Škoda Yeti (2010)
31.3.2010Jakmile jsem byl držitelem řidičského oprávnění na skupinu B, začala se rýsovat představa o nějakém vozítku, které by mě mohlo dopravit z místa A do…
Škoda Yeti (Vojtěchíno)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
otas2 17.10.10 21:11
« Re: Dodací lhůta
Zdravím moc. Pekna recenze :yes: Přatelé, taky na jednoho čekám. objednal jsem 13.9. a do vyroby se dostane prý první týden v prosinci :no:
Než vyřidim placeni, než ji dovezou atd atd. :-(
tzn. na yetine uvažu mašli a cestou domu zacouvam pod nejaky vanoční strom na náměstí ;-\ -
ironlionzion 03.09.10 10:10
« Re: Re: Výborná recenze
Dík za odpověď, je to jak říkáš, když jsem si poprvé sednul do Yetiho tak mě to přesvědčilo, kvalita jak ve VW a hlavně pocit pohody daný prostorem a vyšším posedem. Taky se mi líbilo, že z pozice řidiče vidím na kapotu. Grande Punto nemá dost dobře vyřešenou viditelnost zevnitř kvůli malým trojúhelníkovým oknům v A sloupcích a zvyšující se zádě, prostě daň za design. V Yetim se mi moc líbil ničím nerušený pohled zevnitř - to prosklení je paráda. Co mě ještě dostalo byla variabilita zadních sedadel a celkově řešení kufru - jak velikost tak vstupní otvor všechno sedlo přesně do mých potřeb. Navíc ze zkušenosti s Puntem vím, že potřebuji velký vstupní otvor a Yety to splňuje. K pochopení ovládání zadních sedaček mi stačila vlastní intuice, hned jsem věděl co zmáčknout a ono to fungovalo, rychle pohodnlně a prakticky. Fakt supr auto za tu cenu, už se na něj moc těším. Pak přidám recenzi. -
Vojtěchíno 03.09.10 09:53
« Re: Výborná recenze
Ahoj,
mockrát děkuji za slova chvály, moc si jich cením.
Jsem i rád, že uživatelů Yetíka zde pomalinku, ale jistě přibývá, pokud ti mohu doporučit výbavu, myslím, že Active v pohodě bude stačit, závisí ale na tvých požadavcích, co by auto vše mělo mít a co by muselo umět - každý máme jiné nároky :-)
Pokud bych před sebe měl postavit základního Golfa a Yetiho a pro porovnání i Octavii, i dnes bych se jednoznačně bez rozmyslu rozhodl pro Yetíka.
Autíčko je to moc povedený a vesměs bych ho hodnotil tvými slovy. Hlavní věc, kterou si Yeti získal třeba mě byla kvalita provedení jak exteriéru, tak interiéru a ten obzvláště - bude to znít foturisticky, ale místy je Yeti pohodlným vozítkem jako konkurent Škoda Superb - základy z Octavie jsou znát a Yeti na této platformě je velmi dobře zkonstruován. Prosvětlenost vozu, přehlednost přístrojů, rozmístění ovladačů různých spotřebičů je uděláno prakticky, avšak se myslelo i na to, aby se člověk v autě cítil jako v SUV - viz kaplička s mohutnými tubusy, které mají i jednu výhodu (spolujezdec mi na ně nevidí a tudíž mi nemůže "kecat" do toho, kolik jedu atd.... :-D), mohutná přístrojovka a spousta dalších detailů.
Yeti u mě vítězí i po půl roce od pořízení, jak jsem několikrát zmínil, po takovémto typu auta jsem vždy toužil a když jsem si přebíral klíčky, tak se mi splnil jeden z mých snů - mít auto na pořádné úrovni hýřící bezpečností, spolehlivostí a mohutností.
Vždycky jsem měl v lásce řízení auta, hodně jsem u toho relaxoval, ale za časů Felicie mi ročně naskočilo cca 7 000 ujetých km, po půl roce s Yetim mám už najeto 7 600 km - myslím, že to hovoří samo za sebe, jak si mě Yetík získal :-) -
Vojtěchíno 03.09.10 09:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zakrytování motoru
Zdravím, omlouvám se za menší mlčenlivost, poslední dobou krapet nestíhám a pořád někde lítám.
