Honda Accord (2003)
19.4.2011Hondaři prominou, celá tato recenze bude tak trochu srovnání. S mým předešlým vozem. Mé první auto byla Oktávka. Normální auto. TDI, 90 koní a výbava…
Honda Accord (TKD)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
kexxik 23.04.11 11:35
« Re: Re: nic moc
nevím co předtím, chybělo, dnes už je recenze výborná. čtivá a férová. Sám jsem měl 7G sedana 2,4 a bylo to nejlepší auto, co jsem kdy měl. Kdybych nepotřeboval 4x4, tak bych měl dnes 8G. Honda je sice velmi drahá,ale nabízí absolutní špičku jak kvalitativně,tak spolehlivostí, motory. -
"-- skrytý --" 22.04.11 09:41
« Re: Re: Re: obrovity kufr???
Tak tohle mě teda nenapadlo. To jsou věci. Ale máš pravdu, že prodává především marketing. Co na plat, že udávané hodnoty nemají občas nic společného s realitou ( narážím na spotřebu, zrychlení atd. ), co je na papíře, to je pro kupujícího většinou dogma.
Každopádně rozměry E-čka budou asi trošku jinčí než u ACC tak jako tak. V práci jsme měli tu verzi před tím tvým a to je fakt na dvě rakve :-)
Ač sám vlastním Hondu, MB je pro mě osobně stejně No.1. Tak snad jednou nápis Type-S vyměním za AMG ;-) -
brizak 22.04.11 09:25
« Re: Re: obrovity kufr???
No,ono to u osmičky zase taky není nic dramatického.Docela se mi líbí,ale vzhledem k tomu,že momentálně jezdím MB-E předchozi generace,jejíž kufr má 690l,tak mě Hondí hodnota pochopitelně děsí.Ovšem když jsem se byl podívat a projet,nezdál se mi kufr zase nějak dramatický malý.Docela mi to vrtalo hlavou,až jsem se pak kdesi dopátral toho,že uváděný objem se vztahuje pouze k prostoru od roletky dolů,kdežto ostatní automobilky uvádí hodnoty až po strop.Na jednu stranu to výrazně posílilo moje sympatie k Hondě,jelikož tohle je vážně férová hra,na stranu druhou to hodnotím jako marketingově poměrně nešťastné,neboť hodnota "až po strop" by vypadala jistě lépe :-) -
TKD 20.04.11 16:19
« Re: obrovity kufr???
Je to tak, sedmička má kufr jak Sparta staďák. Ten posun v osmé generaci fakt nechápu, ale asi se halt rozhodli cílit na jiné šoféry.A co si budeme povídat, ona ta hyperp*del u sedmičky každýmu taky nemusí přijít zajímavá. Koneckonců, proč by jinak byli "horňáci" a "dolňáci", ne? :-) -
"-- skrytý --" 20.04.11 06:50
« Re: obrovity kufr???
To jsis spletl s poslední generací. 7G ( tento, nazvaný "Rakev" ) má přes 570 L.
Ostatně ono už na první pohled je podle mě jasné, že u 7G nic na úkor designu nešlo ;-)
To o čem mluvíš je 8G.
Každopádně přeju majiteli ať mu ACC slouží, sám mám dva roky sedan 2.4 a zatím v pohodě. -
_Teddy_ 19.04.11 22:27
« obrovity kufr???
Silne stranky: obrovity kufr
To si snad robis prde|, ze? Accord-kombi ma jeden z najmensich kufrikov v strednej triede (ak nie uplne najmensi): slabuckych 406 litrov. To je dokonca menej, ako u verzie "Accord-sedan" (467L). Aj auta o triedu mensie maju podstatne vacsi kufor. Napriklad Focus combi 482L (s rezervou), a octavia s 605 litrami je oproti accordu naozaj stahovak (to musis uznat aj sam, kedze ako pises, do Accordu si presadol z octavie).
U Accordu-tourer zvitazil tvar a image nad funkcnostou. Preto ma navyse kufor Accordu v kombiku zly tvar: je velmi uzky, a smerom dozadu sa este zuzuje. Accoud-tourer sa kupuje preto ako vyzera, nie preto ze by sa donho dalo vela nalozit...