Recenze

Vikas (muž 37 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Opel Signum 1.9 CDTi

9.77 Uživatelé

Hodnoceno: 34× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Opel Signum, foto 1 Opel Signum, foto 2 Opel Signum, foto 3 Opel Signum, foto 4 Opel Signum, foto 5 Opel Signum, foto 6 Opel Signum, foto 7 Opel Signum, foto 8
Opel Signum, foto 8 Opel Signum, foto 9 Opel Signum, foto 10 Opel Signum, foto 11 Opel Signum, foto 12 Opel Signum, foto 13 Opel Signum, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Signum Rok výroby 2005 Koupeno nové najeto [km]:70200 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1910 výkon [kW]: 110 / 132 * kroutící moment [Nm]: 320 / 400 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.6 / 9.3 * maximální rychlost [km/h]: 210 / 220 * počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 / 17 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.8 / 6.8 *

Popis vozu

Zdravím všechny. Rozhodl jsem se přidat tady auto, které tu ještě není a na silnici ho potkáte hodně, ale vážně hodně málo. Není zatím moje(vlastní ho můj táta), ale jelikož se nyní poohlíží po jiném autě(nejspíše po Dodgi Nitro), vypadá to docela nadějně, že mi auto zůstane. Jedná se o Opel Signum 1.9 CDTi s čipem přibližně na 180 koní. Je super, že dokázali z takovýho objemu vymáčknout tolik síly(kam se hrabou oktávky s 66kw i když musím uznat že se dělaly i 96kw což je pořád nic, i audiny se svojema dvoulitrama co maj 103 kw se můžou jít vycpat).Škoda jen že doposud nejsilnější diesel 3,0 CDTi má jen 177 koní, to máme navíc 27 koní a objem vyšší o 1,1 litru a to je fakt nepoměr. Nová Insignia s dieselem 2,9 CDTi s 250-ti koňma...to už bude stát zato. Dříve jsem se na Signuma nesměl málem ani podívat, natož se v něm sám projet:D, ale teď když má zálusk na Nitro, je všechno jinak:).První auto co si táta od Opelu koupil byla v roce 1997 Vectra B 2.5 a od té doby jsme měli už jen Opely- ve výčtu Vectra, Agila, Corsa C, Combo, Signum, Corsa D, Astra Classic, Vivaro(všechny firemní). Signuma si táta koupil po osmi letech s vectrou, jako tenkrát a až do teď vlajkovou loď Opelu.Já jsem do teď jezdil(a estě většinou zatím jezdím) s Opelem Corsou 1,7 DTi s 55kW, není to nejhorší, pokud človek nezapne klimatizaci- to jde okmažitě poznat kolik kW si klima bere- ale každý přesednutí do Signuma mi bralo dech. Hrozně moc se těším na den, kdy s ním budu moct bezproblému kam chci a budu mit k dispozici všechny vychytávky od automatické klimatizace po AFL světla, ledničku v travelboxu, prostor kterej auto stýtá a hlavně motor, se kterým nebudu muset vypočítávat, jestli předjet stihnu nebo ne. To si pak v klidu sednu za volant s návodem k obsluze dvakrát tak tlustým, než má Corsa a budu si číst a učit se všechny věci, to tohle auto umí. Postupem času sem budu všechny poznatky přidávat:)

Nemá cenu jsem ani rozepisovat výbavu, protože tohle auto má krom parkovacího asistentu, vyhřívaných sedadel a kůže snad skoro všechno, co mít může