Jakmile bude chvilka, určitě se dostanu i k tomu, abych zde fotku doplnil - přiznám se, že tento detail jsem ještě nefotil, takže ho nemám k dispozici - jakmile ale bude chvilka, určitě ho sem doplním :-) -
ironlionzion 02.09.10 15:33
« Výborná recenze
Pěkné počtení, díky za recenzi. Yeti mě taky zaujal a s největší pravděpodobností to bude naše další rodinné auto po Grande Puntu, které už hlavně kvůli 3 dveřím a malému dítěti prostorově nevyhovuje. Dokonce uvažuji o stejné výbavě jakou máš ty, tj. Active + pár drobností jako loketní opěrka. Uvažoval jsem ještě o základním Golfu ale když jsem se naživo seznámil s Yetim tak Yeti u mě vítězí. Pocit velkého auta, variability, robustnosti a prostoru je v jeho prospěch. Hodně šťastných km. -
Vojtěchíno 26.08.10 06:49
« Re: Léto s Yetim...
Ahojda, mockrát děkuji za pochvalu, od tak zkušeného uživatele na mojeauto.cz si jí cením dvojnásob :-)
Léto bylo opravdu super, osobně řeknu jen jednu větu, která Yetiho v mém pohledu vystihuje: kudy chodím, tudy chválím :-)
Měj se !! :-) -
Vojtěchíno 10.07.10 22:56
« Re: Středové kroužky
Nazdar Jerry,
osobně se musím přiznat, že jsem cca 2 týdny taky jezdil bez středových kroužků, jelikož jsou kola neoriginál od Škodovky, měl jsem stejné příznaky. Poté jsem je na auto hnedka na radu kamaráda dodával ( hliníková kola mám poprvé, na Felicii jsem měl klasiku plechy a tohle auto jsem chtěl krapet víc vyšperkovat k světu) :-)
KOla poté ještě vibrovala, ale samozřejmě daleko méně, ale to už byl problém vyvážení :-)
O podložkách vůbec osobně neuvažuji, Yetík je díky kolům 225/50 R17 a díky rozšířeným blatníkům již z výroby sám o sobě mohutný auto, kola 215/60 R16 na tom vypadaly krapet komicky, takže z hlediska optimalizace, aby se oko potěšilo já mám osobně na autě uděláno maximum >:D
Samozřejmě, je to věc každého, stejně tak i design hliníků na auto. za dobu, co Yetík má tohle obutí co má jsem se setkal se 70% kladnými ohlasy, zbytek by na SUV házel hrubší kola, ne paprsky, ale jak íkám, je to věc vkusu, já osobně ujíždím na paprscích :-)
Měj se a díky za příspěvek :-) -
Jerry XXL 10.07.10 01:47
« Středové kroužky
Ahoj ja si kupoval neoriginál kola na mého Tigouše a chyběli mi ze začátku středové kroužky takže jsem jezdil 2 tydny bez nich a musel jsem si je objedna . Bez těch kroušků je to hrůza - když jedeě po dálnici a není auto v tahu tak se kola šíleně rozvibruji . Nebylo to prostě ono bal jsem se jelikož jsem nevěděl čím to je . Těd už je vše v pořádku až na to že na příští sezonu koupím Podložky asi 10mm a delší šrouby zdá se mi že je mám moc zalezle ty kola že by mohli byt vice venku . >:-[] -
Mikesus 28.06.10 23:26
« Re: Re: Re: Re: Ufff....
To nemám ověřený, protože nejsem technik. Takže raději uberu nějakou tu dobrou vlastnost, než abych něco přidával. Pokud to je tak jak říkáš, je to jen dobře pro yetíka. Je pravda, že jsem ještě neměl problém s protočením kol na suchu/mokru i při razantním startu. -
"-- skrytý --" 03.06.10 23:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ufff....
No to ne - u 1.0 je po 45° už spojka plně uzamčena. Přenos na zadní nápravu se realizuje už po 6° "prokluzu" a přítlak vzrůstá lineárně. Když nezabereš na plnej plyn, tak stačí klidně 10°. Neni to jenom uzamknout/odemknout. V zatáčkách máš zadek připojenej taky, akorát tam elektronika reguluje menčí přítlak než při jízdě rovně.
Viděl jsme někde nějaký test jak testovali Yetiho dvoukolku a náhodou se prý celkem dobře vyhrabal díky dobré elektronice .... :yes: