po zkouknutí těchto modelů v bazarech nám nejvýhodnější přišel Scenic. Tehdy jich zase tolik nejezdilo a cenově byl dostupnější. Né,že by octávie byla drahá,ale skoro každá byla na benzín,takže sme se na Octávii vykašlali. V AAAauto sme si domluvili zkušební jízdu s modrým Scenicem. Po půlhodině k nám dorazil zaměstanenc,že můžeme vyrazit. Jeli sme asi tak 40 a táta nevědel ,že Scenic má citlivé brzdy ( oproti Felicii velký rozdíl ) a když sme brzdili na křižovatce,zaměstnanec málem vyletěl čelním oknem. Naštěstí se zkušební jízda oběšla bez újmy na zdraví. Jinak jízda se nám velmi líbila a byli sme rozhodnuti,že si jej vemem. V čekárně sme čekali 3 hodiny a pak když sme stále nebyli na řadě,vykašlali sme se na to a že se tam zastavíme přístí týden. Den poté sme jeli na cahlupu přes Zličín a kdo to tam zná,ví že u Metropole je prodej Renaultů. Zastavili sme se tam ,zda něco nemají. Bohužel měli zavřeno ,tak tam taťka jel další týden se zeptat a řekli nám , že dieslák je tam jen jeden volný,ale není připraven k prodeji,že nám jej rezervují a za týden že se tam máme stavit. Tak se také stalo. Stál tam přimo ve prostřed stříbrnomodrý Scenic a byl to rezervovaný diesel,tak sme si říkali že je to ten náš. Cestou k němu sme prošli kolem jednoho tmavě šedého a také byl rezervovaný ,ale nebylo tam jetli je to diesel,tak sme mu nevěnovali pozornost. Další týden tam jel taťka se domluvit,že by jej vzal.Když zjistil že tamten diesel není pro nás,ale že náš je ten šedý bylo to docela překvapení. Byl se na něj tedy podívat i kolega líbil se mu.Nám taky,tak sme si ho koupili :-)
P.S.-tohoto Renaulta měl pán,který se tam jel akorát podívat na nového Scenica a rovnou si ho odvezl a toho tam nechal.je z roku 2002 .

EXTERIER: --------------------------------------------------------

Karoserie :
Každý kdo denně jezdí autem,určitě potká nějakého toho Scenica,takže ví jak vypadá. Ale dříve jich jezdilo více,ale možná se mi to jen zdá. Můj názor na Scenica je,že není liniemi přehnaný,jako modernější Renaulti a to se mi na něm líbí. Je to MPV jak má být. Na autě není žádná tununigová úprava a ani nebude :-)

Lak:
Tato šedočerná se nevidí tak často a to se mi také líbí. Je to tmavě šedá,ale záleží na uhlu pohledu. Někdy vypadá světle a někdy zase černě :-)
Bohužel auto už obdrželo pár škrábanců. Na kapotě je důlek od kamínku,pravý blatník je trošku odřený,oboje zadní dveře mají pár škrábanců,na levém zadním blatníku je důlek a zadní nárazník má ve spodu malou odřeninu.

Kola:
Přes léto jezdí na originálních discích 15" . Myslím,že se dávali pouze na Scenici. Pneumatiky jsou dvě sezony staré,takže vzorek je ještě dobrý. Na zimu má plecháče s neoriginálními poklicemi.Pneumatiky KLEBER sme dostali k autu.

INTERIER : -------------------------------------------------------

V autě je mnoho místa jak na nohy,tak i na hlavu. Také se do něj bezproblému vejde náklad větších rozměrů.

-Z pohledu řidiče

Tříramenný klasický volant je příjemný a dobře se drží. Budíky jsou přehledné a palubní počítač je umístěn dobře,přímo ve prostřed . O výplň dveří se dá dobře opřít ruka při řízení,stejně tak jako o loketní opěrku mezi sedadly. Z auta je dobrý výhled jak před sebe,tak i za sebe,jelikož zrcátka se dají výborně štelovat. Ovládání pod volantem je skvělá věc. Jediné co by mi jako řidiči vadilo je řazení zpatečky.Musí se vytáhnout kolečko pod pákou a zařadit tak na místo 1. Ale prý jde o zvyk.