Silné stránky

Jednoznačně motor, chová se skoro jako benzín, nechá se vytáčet krásně až do omezovače(škoda jen že začíná uz v pěti tisících). Chciptuning díky nárůstu 30 koní a 80Nm jde poznat. Sešlápnout plyn na jedničku nemá moc cenu, jen protočíte kola, zato dvojka ta tahá bez hrabání jako čert a každá další rychlost to samý. Jen rozjedy jsou hrozně težkopádný motor pod 1500 otáček nemá vůbec sílu, takže na rozjezd to chce víc plynu. Hrozně srandovní je turboefekt, kdy zhruba do 1800ot motor dělá jakože nic, jenže pak vás zarazí do sedačky takovou silou, že moje kamarádka se zmohla jen na TY VOLE TY VOLE:D další skvělou věcí je podvozek letní pneu 215, zimní 225 a věci jako IDS a podobně zaručují komfort a sportovní jízdu navíc s hmotností přes 1600 kilo fakt skvěle sedí. Nemůžu zapomenout když mě tatík vezl a v 80km/h zatočil na poslední chvíli do 90-ti stupňové zatáčky- Signum ji projel jak nic i bez pískání gum. Další + je vzhled, je to prostě paráda takovej kombík nekombík, někomu se libí, někomu ne ale otočí se za ním vážně hodně lidí. No a pak tu jsou další serepetičky jako milion přihrádek ve stropní konzoli, posunovatelný a polohovatelný sedačky vzadu, malá lednička v travelboxu se taky hodí páčky blinkrů co buď bliknou třikrát nebo víckrát když zmáčknete víc...Spotřeba kolem 6.8 litrů nafty není taky vůbec špatná.. Můj táta je v jednom hrozně zajímavej- většinu věcí vůbec nevyužívá a přitom to jsou hrozně zajímavý vychytávky- třeba ledničku neměl zaplou ani jednou, do střešní konzole si taky nikdy nic nedal, tempomat taky nepoužívá, dokonce ani v rádiu nebylo po 3 letech ani jedno cedéčko,zato já hodlám všechno tady toto využívat naplno i kdybych měl v té ledničče vozit štangli salámu:D. Připadá mi taky, že nemám potřebu v Signumu jet nějak rychle, je to ideální auto pro jízdu napohodu, možná je to tím, že ve 120-ti si chováním podvozku a motoru připadáte jak při 90-ce

Slabé stránky

V zimě motoru trvá než se ohřeje, velikost auta- signum totiž má skoro všechno ale nemá parkovací asistent(podle táty je to pro ty, co neumí jezdit) jenže konec auta kvůli zužujícímu se zadku není vůbec lehký odhadnout tak parkování do řady stojících aut si budu muset hodně dlouho rozmýšlet. Co mi vadí ale úplně jsou nenalakovaný všechny spodní části karoserie. Chápu to v předu pod nárazníkem, tam je totiž pevná guma a je to dost nízko, ale prahy a zadní část....no myslím, že to by v laku být mělo a pokud to půjde tak to nalakovat nechám, na stříbrným autě to vypadá hrozně divně. Škoda jen taky takové drobnosti, kdy při sednutí na místo ridiče nebo spolujezdce po vás auto vyžaduje se připoutat nebo začne hrozně nepříjemně pípat, takže i cesta 300 metrů se neobejde bez pásů. Jinak stěžovat si nemůžu jinak opravdu na nic.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Tohle jde úplně mimo mě, vím že kdysi byl problém s nějakým ARG( nebo tak nějak) ventilem, měnilo se to v rámci záruky

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Je to naše v pořadí asi pátý auto u Opelu MOTO MORAVA takže všechno OK:)

Tuning

Nejsem zastáncem nečeho přehnanýho, ale přece jen by to něco drobnýho chtělo.Chiptuning a střešní křídlo tam už je. V prvé řadě určitě dolakovat prahy a spodní část zadního nárazníku a co se mi hrozně líbí tak oválný koncovky vyfuku na obě strany(koncový tlumič výfuku počítá s koncovkou i na pravé straně viz foto). Problém je ten, že u tohodle ne tak častýho auta je málo firem zabývajících se tuningem Signuma takže možnosti tuningu jsou dvě- Steinmetz a Irmscher kteří jesou oba dost drazí, tím pádem asi nic. Rádio mi vyhovuje, po nečem jako CD 70 NAVI netoužím ani trochu a cpát do kufru subwoofer apod. to se hodí do škodovek

 


Další vozy Opel Signum



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10

Uveze toho hodně a přesto je to sportovec

prostornost
9

Pro 4 lidi luxus páté sedadlo je vážně jen nouzové

jízdní vlastnosti
10

Perfektní podvozek, výborné zrychlení

jízdní komfort
10

lednička, milion přihrádek, dvouzónová klima, super čtecí lampičky, zadni sedadla polohovatelny a posunovatelný

provozní náklady
8
náhradní díly
7
výkon motoru
10

Plně dostačující někdy až moc

spotřeba
9

vzhledem k výkonu naprosto odpovídající

hlučnost motoru
10

Skoro jako benzín

kvalita sedadel
10

Posunovatelná a polohovatelná i zadní sedadla takže super

brzdy
10
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…