BMW řada 3 (2012)
25.7.2013Zdravím všetkých pri recenzii na BMW 320xd. Ako som sa k tomuto autu dostal? Už ako malého ma rodičia vodili za ruku po parkovisku, kde som vraj…
BMW řada 3 (Vranis)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Vranis 29.10.13 06:04
« Re: Pekná recenzia,
Dikes,cez vikend ju planujem doplnit o nejake nove poznatky, predsa len od kedy som ju pisal, prvotne nadsenie trochu odpadlo a na niektore veci sa viem pozriez z vacsim nadhladom:) inac tvoja recenzia na sedmicku je taktiez perfektna (raz som sa viezol v 750i a bol to naozaj zazitok)az sa divim, ze nie j v top 10 :-O -
šmoula nešika 07.10.13 18:18
« Re: Re: Re: Re: Bávo
Zkušenost, kterou jsem zahlédl na AUTOsme...
„BMW NIKDY VIAC!!!
Aj ked trochu off topic, ale aj tak...Kupoval som si BMW, ako premiovu znacku, lebo som chcel mat dobre auto a pokoj od servisov aspon na par rokov. Smozrejme nepocitam servisne prehliadky, vymenu oleja atd. Nemam 20r a nekupoval som 10rocny jazdeny srot(pojazdnu truhlu pre teenagerov) za 5000, ale vzal som predvadzacie auto 320d za vyse 20 000 z autorizovanej predajne!!! Po mesiaci mi po ceste do Chorvatska odisiel motor. V Madarsku..Vraj vstreky, turbo a este neviem co, nie som mechanik. Tam boli v BMW servise maximalne ochotni a mechanik mi len tak medzi recou povedal, ze ak BMW, tak jedine benzin. Nasledovali natahovacky so zarukou, nakoniec som vsetko zaplatil so svojho cca 1300Eur. Po 4mesiacoch odisiel palubny pocitac...svietili mi vsetky kontrolky v aute ako na Times Square, nefungovalo ABS...nic. Zase servis atd atd...potom kardan, po dvoch dnoch mi vystavilo baterku aj ked auto stalo, skoro vsetko som musel zaplatit sam...Nakoniec som to predal degesom v AAA Auto, aj ked som prerobil asi 7000 za rok, som rad ze som sa toho zbavil. Teraz mam uz 3rok Hondu Civic a maximalna spokojnost..samozrejme benzin, lebo turbo diesle uz nechcem ani vidiet.“
Taky mimo problémů s motorem i závady, patrně typické pro první kusy a předváděčky. -
Schuchy 19.09.13 11:19
« Start/Stop system
Pekne auticko, fajn recenzia, skoda toho diesla a 4x4, ale chapem dovody. Viem co je to v zime mat obcas problemy a so zadnym nahonom sa niekam dostat :).
A co sa tyka Start/Stop systemu, kedze vela ludi nadavalo, ze sa im to stale zapina, je mozne dat priamo v BMW zmenit jeho aktivaciu a to bud, ze po starte (a mozno aj zmene rezimu) bude stale vypnuty a stlacenim sa aktivuje alebo, ze si bude pamatat predosly stav.
Vela stastnych km prajem. :yes: -
Dieselpower525 14.09.13 21:16
« F30 :-)
Asi nikdy nezabudnem, ako som sa tešil na to auto, kým sa dostalo po premiére do našich salónov. Keď som ho prvýkrát zbadal v Regnum-bavaria v Prešove, nebol som vôbec sklamaný, dizajn sa podaril, auto vyzeralo ako na obrázku , tak v skutočnosti. Jedna vec , ktorá ma omrzela, bol vnútorný priestor ktorý sa podľa mňa oproti E90 nezmenil. Mali sme veľký zálusk presne na F30 320d 8 stupňový automat ZF, no priestorovo nám do rodiny auto nevyhovovalo nakoľko meriam 195 cm a som strednej postavy a môj otec má 150 kilogramov a je tiež vysoký. Je to super auto, zatiaľ v triede nemá konkurenta ( možno keby nový IS dostal dobrý diesel ) Blahoželám ! :-) veľmi sa mi páči aj farba :-) BiG LiKE -
šmoula nešika 05.09.13 16:16
« Re: Re: Re: Bávo
Uff. Měl jsi vidět, jak jsem se tvářil, když jsem stál u toho regálu. Nemám vůbec dobré zprávy. Ale při vší bídě budiž kladem, že už máš novější, modifikovanou verzi.
Svět motorů zmiňuje případ čtenáře, který ke svým jízdám po Evropě dlouhá léta užíval bez větších problémů dieselové bavoráky. Jednoho dne se však při jízdě po dálnici začalo z motoru ozývat hlasité chrastění. Proto vůz zastavil a odtáhl to nejbližšího servisu. To ještě netušil, že mu auto vrátí s účtem na 11 000 Euro. Po tomhle zážitku prý komplet přehodnotil své mínění o BMW.