-Z pohledu spolujezdce

Sedadla v předu jsou velmi příjemná a místa pro nohy je habaděj. Sedadla vzadu jsou oproti předním tvrdší a užší a na delší vzdálenosti mi nevyhovují. Palubní deska je složena z trdších a měkčených plastů. Z plastových přihrádech ve výplni dveří se loupe nějaká vrstva a nepůsobí to nejhezčeji. Přihrádky v palubce jsou vcelku malé,ale na mobil,žvýkačky a brýle postačí .


HODNOCENÍ : ------------------------------------------------------

Svůj účel rodinného auta splňuje na výbornou ,jelikož uveze skoro vše a delší trasy mu nedělají problém. Na dálnici se dokáže parádně rozjet a hrboly mu snad ani nevadí. Bohužel ale musím dát celkovou spokojenost 9 a ne deset,jelikož po výměně převodovky už tolik netáhne a je celkově trochu slabší. Ale i tak na něj nedám dopustit ;-)

Silné stránky

+Motor (1.9 DCi)
+Výdrž
+Pohodlí
+Moc nežere
+Výbava
+Brzdy (kotouče vpředu i vzadu)
+Prostor na nohy
+Vyhřívané sklo
+Mnoho přihrádek na odkládání věcí
+Klimatizovaná přihrádka u řadící páky
+Pásy
+Ovládání rádia pod volantem

Slabé stránky

-Vcelku malý zavazadlový prostor
-Úzká zadní sedadla
-Z přihrádek ve dveřích se loupe vrstva laku
-Auto od výměny převodovky méně táhne

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Opravy nebyly moc potřeba,jen jednou asi rok po koupi bylo něco s poloosama,ale nic vážného. A před vánocemi se rozbyla převodovka , oprava vyšla na 16000.... A od té doby docela zlobí :-(

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Trvalo přes týden než nám jej prodali a při první závadě tvrdili,že auto není koupeno od nic a že nám jej neopraví. Jinak při prodeji byli všichni střícní a milý..No ještě aby ne :-D

 

Novinky v recenzi

25.3.2011 12:32

Poslední fotky z nehody

Tak dneska se mi do rukou dostaly ještě nějaké ty fotky z nehody, takže jsem je sem ihned vložil - samozřejmě jen nějaký výběr, ne všechny. Renault už je na hřbitově automobilů.

22.3.2011 13:44

Prodáno

Dnes bylo vozidlo v dražbě prodáno za 15000 na ND. To jest vše k tomuto vozu. :)

25.2.2011 18:38

NA PRODEJ ! ! !

Auto je na prodej ! ! ! Pokud máte zájem o automobil,napište prosím na mail : ondraho11@atlas.cz. Cena není stanovená,záleží na Vaší nabídce. Na motoru jsou udělané nově rozvody za 12000,- .

19.2.2011 17:57

nehoda

Dne 13.2.2011 došlo k dopravní nehodě,které se "zúčastnil" náš Renault. Bohužel byl trefen tak,jak je zřejmé na fotkách ( bude jich víc ). Náraz byl v rychlosti cca 50km/h. Kolo je vyvrávené a kastle trochu hnutá. V rodinném kruhu se došlo k závěru,že nemá cenu dál Renaulta opravovat a koupí se jiné. Renault stojí bez hnutí a od pohledu bez života na firemním dvoře...

18.2.2010 21:41

Auto dnesak chytlo zase až na 3 pokus...:-(

16.2.2010 18:34

Auto nastartovalo až na 3 pokus a nešlo zmáčknout plynový pedál...Odpoledne to naštěstí už šlo,takže to bylo nejspíš zamrzlé :-)


Přidat názorDiskuse: Renault

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Renault



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Auto nás nikdy nenechalo ve štychu,ale teď často zlobí....

praktičnost
8

Auto je velké,ale má vcelku malý zavazadlový prostor,to je jediná nevýhoda

prostornost
9

....až na kufr a zadní sedadla ....

jízdní vlastnosti
10

Tady si není na co stěžovat :-)

jízdní komfort
9
provozní náklady
9
náhradní díly
6

To je docela problém,jsou dost drahé a na vrakovišti na tento model moc nemají

výkon motoru
10
spotřeba
9
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
8

Přední jsou tak akorát,ale zadní jsou docela úzké a tvrdší

brzdy
9

Brzdy má až moc citlivé,ale i na to se dá zvyknout

zavazadlový prostor
5

jak jsem říkal,je v celku malý






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…