Jak je to jen možné, že se z na pohled banální závady vyklubala generálka motoru? Dnešní zvrácené „eko“ myšlení už zmrvilo spoustu skvělých motorů, zde je ovšem vliv na fatální nespolehlivost spíše nepřímý. Moderní diesel ověšený milióny turbodmychadel a elektronických škrticích klapek, propojený s komplikovanou převodovkou a horou jiné elektroniky, spletené s hromadami řídících jednotek, totiž vůz neúměrně zatěžuje, leč na místo zjednodušení a odlehčení všeho toho méně důležitého se výrobci dali cestou odtučňování samotných motorů, což je dle mého názoru úplně špatně. Člověk nemusí mít několik titulů z ČVUT, aby mu bylo jasné, že náhrada dobře se vyhřívající litiny nebo robustních vložek hliníkem, tlustým mezi jednotlivými válci jen 7 mm, dobře nedopadne. Ano, jen 7 mm hliníku od sebe odděluje rozžhavené spalovací komory, nevěřil jsem svým očím, ale přiložená fotka to dokazovala. Jen těžko uvěřitelné jsou i závady rozvodů, které by v podobě řetězu blbnout neměly, tuplem na těžko přístupné straně u setrvačníku. Opak je pravdou - řetěz se umí přetrhnout, vodící lišty se odírají a praskají. Vačkovou hřídel drží chatrný rám a maximálně zmenšený motor se při kolapsu snadno speče. Poddimenzovaný blok zase praská a nerovnoměrně se zahřívá. A převrtat jej by nejspíš pomohlo a šikovný mechanik by to zvládl za několikátinu opravy bloku, kdyby na to ovšem zbylo místo... ERG zase likviduje sání. Klasikou jsou pak vstřikovače a čerpadla EfficientDynamics, které odcházejí zcela pravidelně, v případě vážnějšího problému se může podělat cokoli. Jako v případě jmenovaného (bývalého) majitele, který platil navíc ventily, spojku, dvouhmotový setrvačník a já už ani nevím co ještě. Ročníky 2011- už na tom mají být o mnoho lépe, oprávněnost tvrzení ukáže čas. Samozřejmě záleží na motorizaci, z čehož jsem vypochopil, že 320d bude zlatou střední cestou.
Takže tak. Možná jsem něco zkomolil, studoval jsem to včera asi 10 minut, 100 %ní váhu tomu proto nedávej. Přesto to ber jako takové malé varování, že se v případě BMW (které bych společně s alfou zařadil mezi nejlepší motoráře, i když to asi s ohledem na poslední výtvory budu muset přehodnotit) nemáš nechat ničím překvapit.
-
šmoula nešika 03.09.13 13:18
« Re: Re: Bávo
Řidiči, kteří rozumí automobilové technice jak koza petrželi, nebo ti, co kroutí volanty služebáků malých firem a všechno si nechávají proplácet, jsou v tomhle ohledu hrozní. BMW se těší dobré pověsti a spolehlivost se u nich bohužel moc neřeší. Jsou bavoráky, které se mi líbí a které bych rád vlastnil, ale u nového nebo nadčasově navrženého člověk akorát tak schytá pohledy, kde na to vzal, u ojetého bych se bál, že s ním jezdil nějaký dement. Takže většina inteligentních lidích odjíždí z bazaru v BMW jako kombíku. -
šmoula nešika 03.09.13 13:07
« Re: Re: Bávo
No jó no, jsi vlastně Slovák... Ale viděl bych to stejně jako u mnoha ostatních motorů, kde ve snaze o ušetření hmotnosti odlehčili blok (benziny) nebo nahradili litinu hliníkem (diesely, což platí právě zde). Takže bych na tvém místě olej čas od času nedolíval, ale rovnou měnil, abys zabránil odírání stěn válců karbonem, a před nebo po nějaké té svižnější jízdě nechal motor běžet, aby se ten hliník rovnoměrně prohřál. Když budu mít cestu okolo regálu, kde časák bude, tak se určitě mrknu, a kdyby těch bolístek bylo víc, tak dám určitě vědět. :-)
Vzhladom k nasmu debilnemu systemu ECV, kde sa cisla vydavaju v poradi, nebol problem vymedzit okruh okresov, ktore mohli na tento novy model (facelift / generaciu?) 3er dat seriu DE: BL, SC, PK, KS a MT. www.skp.sk ti prezradi, ze jedine SC490DE pasuje - poisteny typ auta je BMW.
Takze viac pozornosti na webe aj na cestach.